Markus 5 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 Hva heter forøvrig spyspissen ? klåivert eller noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 Dersom vi her snakker om han som spilte første omgang mot Lyn lørdag heter han Tor Øyvind Reinemo. Fornavnet er korrekt men er noe usikker på etternavnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 Hvis Lyn lokke til seg Jardel kan vel ikke vi være noe dårligere, hva med Dwight Yorke? http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article254356.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 leste kontra i budstikka om at han blir vurdert... har da antagelig ikke signert - beklager Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 En scorende spiss TRENGS!!! NÅ!! Finstad har hatt altfor mange sjanser ("et strålende talent" som innfridde i 98 og slumpa til å goale 10 i 03 da laget rundt har var i sitt ess!). Det er på tide med et bytte.! Forslag: La TF gå "hjem" til Bærum i 2.div (der passer han), hent Nysted fra Bærum og gi mannen tillit. (Byttet kunne vært supplert med 500.000 til BSK - det er det verdt). La Markegård og Nysted begge spille spiss. To på topp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Gi unggutta en sjanse. Dårligere enn det som er levert kan det jo ikke bli! La de yngste få prøve å feile.... gi dem tillit... det vokser de (og klubben) på og årets sesong er jo allerede kjørt! Vil se Holmvik, Poljac, Hauger, Markegård, Tanum, Clausen, (og selvff Skjønsberg) mye utover. Og så kan Aalbu og Steen Jensen legge frem pensjonsavtaler for Holter, Stenersen, Finstad.... NÅ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Jeg kan være enig i at finstad og holter ikke har vært så gode i år. Men at Stenersen bør pensjoneres etc, skjønner jeg ikke noe av.. Synes ikke Stenersen har vært noe spesielt bedre eller dårligere enn resten av laget denne sesongen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Steners skal ha for arbeidsinnsats! Pasningskvaliteten i % ligger langt under sperregrensen. Det sykt at en spiller etter snart 20 år med aktiv fotball, ikke greier å treffe medspiller i mer enn 3 av 100 tilfeller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Endelig Palau så får jeg & Superblaa backup.... Stenersen er og blir en 1div spiller, har ingenting å gjøre i eliteserien... Blid kar, jobber som F men allikevel så holder det ikke... Ikke om vi skal kjempe om seriegull neste år... Vet vi skal backe opp laget vårt, digge gutta etc... Men nok er nok... Finstad, Holter & Stenersen må ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Er ikke enig. Steners kommer til å få en stor høst sammen med Martin. Disse to kommer til å rule TL i høst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Er ikke enig. Steners kommer til å få en stor høst sammen med Martin. Disse to kommer til å rule TL i høst... Her er jeg enig. Tror Martin er det Steners trenger for å finne tilbake til fjorårsformen. Dere som mener han er en 1.div spiller, mente dere det samme ifjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 20. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2004 (endret) Gi unggutta en sjanse. Dårligere enn det som er levert kan det jo ikke bli! La de yngste få prøve å feile.... gi dem tillit... det vokser de (og klubben) på og årets sesong er jo allerede kjørt! Ikke for å strø salt i såret, men vi har 15 poeng og er 1 fattig poeng fra kvalikplass. Synes ikke vi skal satse for tungt på talentutvikling på 1.laget. På den mer positive siden så er det "bare" 8 p til pallen Endret 20. Juli 2004 av OEO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Hva med denne karen da - Lyn gir jo bort det de har om dagen... Både han og Hansen skulket når det var opplæring på mediapolitikken til Lyn - Markstedt: "Jag längtar hem" på den andre siden trodde jeg han hadde scoret masse, men han har bare scoret 4 - dog 2 mot oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Spørsmålet er vel egentlig om han lengter hjem, eller om han lengter bort fra Lyn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Et lite google søk på "Tor Øyvind Reinemo" SPENNENDE: Christian Aas (f.v.), Tor Øyvind Reinemo og Håkon Stende synes innendørsfotball er kjempemoro. - Men det er i utendørsfotballen pengene ligger, sier Tor Øyvind. - Innendørsfotball er utrolig moro. Her kan alle være med, samtidig som det er prestisjefullt, sier Tor (19), som til daglig spiller 3.-divisjonsfotball for KFUM i Oslo. Men selv om han synes konseptet er genialt, sverger han til utendørsfotball. - Det er der pengene er. Jeg har lyst til å bli proff, smiler han lurt. - Ser du ikke at han likner John Carew, eller? skyter lagkamerat Denver Gatpo inn. les alt her... Toppscorer KFUM 2003 Gina Gomez Grindrud venneliste Dagens google konklusjon var at vi muligens ikke ble mye smartere, men at det er mange linker mot Carew her altså... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 I treningskampen mot Lyn spilte han greit men ikke mer enn det. Høy og rask. Kan ligne litt på Carew, ja. Med de fordeler og ulemper det innebærer... Uansett; vi snakker her om en spiller fra 3. divisjon og ikke en som vil styrke førstelaget. Virket som han slet litt med nivået men noe annet kan vi heller ikke forvente. En interessant spiller for fremtiden men det vi trenger nå er en som kan prestere fra dag 1. En høy, giftig spiller som kan omsette sjansene til mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Hva med denne mannen? Han må da kunne holde tippeliga nivå noen år til. http://www.dagbladet.no/sport/2004/07/20/403482.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Hepp, Nok en teknisk angripsspiller med kronisk måltørke @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 8 mål i Serie A for et nyopprykket lag er ikke så verst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 8 mål i Serie A for et nyopprykket lag er ikke så verst. enig... @ringo gjorde en feil vurdering der... det holder jo egentlig å ha han i en kamp - han scorer jo bare i debut'n Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 jeg tror Reinemo kan bli veldig bra for Stabæk. sett han på trening et par ganger... han er bare 20 år og med et eller to års skikkelig trening tror jeg han kan bli en toppspiss i eliteserien. syns vi burde slå til.. samtidig tror jeg Markstedt ikke er en dum tanke.. han sier han ikke liker spillestilen og formasjonen til lyn, men hvem gjør vel det? ingen tvil om at han er en god spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 men markstedt vil hjem til søta bror da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Mark-ettellerannet er jo 32 år, ingen spiss jeg syntes vi burde satse på. Men en ny spiss før høstsesongen, dæven å digg det hadde vært... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Alle skjønner jo at det er et MUST... Se i dag da, ikke en jævla spiss putter, kun midtbane!!! Positivt resultat i dag men gutta på topp hadde trengt å putte et mål eller to for å frehe opp selvtilliten sin.... Vi MÅ ha en spiss!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Tjaaaa, ny spiss kunne vært flott. Tror ikke noe på det dog, og jeg tror det lønner seg å vente til etter sesongen. Kommer til å bli vanskelig å få en spiss som innfrir fra kamp 1 midt i sesongen, selv om jeg husker feite Frank gjorde noe sånt for noen år siden. Finstad er ferdig, sorry Thomboy. I mine øyne bør Veigar og Markegård spille fremover, selv om jeg ikke er i nærheten av å tro at Gaute setter ut Thomas en eneste kamp resten av sesongen. Det er så trist det. Nystedt innfridde vel ikke noe særlig i Lyn, men kanskje tiden på ny er moden for toppdivisjonen ? En ting er sikkert, hvis Thomas og Veigar er spisspar i seriestarten til neste år, ja, da må noen viske herr Larsen et ord eller to om fotball. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Hele Stabæk gikk jo i våres rundt og sa at Veigar ikke har vært i fysisk presentabel form etter overgangen etc, noe jeg har mener har virket som et stort laken over "bomkjøp" spøkelset. Det sagt, har jeg faktisk stor tro på han, og mener han bør spille fast til høsten, med enten Sammy eller Mads hengende bak. Evt. slippe til en av unggutta, hente inn en ny spiss (ja takk)... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Jeg er litt uenig faktisk, og det begrunner jeg i at jeg tror det blir for tynt med bare Veigar og en hengende spiss. Litt sånn Nederland i EM, med bare Tristelroy. De fikk først skikkelig trøkk når de satte inn Makay eller Van Hoijdunk (ehh, eller noe). Jeg mener vi må spille med to spisser, og ikke noe hengende opplegg. Veigar er en sånn hengende type selv, så da føler jeg det blir i overkant mye spillere hengende rundt på banen. Sportslig hilsen Superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Sant det, det aller beste ville vært med et tank-senter på topp (Finsi er ikke det...) med Veigar hengende bak, men slik stallen ser ut i dag har vi jo ikke en slik spiss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Få vi prosenter hvis Linderoth selges - vi gjør vel det ??? Ser at overgang til FC Kjøbenhavn haster for danskene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Juli 2004 Del Skrevet 21. Juli 2004 Noen som har fått med seg spiss paret i slutten av kampen mot Brøndby.... Sammy og Mads - det er porr det - trodde man dro til sverige for porr jeg !!! eller bare på nettet !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg