Øyvind 2 035 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Kampen går kl. 16.00 pga EM-finalen i Casting e.l. Har ikke sett at dette har blitt kringkastet et eneste sted enda. På tide å la jungeltrommene runge!? Mail er sendt Stabæk Fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Ja kampen går kl 16! Men det er i utgangspunktet helt idiotisk med begrunnelse i fotball EM da finalen ikke starer før 2045 som alle de andre kampene i sluttspillet. Men det er jo klart! NFF flytter kampen på tynne begrunnelser fra TV, men ikke på grunn av flombelysning! Forstå det den som vil! (TV2 skal jo sende Tour de France også på det tidspunktet kampene ellers ville ha gått) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Det er da ikke noe problem å sette opp kampen klokken 1600. Da blir det lenger feiring av seieren før kampen på kvelden! I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Skulle gjerne sett at flere kamper startet tidligere jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Synes det egentlig ikke gjør så mye jeg, kl. 18 får greit, samme med kl. 16. Bare to timers forskjell. uansett NFF prioriterer ganske rart.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 enig, ser absolutt ikke problemet med at den er satt opp til 16.. For min del kunne alle kamper gått 16, da kvelden er fortsatt ung når kampen er ferdig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 enig, ser absolutt ikke problemet med at den er satt opp til 16.. For min del kunne alle kamper gått 16, da kvelden er fortsatt ung når kampen er ferdig. Er vel ikke akkurat noe problem, men det er jo greit at folk ikke møter opp kl. 18. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Er det noe vits å lure på om Martin går rett inn i 11ern på søndag ? Tror ikke det. Jeg håper vi mønstrer samme 4er bak som mot Enga, dvs at Morten overtar Holters plass blant de 11. Videre spiller Sammy på venstre kant, mens Tommy og Martin spiller sentralt. På høyrekanten håper jeg Stian spiller, synes ikke Mads finner seg helt til rette der ut, mangler litt tempo, utfordrer sjeldent bakrom, og er litt veik. Thomas forsvarer ikke en plass på laget i mine øyne, men det kan kanskje være greit mot et hardt kjempende Odd lag. Derfor blir det nok Peter og Thomas, anti-målscorerne våre. Jeg synes vel kanskje noen andre bør/må få sjansen snart, verken Peter eller Thomas scorer mål. Det har heller ikke Veigar gjort, så muligens bør Branjimir eller Markegaard få prøve seg. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Markegård putter jo som bare det i 2.div. Han blir ikke bedre uten tillitt. Vrak finstad og sats på en ungutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Markegaard er heller ikke så veldig "ung og lovende" lenger Han bør være etablert og spille om fast plass i start elveren I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 20år.. er han ikke? Det er på tide å slå igjennom da. Tror nøkkelen ligger i tillitt. La han spille et par kamper fra start. Bli varm i trøya. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 jeg vil gjerne se stabæk i en 4411 formasjon, samme forsvar som mot enga, tommy og martin sentralt, stian og sammy på kantene, og mads bak markegård. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 jeg vil gjerne se stabæk i en 4411 formasjon, samme forsvar som mot enga, tommy og martin sentralt, stian og sammy på kantene, og mads bak markegård. ikke dum den der. går for jokkes lag oppstilling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg