Berdiin 35 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Det at Aalbu ikke er kjent som noen Stabæk-supporter tror jeg bare er positivt. Vi trenger en sportslig leder som kommer utenfra nå! Det har blitt alt for hjemmekoselig i Stabæk. Og hver gang nye har kommet til har det vært Stabæk-folk. Nå får vi etter min mening en meget god kommunikator, idrettsleder med ekstremt gode resultater, en tvers igjennom blid og glad gutt med medietekke og en som kan røske litt opp i systemet i en og samme person. Helt vanvittig bra, spør du meg. Jeg er såpass positiv til dette at jeg tror økonomien i dette også blir bra. Aalbu betaler seg selv og mere til i form av økte sponsorinntekter. Han har et enormt kontaktnett på den fronten! Enig, Aalbu er en kjempe fyr - uansett hvem han holder med. Gir han 100% for klubben kan han (nesten..) holde med hvilken som helst klubb for meg.. Vanvittig bra!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 enig....Martin er jo VIF-supporter(tror jeg ,faren er i hvertfall VIF supporter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 I den famøse artikkelen står det jo rett ut at Aalbu som styrevalgt i Bærum SK hold med VIF i køppkampen. Det gir vel heller liten indikasjon på at han girr 100% i jobben - eller hva? Fatter ikke hvorfor fyren i det hele tatt skal flagge sine VIF-sympatier når han ikke er i VIF-systemet, og samtidig får vi vite at han er så fantastisk i håndteringen av media? hmmm. Nå er jeg sikkert litt negativ her. Men men. Gud veit hvor de har funnet penger til dette. Håper Gaute synes det er smart, så vi slipper en ny Fjørtoft-situasjon der trenerteamet ble overkjørt. Kunne vi ikke heller fått oss en goalgetter? (Thomas er toppscorer med 3 mål på 13 kamper i serien, Mj har to, og resten 1..) Skeptisk, og vil gjerne se STORE resultater av dette - fort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Ja, hvor kommer egentlig disse pengene fra?? Da spillere skulle hentes inn forrige gang, var det med hjelp av $$ at de siste pengene ble skrapt inn. Så har vi vært igjennom en tid med dårlige resultater og ikke altfor høye tilskuertall (vet ikke hvordan det er i forhold til ifjor men ) Og midt oppe i dette kommer steen jensen og aalbu, og de jobber sikkert ikke gratis. Føler egentlig at vi supporterne kan kreve en ny spiss NÅ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Jeg setter en stor, blank sølvpenge på at vi ikke henter en ny spiss før Finsi er 35 og legger opp etter nok en sesong hvor han ble toppscorer med 5 mål... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 30. Juni 2004 (endret) Håper Gaute synes det er smart, så vi slipper en ny Fjørtoft-situasjon der trenerteamet ble overkjørt. Dette har jeg også bekymret meg litt for. Jeg har også lyst til å høre Gaute sin versjon av dette. Hvilke sportsoppgaver skal Aalbu ha? Gaute er trener'n, med to gode hjelpetrenere, og Tom skal finne nye talenter. Ingo skal skape engasjement. Hva skal Aalbu gjøre, sånn helt konkret?... Heie? Endret 30. Juni 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Noen som så TV2 innslaget i går hvor Aalbu sto og sa "dem" om Stabæk spillerene i går ? Hvorpå Loe beklaget at han sa "dem" og ikke "vi"... Han kommer seg sikkert, men jeg er uenig i pengebruken. På den andre siden scoret han jo faktisk 40 mål på 80 kamper for Bærum som forsvarspiller. Kanskje Finstad kan lære noe !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Kanskje finstad som midtstopper rett og slett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Vi fikk jo noen mill fra utleie av Martin, kanskje det er penger som brukes til lønn av Blaabu? Ellers så gir vel cupavansement og uefacup litt bonuspenger i kassen, så det ordner seg nok. En spiss hadde vært fint, men skal vi ikke gi Veigar noen sjanser til ? Tillit er viktig har jeg hørt. Per i dag har vi jo en ganske bred stall, men problemet er at midtbanen er overfyllt. Vi har dobbeldekning på alle plasser, og det er litt for tynt på topp. Regner med at en spiss blir første pri for neste år, og evt en venstreback. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Greit at man skal gi veigar sjansen til å komme i form, men det er på tide snart. blir kanskje lettere med martin som tilrettelegger for begge spissene våre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 tror faktisk finstad har et større potensiale som midtstopper enn spiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Juli 2004 Del Skrevet 1. Juli 2004 Nettprat med Aalbu... Send inn spørsmål her - svarene kommer vel ikke i morgen... Aalbu Aftenposten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg