magnusbe 0 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Eg såg at de hadde to OH'ar mot oss på Nadderud på sundag. Men kva stod det på dei? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Alltid, Uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 apropro, blir det noe tifo på søndag? Mulig jeg rekker å komme før kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Vi må da ha noe TIFO når Martin kommer tilbake! I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnusbe 0 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Takk for svaret! Kjem det bilete? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Det kommer, Magnus. Men fotografen vår er like treig som Belsvik så vi må nok i værste fall vente til over helga. Legger det uansett ut på oddrane-forumet om bildene blir greie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 30. Juni 2004 (endret) På oddrane forumet? Hvorfor der da? Større "vedlagt-fil" størrelse (40k her..)? Si ifra isåfall Møter opp på søndag jeg, mot enga snakket rich om den drakta og lage et åttetall på.. Ellers kunne man tatt no laken og malt på strofer som: "Kongen er tilbake, bøy dere i støvet" o.l. Takk for svaret! Kjem det bilete? Imponert du eller? Endret 30. Juni 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnusbe 0 Del Skrevet 1. Juli 2004 Del Skrevet 1. Juli 2004 På oddrane forumet? Hvorfor der da? Større "vedlagt-fil" størrelse (40k her..)?Si ifra isåfall Møter opp på søndag jeg, mot enga snakket rich om den drakta og lage et åttetall på.. Ellers kunne man tatt no laken og malt på strofer som: "Kongen er tilbake, bøy dere i støvet" o.l. Takk for svaret! Kjem det bilete? Imponert du eller? Nei. Berre nørd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Det kommer, Magnus.Men fotografen vår er like treig som Belsvik så vi må nok i værste fall vente til over helga. Legger det uansett ut på oddrane-forumet om bildene blir greie. Ble det no bilder, Slum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg