KongKjakan 4 Del Skrevet 5. Juli 2004 Del Skrevet 5. Juli 2004 Så du mener at hvis folk har bil og betalt årsavgiften, så kan man forsette å kjøre i 90 selv om fartsgrensen blir satt ned til 70? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. Juli 2004 Del Skrevet 5. Juli 2004 Det er røykeforbud på ståtribunen, Slum. At du driter i det er en annen sak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 023 Del Skrevet 5. Juli 2004 Del Skrevet 5. Juli 2004 Nope, det er tillatt røyking på ståtribunen. Jeg var med å klistre på disse merkene på alle 4700 setene før sesongen. Etter at jeg hadde klistra de på setene på øverste radene på ståtribunen fikk jeg beskjed om at det var feil, der skulle det være tillatt å røyke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 023 Del Skrevet 5. Juli 2004 Del Skrevet 5. Juli 2004 Så du mener at hvis folk har bil og betalt årsavgiften, så kan man forsette å kjøre i 90 selv om fartsgrensen blir satt ned til 70? Selvsagt ikke . Dette er fotball, ikke trafikk. Folk klarer å kjøre bil, selv om fartsgrensen går fra 90 til 70. Tror det er få stor-røykere som klarer å sitte å se en hel fotballkamp uten røyk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 5. Juli 2004 Del Skrevet 5. Juli 2004 Da er det faktisk bare å gå fra plassen sin den stunden det tar å få i seg sigaretten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 023 Del Skrevet 5. Juli 2004 Del Skrevet 5. Juli 2004 Men man har betalt 2500kr for dette? Nope, den kjøper jeg ikke. Men forran neste sesong er saken en helt annen. Da VET man om røykeforbudet før man kjøper sesongkortene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 5. Juli 2004 Del Skrevet 5. Juli 2004 Vel vel, da er vi enige om at vi er uenige.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 023 Del Skrevet 5. Juli 2004 Del Skrevet 5. Juli 2004 Ok. Heia Stabæk. Greit å avslutte denne debatten før resten av debatantene henger seg på. Da hadde det blitt like ampert som Trikk/T-bane diskusjonen vi hadde på SS-mailingliste for 3-4 år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juli 2004 Del Skrevet 5. Juli 2004 det heter t-bane... trikken er blå og går i byen !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg