Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk mail:

Peter Sand spiller søndag sin siste kamp for Stabæk. Han har blitt enig med SønderjyskE om en kontrakt på 21/2 år. SønderjyskE spiller i dansk 1.divisjon og Peter skal også være hjelpetrener i klubben.

Peter har gjort en kjempejobb i Stabæk. Både som spiller og person har han bidratt i vesentlig grad. En spiller som har gitt 100% både i kamp og trening.

På søndag har du muligheten til å ta farvel med ham på Nadderud. Peter er en spiller som vil bli savnet og vi ønsker ham lykke til i sin nye klubb og gratulerer SønderjyskE med å ha fått tak i en ressursperson på mange områder.

Mvh

André Flem

Stabæk Fotball

Tlf. 67 59 22 16

www.stabak.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står på stabak.no. Kom vel ikke som noen bombe, men forsatt trist...

Nå skal vi hvertfall hente inn en ny spiss...

Edit: Han var bosman spiller etter denne ses.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd at peter forsvinner så tidlig, men likevel... det åpner seg da en plass for de unge på topp, for midtbanen er overbefolket som det allerede er, med sammy,ohr,martin,henning,mads clausen,mads jørgensen, samir og tom. nei, dette syns jeg på en måte var like greit, da kan markegoal,som en eller annen har døpt han, prøve seg litt mere=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trener rollen tror jeg perfekt for Peter... Ønsker han virkelig lykke til !!!

Synd å miste han, men midtbanen er tett pakket og jeg tror ikke nødvendigvis han ville fått mye spilletid frem til han hadde forlatt oss etter sesong slutt. Det åpner jo for en ny spiller da. Gaute har vel sagt at det ikke er aktuelt å hente nye spillere, å erstatte er en annen ting. Foreslår at vi sier at Peter spilte spiss og erstatter han med en ny spiss...

Lykke til Peter, takk for alt !!!

(p.s. hvis du finner noen talenter i Danmark så vet du hvor du skal ringe - ikke sant ???)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd. veldig synd....

kommer til å savne ham :(

LYKKE TIL PETER!

DU ER EN FIN FYR!

merkelig egentlig at han slutter med stabæk nå, noen dager etter broren hans sa at han slutter med det danske landslaget...kanskje er der dog mer mellom tvillinger enn vi aner?

men jeg forstå peter, han blir 32 snart og har familie.

han ønsker seg tilbake til danmark og til familien sin, eksakt som ebbe. tror ebbe slutter i tyskland etter sesongen 2004/05 eller i vinterpausen.

selvsagt er det hele en bombe, men etter 2,5 år med stabæk vet jeg, at spillerne som man ikke snakker mye om, forsvinner plutselig og uten varsel, mens de man snakker mye om, aldri forsvinner eller alltid kommer tilbake ;)

så, kjøp marel tilbake! :P

han er ganske billig nå (tror jeg): han spiller ikke lenger med det islandske landslaget (ble benket de siste kampene eller var ikke med í troppen, og 70% av islendingene mener han har ikke noe å gjøre hos landslaget), i belgia spiller han med et lag som kjemper mot nedrykk, og lokeren er jo ikke et så spennende lag som anderlecht eller brugge, derfor skulle han være billig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke før man får Martin tilbake mister vi en verdifull spiller som Peter.

Jeg har lyst til å sitere en mann i Lommedalen: trist som faen.....

Jeg har tråla alle videone som jeg har og det er ikke tvil om at Peter er hjernan bak mange av Stabæks mål de siste sesongene.

Da er det vel bare å takke Peter for de mange gode minnene han har gitt oss gjennom flere sesonger og ønske ham lykke til videre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har ligget i korta en stund. Peter var stor for oss, særlig 2. halvdel av sesongen i fjor var han en av de viktigste da vi sikra oss bronse.

En herlig fyr både på og utenfor banen.

Det kommer garantert ingen erstatter. Stallen er stor nok, nå som Martin er tilbake, og som det heter i Stabækledelesen: "Ingen nye spillere før Fornebu er på plass." Vi kan med andre ord snart få Norges eldste A-stall.

Takk til Peter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist ja, men dette kommer ikke veldig brått. Har vel vært en dårlig bevart hemmelighet ganske lenge.

Likefullt trist. Peter har vel starta de kampene vi har vunnet i år.....tilfeldig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Peter Forlater Oss
  • Opprett ny...