@ringo 22 636 Del Skrevet 22. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 22. Juli 2004 (endret) Hepp, Jeg frykter vi blir liggende i sumpa en god stund til. Selv om den gode prestasjonen mot Brøndby sikkert tilfører gutta mer selvtillit. Likevel mener jeg at lag som Bodø, FFK, Molde, Viking og Sogndal har såpass mye svakere stall enn oss at vi burde klare å karre oss forbi dem/holde dem bak oss... Jeg har også et håp om at flaksen til enga snart må tørke inn og at tyngdekratfa tar idem igjen og bringer dem nedover på tabellen, for spillet der i gården har vært allt annet enn bra sålangt i år og stallen deres er også ganske tynn.... Men RL har jeg ikke noe tro på med den vårsesongen vi har lagt bak oss... @ringo Endret 22. Juli 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 213 Del Skrevet 22. Juli 2004 Del Skrevet 22. Juli 2004 For å følge opp det jeg skrev vedrørende at en bedre plassering øker sannsynligheten for flere tilskuere og flere sponsorer: Nettavisen har i dag en interessant artikkel Så mye skrives om din klubb Her går det frem at Stabæk er omtalt i nest færrest artikler, kun slått av Lyn. Årsaken til dette er følgelig flere. Å hente inn Aalbu samt at Ingo vil jobbe fulltid er meget, meget bra. Med dette forventer vi et økt engasjement rundt Stabæk og dermed også mer omtale. Men; det er viktig at vi i tillegg henter inn en spiller som har dokumentert at han leverer varene. Dersom det tikker ut en melding om at Stabæk har signert kontrakt med en målmaskin skaper dette forventninger, både blant fotballinteresserte og presse. Dette igjen vil bidra til økt omtale og ikke minst flere tilskuere som ønsker å se Stabæk. Jeg gjentar derfor: løp og kjøp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 636 Del Skrevet 22. Juli 2004 Del Skrevet 22. Juli 2004 Hepp, Siden klubben ikke har så mye midler, så får vi starte en ny kronerulling, spa opp et par mill, reise ut og spane inn en bra spiller og kjøpe han med oss hjem @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 25. Juli 2004 Del Skrevet 25. Juli 2004 Ser ut som Gaute har skjønt det han og nå, Stensers & Finsi ute mot Sogndal:-) Morro å se om Wowoha kan funke som spiss fra start av... Så kan Finsi komme inn siste 25min og putte et par mål med farten sin... Det er der vi vil ha han... Go Go Stabæk....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 26. Juli 2004 Del Skrevet 26. Juli 2004 "finsi" greide ikke gjøre en shit men go samuel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Hva skjer a??? Fuck vi trenger en heit spiss nå... Nå begynner det å dra seg til... Semi i cupen mot Brann som har sikret seg Sæternes, det ser også ut som om det blir en ny runde i Uefa`n + at vi kjemper mot nedrykk... Fuck, mye som står på spill... Men ikke et bittelite rykte en gang om noen nye spillere til Stabæk!!! Alle andre signere nye spillere i hytt & pine... Mener de store gutta bør få ut fingeren sin nå før det er for sent!!! Hva mener dere??? Dere kan ikke være happy med situasjonen??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Det som skjer er at: Ubekreftede rykter fra en kilde i KFUM sier at det har vært uenighet i ledelsen til Stabæk om kjøp av han KFUM-spilleren som har trent hos oss i det siste (sommer). Aalbu var positiv -Tom S. var negativ!! Resultat: ingen kontrakt på han nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. August 2004 Del Skrevet 17. August 2004 Det som skjer er at: Ubekreftede rykter fra en kilde i KFUM sier at det har vært uenighet i ledelsen til Stabæk om kjøp av han KFUM-spilleren som har trent hos oss i det siste (sommer). Aalbu var positiv -Tom S. var negativ!! Resultat: ingen kontrakt på han nå bra - det er ikke den mannen vi trenger nå !!! Tom S har valgt rette talenter før... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 18. August 2004 Del Skrevet 18. August 2004 Leste at det hadde stått mellom Sæternes & Helstad for Brann... Hva med å prøve å hente Helstad til Nadderud??? Tydelig at han vil hjem igjen... Trist å sitte på benken i Østerrike... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 213 Del Skrevet 18. August 2004 Del Skrevet 18. August 2004 Reinemo spiller i 3. divisjon og er således ingen forsterkning for førsteelleveren. Det vi trenger er en førsteklasses spiss som går rett inn på laget og banker inn mål etter mål. Jeg har også lagt merke til at veldig mange lag har forsterket stallen den siste tiden. Men jeg er relativt (presiserer ordet relativt...) rolig i og med at Stabæk har tradisjon for å holde kortene tett til brystet inntil kontrakt er landet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 18. August 2004 Del Skrevet 18. August 2004 Men Helstad, det hadde vært noe. Han hadde garantert blitt en hit i Stabæktrøya. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 18. August 2004 Del Skrevet 18. August 2004 Får vi inn nok penger fra UEFA-cup og cupen kan det jo hende vi får nok til å hente hjem en spiss...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 18. August 2004 Del Skrevet 18. August 2004 Det var løst snakk om å prøve å hente Helstad på Stabæk-kontoret i fjor høst eller no sånt. Så helt uti det blå er det jo ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 213 Del Skrevet 18. August 2004 Del Skrevet 18. August 2004 Helstad er helt klart en interessant spiller med mange av de egenskapene vi har behov for. Kjenner ikke situasjonen hans i Østerrike men har inntrykk av at han får begrenset med spilletid. Slik sett bør han være relativt rimelig. Dersom vi fortsatt har de 2 mill som var tenkt brukt på Braaten bør de heller benyttes på Helstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. August 2004 Del Skrevet 18. August 2004 Helstad? Løp og kjøp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Helstad. Det er greit det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Hva med denne karen... Super spiller selges billig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Ikke no' for oss. Står jo også i annonsen at han er en humørspiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Da er det bare å glemme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Hva med denne karen... Super spiller selges billig Er du Nottingham Forest supporter? Fant den samme linken omtrent nøyaktig samme tid (stabæk forum som på Forest forum) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Er du Nottingham Forest supporter? Nei - Stabæk og bare Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. August 2004 (endret) Del Skrevet 22. August 2004 (endret) Har hørt om dette munch greiene at man kan få ca 700 mill for bildene, etter å ha sett nærmere på bildene fra ranet kan vi nok forvente oss en overgang før overgangsmarkedet stenger - en STOR overgang se nøye etter så skal jeg zoome inn for dere... ikke sant - det er de gutta, men ikke si det til noen Endret 22. August 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 Jeg trodde Tom hadde dårlig rygg eller no sånt jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 HEHE , Dette er virkelig å ofre seg for klubben sin!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Noen som så goal'en til Zlatan denne helgen? Mama mio. Synd ikke Anders L. plukket opp han også i sin tid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 liker ikke spilleren, men jeg legger 1000 kr på bordet og håper han scorer slikt for oss ok mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 Vi kan i hvert fall bare glemme nye spillere denne sesongen: Fra budstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. August 2004 (endret) Del Skrevet 24. August 2004 (endret) Virker ikke som om kommunikasjonen mellom Gaute, Ingo og Aalbu er så god. sånn situasjonen er nå mener jeg det ville vært bedre å bruke alle pengene vi sparer på at Sand dro hjem til å kjøpe en ny spiller. istedet for å gi lønnen ++++ til aalbu. forøvrig merkelig at vi ikke har råd til en spiss når vi var med i kampen om braaten. Men var det før eller etter Aalbu? Endret 24. August 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 og hva med at vi har kvittet oss med utgifter på samir og branimir. håper da virkelig ikke at vi er så skakk kjørte som de gir uttrykk for Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 "Mandag brukte de blå til å få den skuffende innsatsen mot Bodø/Glimt ut av hodet og bein. Det siste gjennom lett trening, det første gjennom et langt møte med stor takhøyde" Vi kommer til å prate oss til nedrykk. Alle sier den spillerstallen vi besitter er god nok. Jaha, hvorfor ligger vi da på KVALIK? Fordi spillerne har kvaliteter, men GIDDER ikke? Dette blir bare mørkere og mørkere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg