Gå til innhold

Anbefalte innlegg

---------------Knudsen---------------

----Morten----Mike----Muri----IA----

Ohr---MARTIN©---Tommy---Sammy

-----------Veigar---Jørgensen---------

Ja Martin går rett inn på laget, Finstad og Holter benkes.

Forsvarsrekka blir altså lik som mot Enga, Odd har raske kanter og spiser noe som burde medføre at vi stiller med raske bækk'er... IA er ikke raskest, men får Muri ved siden av seg. Morten tar den andre siden og vil med sin hurtighet kunne skape mye bry for forsvaret til Odd sammen med Ohr - det må da være norges raskeste kant.

Martin går inn og overtar - naturlig i mine øyne kapteinsbindet. Liker innsatsviljen, farten og skuddet til Jørgensen som sammen med Veigar burde kunne klare å putte mål på Odd.

Ellers er Olivier Ocean utestengt pga kort

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har nok sammenheng med prestasjonene på 2. laget. Se når Thomas spiller på 2. laget, så putter han i bøtter og spann. Thomas (3) og Mads (2) er toppscorerne våre. Sånn sett er Thomas den spissen som er "best".

Men jeg er enig at man burde prøve noe nytt. Mads+Veigar eller Mads+Peter.

For første gang på lenge gleder jeg meg til match. Faen så deilig å få Martin tilbake!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til match jeg og gitt. Blir sinnsykt artig.

Men en ting bare Alz ; at Thomas scorer mest på 2.laget betyr vel ikke at han er "best". Thomas spiller jo mest i TL, dvs at han er vant til tøffere matching, og at det for han derav blir presentivt lettere å spille i 2.divisjon. Enig ?

Tror både Pollygoal og Markegoal kunne ha godt av mer matching i TL, og håper i det minste at de får de utover høsten, slik at de kan kjempe en redelig kamp om en plass på laget til neste år. Ser at det blir tøft for Hauger å få noe særlig spilletid utover høsten nå, selv om jeg synes det er fryktelig synd. Håper i det minste unggutta kan få slippe til i såkalte avgjorte kamper. Jeg brenner litt for disse unge merker jeg. Vi har jo et helt kobbel av talenter, og får de ikke sjansen 4real snart, så ender de opp i Bærum som Fredrik Hesselberg og Andreas Hauger. Da må vi jo på ny finne spillere rundt i Skandinavia. Hva som er billigst, og hva som skaper mest lokaltilhørighet, sier seg selvsagt selv.

Ha en fin dag i solen folkens.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

superblaa:

Husk at trenerne ser spellera hver dag på trening. Det gjør i hvert fall ikke jeg.

Jeg er likevel langt på vei enig at vi burde prøve noe nytt på topp, men det kan også skyldes at midtbanen ikke har vært den samme uten Martin. Tommy har sprudlet mot RBK og VIF, og da gikk det mer vår vei. Kanskje vil Martins tilbakekomst gi oss det lille ekstra som gjør at måla kommer.

Matchen mot Odd skal bli vanvittig fet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Nettavisen:

Stabæk - Odd Grenland

Nadderud, søndag klokken 16.

Vårt tips: 3-2

Martin Andresen gjør endelig comeback i Stabæk-trøyen etter proffoppholdet i Blackburn. Christan Holter sliter etter å ha tråkket over på trening, men regner med å spille kampen mot Odd.

Arne Sandstø må klare seg uten Olivier Occean og Bent Inge Johnsen, som begge soner karantene for tre gule kort. Brede Bomhoff sliter med en strekk og er først tilbake etter ferien.

Stabæk har en fin hjemmestatistikk mot Odd, med seier i de tre siste oppgjørene. Sist Odd hentet med seg tre poeng fra Nadderud var da de vant 2-1 for fire år siden.

Stabæks Jon Knudsen og Odd-duoen Jan Frode Nornes og Ronny Deila er de eneste fra de to klubbene som har spilt samtlige minutter i årets serie.

Både Stabæk (2-0 hjemme mot VIF) og Odd (4-2 borte mot Ham-Kam) vant sine kamper i forrige runde.

---

Holter ute med skade, hadde vel egentlig vært greit... 3-2 tipset liker jeg også selvom jeg har tippet 10-1 på tippekonkurransen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme hva vi vinnner med for min del, det viktigste er fortsatt 3poeng i hver kamp fremover. Jeg er superspent, men har en fenomenal fin følelse. Er likevel litt usikker på hvordan det skal gå, for hvor god form er Martin ? Og i hvilken grad vil han påvirke kampen ? Ahhhh, jeg gleder meg ihvertfall.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har rett i det, skikkelig dårlig dommer, synd at Peter ikke skulle fått inn den headingen og blitt matchvinner i siste minutt.

Men.. 1 poeng er bedre enn ingen.. Nå står vi med 15 poeng, foran Sogndal og B/G som begge tapte i dag. Vi ligger plassen over kvallik-plass, 11. plass. Holter viste også at han vil ha tilbake plassen i innhoppet sitt.

Takk til Peter!

Velkommen tilbake Martin!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det med kamper mellom oss og Odd som tiltrekker skandaløse dommere?! Makan til møkkadommer har jeg ikke sett siden første serierunde....

AAAAARGH!!!!  :ph34r:

For meg virket det som om dommeren trakk lodd om hvem som skulle ha frispark.

Jævla piss-match på en piss-stadion i piss-vær.

Dessuten synes jeg Ringnes'en smakte litt fishy på Blaa. Må ha vært noe humbug...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg virket det som han (dommern) dater søstra til Erik Holtan og ville ha litt action i kveld. Stabæk spilte mot 12 mann hele kampen...

Fra VG: "At Stabæk burde brukt overgangsvinduet til å hente inn en spiss, synes udiskutabelt. Thomas Finstad er toppscorer i klubben med tre mål"

DET ER DET VI SIER OGSÅ!

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg virket det som han (dommern) dater søstra til Erik Holtan og ville ha litt action i kveld.

Fra stabak.no

Det er vel kanskje optimistisk å håpe at dagens dommer slår følge med Peter til Danmark, selv om det kanskje hadde vært det beste. I dag presterte vår mann i gult å nesten ødelegge hele kampen ved en rekke merkelige avgjørelser. Så hvis det ikke blir flytting til Danmark, så ønsker vi hvertfall god bedring!

---

Når selv klubbens hjemmeside langer ut et ballespark mot dommeren er'n dårlig altså...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dommer'n var vel ikke noe værre enn den blinde linjemannen som jogget foran $$? Makan til arrogant/offensiv tolkning av offside regelen skal man lete lenge etter - mulig han tror at offside kun skal blåses når det angripende lag har mindre enn 3 spillere i offside posisjon - nok en vits av en linjeman.

Hadde laget vaart spilt i den colombianske serien e.l. hadde han hatt en jævli dårlig dag idag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde laget vaart spilt i den colombianske serien e.l. hadde han hatt en jævli dårlig dag idag...

Godt sagt!

Men hvorfor skal det være så vanskelig å respektere at det er en røykfri tribune? Er det virkelig så vanskelig å lese: Røyktfritt, eller forstå skilt: Spillere med smoking med rød strek over?

Kanskje ikke de skarpeste knivene i skuffen.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor skal det være så vanskelig å respektere at det er en røykfri tribune? Er det virkelig så vanskelig å lese: Røyktfritt,  eller forstå skilt: Spillere med smoking med rød strek over?

Fordi folk som har betalt 2500kr for ett sesongkort ikke var klar over at Stabæk skulle lansere røykfrie tribuner rett før seriestart... Bare tull å innføre dette, ingen ble informert om dette da sesongkortene ble kjøpt.

Glad jeg holder til på ståtribunen, der kan vi røyke så mye vi vil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk - Odd
  • Opprett ny...