Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har et seriøst problem gutter... Spissene våre suger, gutta er ikke på hugget engang... Hadde de vært på G så hadde vi vunnet lett i dag... Hvor mange ganger lå ikke ballen tilrette for en av gutta i boksen uten at noen var på den??? Nå når Sand har pakket sakene sine så bør ledelsen få ut fingeren & skaffe oss en skikkelig goalgetter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ben wright(Misslykked opphold i LSK og Viking...Toppscorer i start og 1.div....KANSKJE klar for TL nå?), Daniel Braathen("ALLE" vil ha han hvorfor skulle ikke vi ha han?), Sakariassen(toppscorer i Moss...KANSKJE), Gylfi Einarsson(han er Bosman-Spiller etter denne sesongen, scorer mål i bøtter og spann nå(vi kan prøve å signere han for så å betale en liten slant for han))

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel ikke fult så enklet at vi burde prøve å signere noen... Enga som vel er det eneste laget med ok økonomi til å hente inn en erstatter - nå glapp Kovacs - klarer jo enn så lenge ikke å skaffe seg noen. Supporterne begynner å surmule på vpn.no - de vil ikke lenger ha Braathen, men Tryggvi G.

hmmm

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig

Når Finnsi og Veigar ikke leverer, da må man gi Eirik tillit.

Han spiller ikke spesilet imponerende på andrelaget om dagen, men han scorer jo i nesten hver eneste kamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fortsatt tro på Veigar, han viste glimt av storhet i går, men han er en tilrettelegger, ikke toppscorer. Finsi derimot, nei han er jeg så lei av at jeg klarer ikke ordsette det lenger. Gi mannen fyken og bli ferdig med det - det er som å rive av et plaster - få det overstått!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en gang blir vi reddet av vår eminente Jon Knudsen. Hadde vi hatt en keeper på gjennomsnittlig TL nivå, hadde vi ligget under streken pr idag. Den gutten har hatt en veldig bra sesong iår, han blir bedre for hver sesong, og jeg synes tabbene og skovturene forekommer sjeldnere for hver kamp. Han hadde en fantastisk redning på en heading i 2dre omgang igår. Og for alt jeg vet så presset han skuddet i stolpen i fyste omgang også.

Vi har en matchvinner bak på banen, får vi også det i andre enden så er vi på gulljakt igjen. Blant alle de frustrerende spekulasjone her på forumet så har jeg ennu ikke sett min favoritt, som herved er nevnt: West-gutten på FFK. Siden FFK snart er nedrykksklare, skal det vel ikke så mye overtaling til for å få den gutten til å flytte nordover til sivilasjonen. Han har litt avslutterblod i seg ser det ut som.

Jeg synes det er urovekkende at flere av unggutta ikke synes å ha utviklet seg videre til å ta steget opp på TL nivå. Men det er vel ikek for sent ennå...

Jeg er ganske sikker på at trenerne som har den daglige kontakten med gutta vet hvor de står hen og hva som skal til for å heve dem videre. Det er jo ikke så uvanlig at fremgangen stopper opp for fotballsparkere i den alderen. Det er et sjansespill å satse på egenavl på linje med å handle inn spillere også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens vi snakker om unggutter vil jeg bare gi honnør til Morten som igjen stod frem igår...Sammen med Jon og Mads var han blandt de beste igår. Det nytter å satse på ungdommen, men da må det til gjengjeld satses også. Gi EM en sjanse til snart Gaute!

Skulle også gjerne sett Branimir gjøre et innhopp igjen...kan ikke bli verre enn finsi i 90 minutter...

ta sjansen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sagt det før: EM og BP har ikke overbevist på 2. laget. VPG og TF får fint lite til.

Men vi har bra med midtbanespillere. La MadsJ og Sammy få spille på topp, så kan Tom og Stian spille på kantene. Det burde gi oss mye mer både sjanser og avslutninger enn hva vi har fått til hittil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller forresten - her er min startellever:

JK

MS - MK - AM -CH

SO - Tommy - MA - SW

MJ-IAO

I Inge har vi hode- og duellstyrke. De 5 rundt ham har teknikk og fart i massevis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er gutta sluttkjørt når vi begynner å fantasere om IA på topp... :ph34r: Hørtest ikke akkurat ut som om Gaute skulle få seg en ny spiss i Budstikka i dag, TRIST!!!! Fuck vi trenger forsterkninger på topp... Skjønner ikke at det ikke er mulig & spore opp noen millioner når vi er go`klubben i Bærum??? Faen, vi er jo fra The Westside...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det flere enn meg som hadde forventet at overgangsmarkedet hadde vært fult av feite overskrifter om dagen eller - ikke nødvendigvis for stabæk sin del, men ihvertfall at det hadde skjedd mer enn i dag... det er jo faen meg skikkelig ferie i hele fotball norge jo.

- eller er det bare stille før stormen ???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slett ikke uvanlig at overgangene er i boks rett før overgangsvinduet stenger. Ligger nok mye taktikkeri i dette.

Jævlig god taktikk, vi venter litt til så kanskje han går til en annen klubb, vi venter litt til så han ikke rekker å bli kjent med gutta før neste kamp, vi venter litt til så han ikke får trent med gutta, vi venter litt til så han må bruke tid i serien til å flytte/pendle mellom to hjem, vi venter litt til så vi kan lure VIF... Smart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har på følelsen at braathen er like tjukk i hue som daniel fredheim holm.

Det bringer oss over på et spørsmål som jeg har lurt på lenge: Er det mulig å være en klassespiller uten å være klar i toppen? Jeg tenker selvfølgelig på en britisk spiller som heter David Beckham. Uten å påstå at Braathen eller Holm er av samme kaliber som denne Beckham... men jeg tror nok ikke det er mulig å hevde seg på toppnivå uten å ha med seg hodet. Kjør debatt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går nok helt greit å være en utmerket fotballspiller uten engang å nærme seg gjennomsnittelig intelligensnivå.

Beckham er allerede nevnt, og da kan vi ikke glemme stjerneskuddet Wayne Rooney. Neppe gutten som dro opp karaktersnittet i klassen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Spiss, Vi MÅ Ha En Spiss...
  • Opprett ny...