@ringo 22 149 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 Hepp Anders, Jeg frykter du har rett.... Men det er ikke bare en spiss vi trenger.... Nei, det er er bare kiipt..... Vel får sette seg ned og skrive om lyn kampen og se om det hjelper litt... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 Følger bare opp med denne fra Aftenposten. Finnstad er på bunnen i statistikken over klubbenes toppscorere (som om vi ikke viste det) med færrest scorede mål denne sesongen. Ikke ser det ut til at det kommer noen ny spiller heller. Det mest irriterende av alt er at Daniel Braathen har suksess i RBK og har scoret 4 mål hittil (mot Finnstads 3)!!!! Konklusjon: ALLE de andre klubbene har minst en eller to spillere som scorer mer enn vår toppscorer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 pfff, gidder ike å lese alle inlegg her, men hvis VI begynner å prate om nedrykk NÅ, hvis VI begynner å bli lei av trenerne eller spillere NÅ, da er det jo helt klart at laget vårt (som uten tvil er frustrert, føles usikker osv) blir dårligere og dårligere. det er NÅ vi må vise at vi er riktige supportere. og det betyr: støtt laget og trenerne. støtt guttene vi har! det er helt ok hvis man tenker litt om framtiden eller er litt redd fordi vi er på kvalikplassen. men det betyr ikke nødvendigvis å snakke så mye om alt hva har skjedd/kunne skje med/uten gaute, med/uten andre spillere. gaute og martin prøver å gjøre en bra jobb, men laget/klubben består av flere spillere/mennesker enn de to. jeg for min del tror at hverken gaute eller martin alene kan hjelpe oss, og jeg kunne tenke meg at en ny spiss nå vil skape mer problemer enn lettelse. jeg er overbevist at laget klarer en plass på tabellmidten. kanskje de trenger bare en stor sukksess, som feks å vinne stort over haka i overmorgen, og å trekke en fantastisk klubb i 1. uefa runde... jeg tar det helt med ro, som st.pauli supporter er jeg vant til "nesten-nedrykk-symptomer"...og jeg har lært jo mer man snakker om det, desto verre går alt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 Gaute Larsen om at Aalbu ikke vil kjøpe spiss: Sier han det, så stemmer det nok. Det er han som sitter på pengesekken, kommenterer Stabæk-trener Gaute Larsen. Synes det er FLOTT at mannen som tok over lønnen til Sand og sikkert vel så det sier vi ikke har råd til en spiss. Så konklusjonen er at med lønnen til Branimir, Samir og Sand borte så har vi råd til INGO og AALBU ? Halleluja! Ikke bare er det frustrerende å være i sumpa, det er minst like frustrerende å se på kommunikasjonen mellom ledelsen og trenerteamet. Gaute har ikke spurt om en ny spiss fordi han ikke har hørt noe om at stabæk har penge til det. Har ikke aalbu og ingo spurt gaute om han trenger en ny spiss fordi han ikke har spurt om det da eller? Må da finnes grenser til høflighet Men det viktigste er at vi står sammen og støtter laget. Men det blir IKKE noe bedre av at alle aviser begynner å mase om nedrykk. Mange som mener at man burde ta en oppsumering etter sesongen, men kan ikke det være alt for sent hvis det da er klart at det blir borte tur til mandal og kongsvinger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. August 2004 (endret) Del Skrevet 24. August 2004 (endret) Ble ikke i bedre humør av dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=241129 Helstad ønsker seg til: : : : : : Gjett hvem-. RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVBBBBBBBBBBBKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK dessuten: Han ønsker seg til Oslo området hvor han har datteren sin, Hva er det å vente på? Lag falske sedler. Få til noe. Engen har hentet ivers, de er ute. Lyn har hentet edmilson, de er ute, Da er det igjen LSK og Stabæk i oslo området. Og FFK da, det er jo nærmere enn trondheim-. Endret 24. August 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. August 2004 (endret) Del Skrevet 24. August 2004 (endret) Gaute kan jo ikke stå med lua i hånda og vente til noen sier at "Ja, nå finnes det penger!". Gaute må gå på kontoret til Aalbu, Ingo eller Schelvan, eller hvem det nå er som sitter med makta, og KREVE å få en ny spiller. Endret 24. August 2004 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. August 2004 (endret) Del Skrevet 24. August 2004 (endret) Kanskje Gaute ikke tør gå inn dit. Se for dere dette scenarioet. Stabæk har hatt en under middels sesong med dårlig plassering i ligaen. Det ble hentet inn tre nye spillere før sesongen som ikke har slått til i FULL blomst. Gaute innser at han trenger en ny spiss, går inn og sier til de tre vise menn, ingo, schelvan og aalbu. - jeg vil gjerne ha en ny spiss. kan jeg få midler til det. de tre tenker seg om og svarer. du har god nok spillerstall. du er trener, det er din skyld at vi ligger så dårlig plassert med gode nok spillere, du har SPARKEN. Vet ikke jeg, men tanken falt meg inn-. Endret 24. August 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 Gaute kan jo ikke stå med lua i hånda og vente til noen sier at "Ja, nå finnes det penger!". He he, fikk et mentalt bilde av Gaute som sitter og venter utenfor kontoret til Aalbu, så lister han seg inn og setter seg stille ned foran kontoret, hvor Aalbu legger en 50-lapp på bordet og sier; "Ja, nå finnes det penger". Men dette må sies, og jeg tror det gjelder for alle her. Det ser mørkt ut, og vi har all grunn til å kritisere og spekulere, men dette påvirker ikke støtten vår til laget. Jeg er rimelig sikker på at alle her inne stiller gira og klare til neste kamp, og kampen etter det. Men når det går dårlig med noe vi elsker, ønsker vi å forbedre det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 Hepp, Riktig! På søndag er det fullt øs! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 Jeg er rimelig sikker på at alle her inne stiller gira og klare til neste kamp, og kampen etter det. Men når det går dårlig med noe vi elsker, ønsker vi å forbedre det. Vel talt hvite mann, Ugh! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 24. August 2004 (endret) Del Skrevet 24. August 2004 (endret) Har hørt om dette munch greiene at man kan få ca 700 mill for bildene, etter å ha sett nærmere på bildene fra ranet kan vi nok forvente oss en overgang før overgangsmarkedet stenger - en STOR overgang Har tipsa Kripos så nå ser vi ikke mer til gaute Hvordan får du det til Markus? hvilket program bruker du til å redigere bildene? Endret 24. August 2004 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 Jeg putta på mange mål i mine glansdager. Kanskje jeg kan snøre på meg skoa igjen. Ellers så kan vel alle bare gå ned 13% i lønn og bruke penga på spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Jeg fikk tak i noe så merkelig som en papirutgave av budstikka igår. På forsiden var aalbu avbildet med denne teksten: Snudde på 15timer. Søndag: Vi trenger nye spillere, det må på agendaen. Mandag: Det er ikke rom for å kjøpe nye spillere. Kommentar: Hva er det som skjer? Er ikke nye spillere noe tema i det hele tatt innad i klubben og i ledelsen, eller var det en forsnakkelse og at det er derfor han benekter spillerkjøp dagen etter? En annen ting jeg begynner å bli jævlig redd for er ny stadion, hvis man ikke klarer å hoste opp 2millioner til en ny spiller, hvordan skal man da klare å hoste opp penger til en ny stadion og hvis de klarer det, hvordan blir det med spillerkjøp de neste 10årene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Jeg fikk tak i noe så merkelig som en papirutgave av budstikka igår. På forsiden var aalbu avbildet med denne teksten: Snudde på 15timer. Søndag: Vi trenger nye spillere, det må på agendaen. Mandag: Det er ikke rom for å kjøpe nye spillere. Kommentar: Hva er det som skjer? Er ikke nye spillere noe tema i det hele tatt innad i klubben og i ledelsen, eller var det en forsnakkelse og at det er derfor han benekter spillerkjøp dagen etter? En annen ting jeg begynner å bli jævlig redd for er ny stadion, hvis man ikke klarer å hoste opp 2millioner til en ny spiller, hvordan skal man da klare å hoste opp penger til en ny stadion og hvis de klarer det, hvordan blir det med spillerkjøp de neste 10årene? Tror det er organisert som eget selskap. Blir litt sånn mine penger og dine penger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Det hjalp vel litt på innkjøpspengepungen at Anderlecht gikk til CL igår! På den andre siden så hørte jeg på nyhetene en dag for ikke så lenge siden at Stabæk også iår går på et dundrende underskudd. Det kan se ut som om vi må innse at sålenge vi ikke har en rik og snill onkel så har vi ikke penger til å kjøpe inn spillere. Det er jo tross alt bedre å vinne køppfinale og kvalik i oktober enn å følge LSKs eksempel å kjøpe seg til en kul 4de plass for så å gå konk når vinter'n setter inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Men da er det jo unødvendig av enkelte å si av stabæk som klubb har mislykkes hvis vi ikke kjemper om seriegull neste år... Lurer på om brøndby går videre i uefa cup kvalet, de må jo spille med spillere som er 35+. Litt positivt at noen har det værre enn oss stabæk supportere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 25. August 2004 (endret) Del Skrevet 25. August 2004 (endret) Hepp, Det er jo tross alt bedre å vinne køppfinale og kvalik i oktober enn å følge LSKs eksempel å kjøpe seg til en kul 4de plass for så å gå konk når vinter'n setter inn. Jævlig sant.... Men vi må innse at vi har for lite publikum til å konkurrere med klubber som Brann, Viking, RBK, VIF og tildels LSK. Når VIF trekker 20000 tilskuere på en kamp hjemme så er det tilsvarende med drøyt 4 hjemmekamper på Nadderud. Det er 1/3 sesongs forskjell det... På en hjemmekamp... Vi må nok også innse at publikumspotensialet vårt er snarere 5000 enn 10000 uansett hvor godt vi gjør det. Men klarer vi å løfte snittet til 6500 - 7500 tilskuere på en ny stadion så ligger vi vel på et nivå hvor vi skal klare å få hjulene til å gå rundt. Stabæk er derfor helt avhengige av å finne andre måter å tjene penger på og det er vel ingo sin jobb er det ikke???? Mitt tips er; se til Olympique Lyonnais! @ringo Endret 25. August 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Mitt tips er; se til Olympique Lyonnais! Beklager min uforstand, men hva har de gjort? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Hepp, Jeg leste en artikkel om Lyon for en tid tilbake (fant den dessverre ikke igjen). Lyon ikke den største klubben i frankrike men har vunnet ligaen de 3 siste årene (?) De har en rekke selskaper som oppererer under Lyon navnet og genererer store intekter av denne sidenomsportslige virksomheten. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Hepp, Jeg leste en artikkel om Lyon for en tid tilbake (fant den dessverre ikke igjen). Lyon ikke den største klubben i frankrike men har vunnet ligaen de 3 siste årene (?) De har en rekke selskaper som oppererer under Lyon navnet og genererer store intekter av denne sidenomsportslige virksomheten. @ringo Samme som Molde med andre ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg