Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Juli 2004 Del Skrevet 2. Juli 2004 http://tux1.aftenposten.no/nettprat/aalbu2/ Ikke glem å følge Aalbu i nett møte på aftenposten. Still Spørsmål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. Juli 2004 Del Skrevet 2. Juli 2004 Han svarer nå. http://tux1.aftenposten.no/nettprat/aalbu2/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Juli 2004 Del Skrevet 2. Juli 2004 Ser ikke noe som ligner på svar jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 2. Juli 2004 Del Skrevet 2. Juli 2004 rull nedover på siden, trykk oppdater etter hvert så kommer det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. Juli 2004 Del Skrevet 3. Juli 2004 "Jan Erik Aalbu: Kommer alltid til å følge med VIF. Håper de blir nest best - etter Stabæk." Dette maa man faa en slutt paa.. skandale Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Juli 2004 Del Skrevet 4. Juli 2004 Merkelig at det skal være så vanskelig å holde kjeft når man ikke har noe smart å si. (*) HVem er interessert i å høre om VIF-sympatiene hans? Selv ikke klansfolk blir imponert over at han ønsker at VIF blir nest best. "Åååå kjære Berit jeg elsker deg over alt på jord, men jeg må få understreke at hun var slett ikke værst hun Turid i naboblokka heller..." (*)Kanskje ikke jeg burde skrive akkurat det det om å holde kjeft, men så er jeg heller ikke tilsatt som sportslig leder men bakgrunn bla i profesjonell håndtering av media) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Enig Alzeimer, han burde vel ha litt i toppen og unngå slike blemmer. Ellers er jeg så lei av uttalelser som en oslo kar var inne på "99% driter i Stabæk". 99% driter i de aller fleste lag faktisk. Mange bryr seg om et lag, og følger litt med på noen. De fleste driter også i VIF og en del av de som sjekker resultatene dems (som meg) gjør det jo fordi jeg så inderlig håper at de taper kamp etter kamp etter kamp etter kamp etter kamp etter kamp. Det er vel fler i Norge som håper at VIF taper en kamp enn Stabæk. Det skjer jo filleren meg intet nu i sommerstiden Ingen som har noe nytt vi kan skrive om. Drømme oss litt bort i gamle minner eller drømme oss inn i fremtiden..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Det er vel fler i Norge som håper at VIF taper en kamp enn Stabæk. Det er så absolutt korrekt!! Enga er mer forhatt enn det vi er, uten tvil. Når det gjelder skrive-saker kan vi skrive om det er noen som har server-plass til bildene som vår kjære fotograf har tatt fra kampene mot rbk, odd, enga.. Det er sommer nå, utroolig stille overalt, gleder meg til serien begynner igjen, SELV om jeg er bort mot Ham/Kam (noooooo).. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Når det gjelder skrive-saker kan vi skrive om det er noen som har server-plass til bildene som vår kjære fotograf har tatt fra kampene mot rbk, odd, enga... Hvis du trenger plass har jeg masse masse masse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Snakk med rich, han som fortalte meg at de ikke hadde plass på serveren til å legge ut bilder. Kanskje du kunne utvidet siden din med en bilde side, hadde jo vært stilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Markus, jeg vet om et firma i Oslo som trenger deg VELDIG. Hva med å lage et toppet stabæk lag fra de siste 10-15 åra. Dette er vel muligens gjort før, og jeg har opptil flere spisser som kunne hevdet seg (Tom F., Helgi S., Peter B.) Obs, glemte vist den symatiske Trygvi, han putta mål, men maken til kar a. Hva med f.eks. et lag av alle spillerne vi har solgt (det går uten Svin-dal) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Markus, jeg vet om et firma i Oslo som trenger deg VELDIG. passer meg bra for jeg er i en liten bonus krangel på jobben om dagen - vel - jeg har planlagt å start den i morgen !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Jøss, det har jeg også. Kanskje vi burde ta en laaang ferie. Men tank a, et helt lag med gamle helter. Olsen I.A Flem Skistad Holter (har vi noen gang hatt noen annen?) Chip Jesper Jokke Tobbe Fodstad Belsvik Dette er ikke gjennomtenkt og sikkert fullt av fatale glemsler, men det er i hvertfall god nok grunn til å utsette oppvasken! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 som f.eks Martin - skjerp dete Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 aha. Det er derfor dere alltid har ......mellom spillerene. Det ser litt bedre ut. ...................Olsen IA.......Flem........Skistad..........Holter Chip.....Jansson.....Jokke.........Tobbe ..........Fodstad.....Belsvik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 aha. Det er derfor dere alltid har ......mellom spillerene. Det ser litt bedre ut....................Olsen IA.......Flem........Skistad..........Holter Chip.....Jansson.....Jokke.........Tobbe ..........Fodstad.....Belsvik du har fortsatt glemt Martin, og det blir enda finere når du fullfører -------- på Olsen og Belsvik slik f.eks; ......................Olsen....................... IA.......Flem........Skistad..........Holter Chip.....Jansson.....Jokke.........Tobbe ................Fodstad....Belsvik.............. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 .....................Friise.................. IA.........Flem............Skistad........Holter Chippen......Tobbe......Martin.......Mayer ...............Marel..........Helgi................ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 aha. Det er derfor dere alltid har ......mellom spillerene. Det ser litt bedre ut....................Olsen IA.......Flem........Skistad..........Holter Chip.....Jansson.....Jokke.........Tobbe ..........Fodstad.....Belsvik du har fortsatt glemt Martin, og det blir enda finere når du fullfører -------- på Olsen og Belsvik slik f.eks; ......................Olsen....................... IA.......Flem........Skistad..........Holter Chip.....Jansson.....Jokke.........Tobbe ................Fodstad....Belsvik.............. Du glemte Martin, Markus ; ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg