Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ta nå å skrinlegg Fornebu en gang for alle! Det har jo bare blitt rot, bortkastet tid, penger og forventninger! Dessuten er ikke Fornebu sentralt med mindre man har kontor på Lagåsen omegn.

Litt liten ledig plass i Sandvika kanskje hvis man ikke skal fylle ut mellom Lakseberget og Kalvøya.

Men hva med et storstadion på Hauger Idrettspark?

*Bærum kommune har allerede satset mye penger her på ishall og treningsfelt, nå er også finansieringen i orden for utvidelse av idrettsparken med en innendørshall Millioner til idrettshall på Rud/Hauger.

*Bærumsbanen er snart på skinnene igjen slik at vi kan ta trikken fra Bekkestua til Kolsås/Hauger.

*Vi kan dele stadionbruk med BærumSK. (Jeg synes igrunnen det er litt stormannsgalskap å skulle ha en EGEN stadion for Stabæk. Det viktigste må jo være å komme bort fra dagens Nadderud!?! Og, når FC Oslo og VIF klarer å dele på Ullevål, må da vi og BSK kunne dele på Hauger Stadion??? Tror det er lettere for både SIF og BSK å spille på Hauger, BSK tror jeg ikke kommer til Fornebu)

*Lettere å få publikum og supportere fra HELE Bærum? Hauger ligger tross alt midt i Bærum.

Endret av apk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

koster på meg et lite smil og et ørlite håp etter å ha lest disse artikkelene, men ikke mer, det tør jeg rett og slett ikke...

Har bestemt meg for å tro at det ikke blir stadion før første spade er i jorden. Orker ikke flere skuffelser. :unsure:

Men i forhold til tidligere ser det jo bra ut, det skal jeg gjerne innrømme...Særlig likte jeg delen om at stadion må bygges uansett hvilken divisjon vi befinner oss i...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med skuldertrekkene på den siste aftenpoften-nyheten.

Jeg synes apk har gode poenger mht. Rud Hauger. Området er svært, regulert til idrett, har god plassering etterhvert som Sandvika bygges ut og grei adkomst fra både Bærum og Asker med bil og kollektivt. Negativt med Rud/Hauger er at det er mest industri/butikker/næringsvirksomhet der, og området er litt Bærums svar på Groruddalen. Men det gir da også mange muligheter. Og vi kan ha vorspiel på Biltema...

Men kjerringene mot strømmen i Stabækledelsen vil ikke gå for noe annet enn Fornebu. Blir det ikke Fornebu, driter de i ny stadion i det hele tatt. Akkurat nå som det ser ut til at vi skal slite med å få 4 sifra tilskuertall neste år er det kanskje ikke så farlig om stadionbygginga tar tid, men jeg tror Stabæk MÅ ha en avklaring innen fristen for behandlingen av ny lisens i NFF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette veldig positivt for Stabæk. Det er jo næringsvirksomheten på stadion som skal generere de store inntektene

Det er sånn jeg også forstår det. Det er vel derfor Fornebu er eneste alternativ. Men nettopp derfor mener jeg at Sandvika vil være et minst like godt alternativ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om at Viking skal "arrangere" R.E.M. konserten på stadion i Stavanger . Slikt blir det store penger av! Tenk hvilke muligheter Stabæk har i så henseende! I forhold til Viking eller hva den kommunen heter, så vil vi jo ha en stadion midt i sivilisasjonen.

Det viktigste er at vi får en stadion. NÅ! Samma hvor de putter'n hen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka hiver seg på:

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=165827

Vi ønsker å bygge en flerbruksarena, ikke en fotballstadion. Derfor er ikke fotballen alfa og omega for gjennomføringen av prosjektet, sier Koch

La oss alle be til høyere makter om at han mener konsertarena, ikke muligheter for å arrangere Golden League :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har lenge vært snakk om at stadion også skal kunne benyttes til konserter. Fotballinntektene vil ikke være tilstrekkelig for å finansiere denne type stadion.

Ser for meg Ronny & Ragge holde åpningskonserten i 2007 :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner det å bli en del konsert-arenaer i Oslo området, og det holdes ikke så mange store konserter i Oslo. Det er vel litt begrenset inntektspotensiale. Tror de heller bør satse på inntekter fra utleie av nærings areale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg Ronny & Ragge holde åpningskonserten i 2007

Tror heller du skal se mot tråden som har med en viss Rocco å gjøre. ;)

(Samtidig er jo ikke dette noe nytt. Linda Johansen har jo hatt en heidundranes opptreden på Nadderud.....)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror utendørskonserter er tingen for fremtiden. Etter Nick Cave konserten innedørs gikk det opp for meg at pub uten røyk kan gå bra, men konsert uten røyk er håpløst.

Dette betyr jo også evt at de må droppe tak over stadion, men so be it.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner det å bli en del konsert-arenaer i Oslo området, og det holdes ikke så mange store konserter i Oslo. Det er vel litt begrenset inntektspotensiale. Tror de heller bør satse på inntekter fra utleie av nærings areale.

Ja, totalmarkedet er i utgangspunktet begrenset. Men så vidt jeg husker var konserter nevnt som et av flere inntektsområder. Næringslokaler var nevnt som et annet. Noen fra styret som kan gi oppdatert info rundt dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette føyer seg bare inn i rekken av en elendig høst. Nå peker alt i klubben på at dette går den veien høna sparker. Elendig økonomi, ikke ny stadion, sparket trener, nedrykk osv. Med tap mot RBK så er jeg redd det er exit Stabæk, om vi ikke finner en rik onkel.

Håper i det lengste og tråler skattelistene etter rike Bærums onkler.

Endret av Gizzy Slugger
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ler meg skakk, har hørt at Stabæk også jobber med å få tilbake SvinDal !!!

Hva skal vi med han?

Tenkte at siden vi først forhandler med drittsekker kan vi vel forhandle med en til (fy faen han spilte dårlig mot Skotland - hvis ikke Martin spiller mot Slovenia så....)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ler meg skakk, har hørt at Stabæk også jobber med å få tilbake SvinDal !!!

DEt gjør ikke jeg. Derimot småsparket jeg litt i en penn som lå her, og mumlet ISJ.

TSL??

Hvorfor lå pennen på gulvet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å søke om å få bli TV aksjon, alternativt burde vi kunne få noen midler fra den i år. For om vi rykker ned og ikke får stadion er det vel flere en meg som trenger litt støtte for å bedre den "Psykiske helsen". Blir vel også en del som blir nødt til å ta en Bondevik

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hangar Kan Bli Fotballstadion
  • Opprett ny...