Markus 5 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 ...og allikevel skårer Beckhæm mer enn våre spisser... men Holter er bedre på straffer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 9. Juli 2004 (endret) Det gjør visst Totti og, samtidig så er han en langt bedre spytter enn våre spisser. Kanskje han er keen på et år i Norge ? Mitt forslag til å løse spisskrisen er at vi henter Robinho fra Santos, og i tillegg kompisen hans, Diego. Virker ikke som noen europeiske klubber er interessert i disse enda, så det kan jo være et scoop. Forza Stabæk Endret 9. Juli 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 Spilt CM nå ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 Hehe, faktisk ikke. Spiller ikke CM lenger, men har sett litt av de to guttene. Fantastiske. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 11. Juli 2004 Del Skrevet 11. Juli 2004 Hele Man.U. Det er ikke fordi jeg synes det er et drittlag, men husker dere når Håland ble invalidisert av Keane? INGEN i Man.U hadde sett det. Ikke en gang Solkjær ! Da er man ikke bare hjernevasket da er man kjukk i hue. De kunne vel ha svart "det får jeg ikke uttale meg om" e.l. Litt trist, etter den uttalelsen håper jeg aldri Solskjær scorer, uansett lag Ellers er det nok av fehuer som driver med idrett, man får ikke nødvendivis betalt for å bruke hue. I klubben vår derimot er det vel stort sett trivlige og oppegående typer. Eksempel på smart spiss: Simen Agdestein Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 11. Juli 2004 Del Skrevet 11. Juli 2004 Ser at Tryggvi disses litt på forsiden her, og ja, han hadde sine sider. Men han scorer jo litt mål der borte da, og hadde et sinnsykt frispark for et par runder siden. Braathen scoret 2mål for Skeid ikveld, så han leverer varene. Det samme gjorde Adriano, for verdens beste lag, da han scoret hattrick for Brasil mot Costa Rica. Kan ikke noe lokke han over fra Inter ? Ingen liker Inter anyway, og der finnes forøvrig verdens desidert verste spiller - Materazzi - om du lurer på hvorfor jeg mener det, ta en titt på den øverste filen på denne siden : http://sport.libero.it/calcio/multimedia/a...?offset_page=37 Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. Juli 2004 Del Skrevet 11. Juli 2004 Han har vel ikke mer enn 3 mål så lang i år for ÖIS. Det er tall som Finstad matcher Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 12. Juli 2004 Del Skrevet 12. Juli 2004 Tom Schelvan satt på tibunene under matchen mellom Skeid & Kongsvinger i går... Det samme gjorde Tom Lund & Frank Grønlund fra Lillestrøm... Lurer på hvem de så på:-) Dette ifølge Aftenposten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Juli 2004 Del Skrevet 12. Juli 2004 Tom Schelvan satt på tibunene under matchen mellom Skeid & Kongsvinger i går... Det samme gjorde Tom Lund & Frank Grønlund fra Lillestrøm... Lurer på hvem de så på:-) Dette ifølge Aftenposten... link ??? finner det ikke noe sted... hmmm liker tanken på Daniel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 12. Juli 2004 Del Skrevet 12. Juli 2004 Finner det ikke på nettet, så det i morgen nummeret (papirutgaven) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 12. Juli 2004 Del Skrevet 12. Juli 2004 So did I. Braathen er etterspurt så vi bør få ut finger'n.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Juli 2004 Del Skrevet 12. Juli 2004 Siden Tom var tilstedet, har vi sikkert fått ut fingeren... Liker ikke dette temaet egentlig "Spiss, Vi MÅ Ha En Spiss..." - Vi MÅ ikke ha en ny spiss, vi har egentlig et kongelag med gode spillere på alle fronter, det hadde vært kjekt med en ny spiss, men hovedsaklig pga Sand har dratt... Tror høst sesongen blir KONGE helt uavhengig av om vi får en ny spiss eller ikke !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 12. Juli 2004 Del Skrevet 12. Juli 2004 Vi MÅ jo ha en spiss Markus... Nå har vi hatt et spiss problem i så fuckings mange år så nå MÅ vi ha en spiss som putter 15-20 mål hver eneste sesong... Holder ikke at måljegerene våre putter 7-10 mål i sesongen... Da blir det ihverfall ikke seriegull til oss & det er vel det vi er keen på eller hva??? Tydelig at Braathen er i toppform nå... Han er ganske hot nå også så da havner han garantert ikke hos oss desverre... Se Carew Light artikkelen på Stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Juli 2004 Del Skrevet 12. Juli 2004 Nå skal det vel sies at jeg sammenlignet Braathen og Carew før Aftenposten gjorde det... Hva så om vi sier at vi MÅ ha en spiss, men ikke får en ny spiss. Da er vi fucka da !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 12. Juli 2004 Del Skrevet 12. Juli 2004 Stemmer, da er vi nok sluttkjørt ja!!! Blir ikke noe NL på oss da desverre... Tror ikke vi kan stole på at Finstad og han lille irriterende Islendingen skal levere varene:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 13. Juli 2004 (endret) Vi har ikke økonomi til slikt, hevder Stabæks sportslige leder Tom Schelvan. Skeid er sikret 800.000 kroner for Daniel Braaten - Det påkrevde svaret i mine øyne... Klabert har vi økonomi til det !!! Endret 13. Juli 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Vi har et seriøst problem gutter... Spissene våre suger, gutta er ikke på hugget engang... Hadde de vært på G så hadde vi vunnet lett i dag... Hvor mange ganger lå ikke ballen tilrette for en av gutta i boksen uten at noen var på den??? Nå når Sand har pakket sakene sine så bør ledelsen få ut fingeren & skaffe oss en skikkelig goalgetter... Tror ikke problemet ligger i at vi har udugelige spisser. Uheldig til nå kanskje og da tenker jeg på alle 100% sjansene Finstad har sløst bort. Fotball er et lagspill og man må få laget til å fungere sammen. Jeg tar vel ikke i når jeg sier vi har alt for stort strekk i laget når vi går i angrep. Som regel kjører kantspillerne opp med høyt tempo som legger inn til en enslig Finstad som blir pakka inn av to midtstoppere og det blir det ikke mange mål av. Nå når Martin er tilbakle har vi en mann til å holde ballen i laget til vi får laget opp i angrep. Da skal du få se at Finstad og resten av midtbanen er på hugget og scorer en masse mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Er enig med siste taler (eller skriver), tror det vil hjelpe når alle lagdelene sammen går i angrep. Uansett så hadde det ikke skadet med en kvalitets spiss på topp, som banker inn 20 mål per sesong. PS. Utrolig hypnotiserende den "underskriften" til Markus (Stabæk banker alle .....osv) ble sittende å se på den i 5 min. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 PS. Utrolig hypnotiserende den "underskriften" til Markus (Stabæk banker alle .....osv) ble sittende å se på den i 5 min. Du er nå hypnotisert av meg !!!- jeg befaler at du bruker alle sparepengene dine og kjøper Daniel Braathen til Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Hva med denne karen ??? Så upresise og høye kårnere & innlegg som vi har kan denne mannen muligens skape bry inne 16m til motstanderen. Super header !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Skjønner ikke en dritt av at vi ikke klarer å hoste opp noen kroner så vi kan være med i kampen om Braathen... Må jo være en superbra investering... Nå er jo Sand borte, Braathen kan overta lønnen hans... Regner med at Sand tjente en krone eller to??? Vi fikk gode penger for utlånet av Martin til Blackburn også... Vet vi er på felgen men det må da være mulig å ordne en million eller to... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 13. Juli 2004 Del Skrevet 13. Juli 2004 Vi får ikke Braathen, bare å glemme det. Utopi. Nå som RBK er villige igjen, så går han dit. Samme prosedyre som før. Ingen tvil om at vi trenger en spiss, uansett hvor mye bedre ting vil fungere til høsten. Finstad er ingen toppspiss, og kommer lite sannsynlig til å utvikle seg til noe bedre enn hva han er nå. Jeg mener det er høl i hue å ikke satse på Markegaard, da han faktisk SCORER mål. Det er jo det viktigste, se på Bratigoal opp i Trondheim, han er jo en utrolig trist spiller, men han er på riktig sted til riktig....ja, klisje!!! Markegaard putter også goaler, og da bør han spiller i TL. La han få sjansen snart, eller la enda et talent falne. Til neste år vil jeg se Markegaard, Hauger og Morten i første 11ern. Blir skuffet om så ikke skjer. Ut ? Finstad, Stenersen og Holter. God natt. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 14. Juli 2004 Del Skrevet 14. Juli 2004 Helt enig Superblaa, bli kvitt Finstad, Stenersen & Holter... De har ingenting å gjøre i Tippeligaen... Trist med RBK... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 14. Juli 2004 Del Skrevet 14. Juli 2004 Finstad og Holter har nok gjort sitt, men Steners har jeg fortsatt troa på, i to-spann med Martin på midten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Juli 2004 Del Skrevet 14. Juli 2004 Stenersen skal da faen meg ikke ut av laget. Holter har kommet inn og gjort sakene sine veldig godt som innbytter de siste kampene - han trengte bare å få beskjed om at klippekortet var tomt. Finstad er spissen vår, men må levere varene !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 14. Juli 2004 Del Skrevet 14. Juli 2004 Per dags dato forsvarer alle de 3 nevnte en plass i en 20 manns tropp, men kun Stenersen er i nærheten av å fortjene en 1.lags plass. Hva med Christer George, han vil vel RævBk kvitte seg med umiddelbart dersom Daniel B foretrekker snus fremfor rusbrus... Jeg husker fortsatt CG sitt innhopp for RævBK i CL slakten mot Paris St.Germain. Mama mio det bor mye fotball i den gutten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 18. Juli 2004 Del Skrevet 18. Juli 2004 Fuck... Hva skjer a, ikke noen ny spiss på oss eller??? Har vært i Berlin siden torsdag så jeg er ikke oppdatert men har fått med meg at Braathen tok kvelden.... For en nisse, "jeg er innstilt på å sitte på benken"??? Å for en luring:-) Er det noen nye rykter rundt Stabæk??? Så at Lyn, Enga, Brann, HamKam etc ruster opp før høsten... Vi har gla`lag vi men hadde vært digg med en gla`spiss da:-) Er det noen news??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 Hent Sakariassen fra Moss, han er bossman, hvis vi kan følge Rosenborg sitt bud på Braaten må vi ihvertfall klare å hente han. På den andre siden så tror jeg noe er på gang, Samir er dessverre på vei bort, men dette åpner for en ny spiss i troppen. Satse på en konge overgang før 31.08. Noe som dog er skummelt er at vi hentet i 3 angrepsspillere i vinter, dvs 2 offensive midtbaner og 1 spiss, men det har ikke hjulpet med antall mål. Hvorfor skal 1 ny spiss hjelpe. Nå kom jeg på hvorfor det skulle hjelpe - Martin er tilbake, synd Edmilson er bedre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 Sakset fra forsiden: Stabæk benyttet også anledningen til å teste ut en ung spiss fra KFUM. I følge de rapportene vi har imponerte han ikke like mye i dagens kamp som han skal ha gjort på trening. Denne karen har vist signert kontrakt med oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 Kan dette bekreftes av noen ? Hva heter forøvrig spyspissen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg