palau 0 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 nå er vel snart bunnen nådd??? - stadion på nytt 99 % usikkert! (og så reforhandlinger med IT-mafiaen på Fornebu... huff!) - Svindal tilbake?? nei, nå må noen ha røyka fotballstrømpene sine, om det er hold i et slikt rykte. Måtte Gud (eller en annen, for jeg er ateist...) forby! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Hvorfor lå pennen på gulvet? Så jeg kunne ha noe å småsparke i selvfølgelig. Inne på kontoret har jeg dessverre ikke noe grus. Grus er jo kjent å være særdeles fin-fint til å småsparke i... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Hallo - JEG KØDDA MED SVINDAL - tenkte at når vi først forhandler med drittsekkene i FBS kunne vi også forhandle med TSL - forhandleren burde utstyres slik: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Det er jo ikke så rart at det går til h... når FBS bruker denne mannen i forhandlingene: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 11. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 11. Oktober 2004 (endret) MARKUS nå ble mitt bekymrede fotballhjerte lettet med 50%... TSL hadde vært et skrekkscenario... det er ille nok med ITgutta... fy faen, jeg har en feeling av at de vil reforhandle, for så å si "nei,takk" igjen i siste liten, for liksom å ha skikkelig med salt i nedrykkssåret....... mistenker dem for å være Stabækhatere jeg.. Endret 11. Oktober 2004 av palau Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 jepp...der fikk vi rett igjen. løste seg selvsagt ikke med IT heller. Det er sånn det går når folk uten noensomhelst lokalpatriotisme og fotballengasjement tror de skal bygge en stadion for selv å tjene mange raske penger. Hallo...leser dere ikke aviser? Stabæk er en fattig klubb! Vi kan ikke skrive under avtaler med stooor risiko for at de vi forhandler med skal bli fornøyde og kaste seg på prosjektet. Synes det er helt utrolig at vi igjen gir oss ikast med FBS, jordens desiderte avskum...Gidder ikke engasjere meg mer i denne saken, og begynner kanskje for første gang å ønske meg en alternativ plassering enn fornebu... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Sorry gutta, men nå har jeg mistet all troen på ny stadion. Dette har vært en farse fra (nesten) første stund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Dette er helt utrolig. Rett og slett en farse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 11. Oktober 2004 (endret) farse! Et glimrende kraftuttrykk som nesten har gått i glemmeboken. Takk Thomas Endret 11. Oktober 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Lytt på "Om bruken av tabuord i det norske språk" av Black Debbath, Rich. Mange andre småfrekke fraser og ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Lurer på hvor denne glemmeboken egentlig befinner seg? Kanskje den også er hos Arne Scheie, sammen med læreboka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Lurer på hvor denne glemmeboken egentlig befinner seg? Enig. For et sted må den jo være, all den tid ting til stadighet går dit... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 jeg har en mistanke om at glemmeboken befinner seg på nasjonalbibelioteket i Mo i Rana, på en beholder fylt med sprit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Fornebuprosjektet blir snart reality-TV på TV Norge. Er det mulig!? Dette virker jo like håpløst som at en eller annen finner ut at han bare skal ha Michelle Pfeiffer og først annonserer bryllupet, forteller i alle media om hvor mange barn de skal ha og hva de skal hete, bestiller prest, kirke, festlokale, bordsetting og mat. Deretter prøver han å finne ut hvor Pfeiffer bor. Dette tar tid og brylluppet utsettes. Etter noen måneders leting finner han endelig ut hvor hun bor. Ny dato for brylluppet offentliggjøres. Forloveren har trukket seg og det må skaffes en ny. Så viser det seg når han tar kontakt med Pfeiffer at hun allerede er gift. Brylluppet utsettes igjen, men pressen får vite at dette skal gå i boks - snart. Fyren leier seg inn i nabolaget, og forsøker å få datet Pfeiffer - uten hell. Etter å ha fått grisebank av Pfeiffers mann, Arnold, holder han forslått og bandasjert en pressekonferanse der han offentliggjør at brylluppet skal stå det, men nå er det den ikke fullt så attraktive nabodama til Pfeifer, Joan Collins, som skal stå brud. Etter intens dating og et utall ikke særlig tilfredsstillende one-night-stands med den aldrende Collins avsløres det at Collins heller ikke er særlig interessert i noe ekteskap, på tross av tillyste pressekonferanser med nye datoer for brylluppet. Det viser seg nemlig at Collins fremdeles er gift med golf-kjendisen Tigergutt, som allerede har startet byggingen av en innendørs golfbane i den enorme garasjen til Collins. Det viser seg også i følge ekteskapsregisteret at Colllins faktisk har 3 andre ikke-avsluttede ekteskap. Hva gjør han så? Selvsagt: Holder pressekonferanse om at det nå er Pfeiffer igjen for alle penga. Noe som for øvrig er en mild overdrivelse, da han har lånt av alle han kjenner, solgt unna alle eiendeler av verdi og fåt kredittkortene sperret. Dessuten er han i ferd med å miste jobben. Men brylluppet skal holdes i 2007, det - bare hold av datoen... Fy faen for et drittår! ALDRI MER 2004! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Desverre så har du helt rett i fortellingen din. Noen som vet når bislett er ferdig? Der er jo der vi kommer til å spille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Tigergutt - er du gift med Joan Collins????? Rich - vi satser på at glemmeboken snart kommer til rette igjen. Beholdere med sprit er vel ikke kjent for å holde seg fulle veldig lenge så langt nord for Sinsenkrysset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Vinneren av 29998 kasserte Anne Holt bøker til å fyre i peisen med ser ihvertfall ut som en gladgutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Aldri i verden om det blir noe stadion, de blir jo ALDRI enige!! Men et lyspunkt er jo at det forhandler, da må det bety at FBS har endret litt på kravene sine. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Rich - vi satser på at glemmeboken snart kommer til rette igjen. Mener jeg sist så den i retur-rommet, eller var det bak-rommet, husker ikke helt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Lurer på hvor denne glemmeboken egentlig befinner seg?Kanskje den også er hos Arne Scheie, sammen med læreboka? Glemmeboken befinner seg hos Anne Holt, som skal skrive kriminalroman om den... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Tigergutt - er du gift med Joan Collins????? NEI NEI NEI!! (Hun ligner nesten på Anne Holt) Vet ikke helt hva som har gjort meg til Golf-kjendis heller. Jeg har truffet flere ekorn i skogen en mennesker på mine runder på golfbanen. Det kan neppe være mine 32 i handicap som gjør meg til kjendis heller. Kanskje det er de fine golf køllene mine med reklame på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Jeg går herved i Standby-modus. Det blir rett og slett for mye. Jeg skal støtte på mitt lille vis ved å bidra på Nadderud og på Ullevål. Resten får være opp til de direkte impliserte. I rest my case. Ha're, og lykke til! Hilsen PerS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders 60 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Reine mot i brøstet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 jeg blir gal Nærmere løsning for Stabæks Fornebu Arena jeg blir gal - jeg blir gal - jeg er gal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Del Skrevet 11. Oktober 2004 Slapp av - alt om 8-9 måneder vet vi hvordan dette går.... Det virker som noen ikke har fått med seg at profflisensnemda snart har møte. Litt rart egentlig for samme Koch som uttaler seg om stadion til Aftenposten er faktisk medlem av den komiteen som behandler evt. klager på avslag om profflisens, og da bør han vel å sett i kalenderen at det kan bli møter i novmeber Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Etter å ha lest den siste artikkelen slo det plutselig ned i meg som lyn fra klar himmel... Den ENESTE grunnen til at stadionsaken ikke er opp og avgjort er at.... KOCH OG CO ER REDD FOR Å MISTE JOBBENE SINE!!!! Dette må ene og alene være grunnen til at det har tatt 7!!!!!!!! år å komme frem til dette punktet hvor vi nå kan si at det bare er 8-9 mnd. igjen til vi VET om det blir en stadion på fornebu eller ikke... Herregud, det er så obvious at det er utrolig at ingen har 'sett lyset' før nå... Tenk på det folkens, hvilken kremjobb er det ikke Koch sitter på. Han kan pusle med koselige planer år etter år, forhandle litt etter behov, vel vitende om at han alltid har en stor, stygg ulv han kan skylde på når planene utsettes eller termineres... Koch har INGEN interesse av at stadionsaken løses, for da måtte han kanskje få seg et ordentlig arbeid der hans fremskritt, hans gjøren og laden ville møtes med kritikk og krav om RESULTATER... Kort sagt, han har alt å tape på at spaden settes i jorden...Han vet at når planene realiseres står han der med en CV hvor han kan skilte med å ha gjort 1 ting de siste 10 årene (minst)!!! Ikke akkurat den effektiviteten som en evnt. ny arbeidsgiver vil gi seg ende over for... Ka dokk trur? Har Koch rent mel i posen...? Kanskje det allikevel ikke er FBS som er de store stygge ulvene i denne saken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Det blir jo faen meg for dumt. Det skal da ikke ta nesten ett år til før de vet om det i det hele tatt blir noen stadion... Hva gjør de hvis det ikke blir noe av da? Sier jajaja, nå har vi prøvd i 8år, nå gir vi faen i profflisens og supportere og skrinlegger hele klubben???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Koch har INGEN interesse av at stadionsaken løses, for da måtte han kanskje få seg et ordentlig arbeid der hans fremskritt, hans gjøren og laden ville møtes med kritikk og krav om RESULTATER... Bare så det er sagt; - Koch har en ordentlig jobb. Han jobber som forretningsadvokat. Jobben som styreformann i Stabæk Fotball ASA er ubetalt og et verv han har tatt på seg fordi han elsker Stabæk. Han har heller ikke hatt den jobben i syv år, heller syv mnd. Skal noen skytes for å brukt år og penger på Stadionplanene uten å lykkes må det være Stein Erik Jensen, men han er nå fullstendig ute av Stabæksystemet. Det merkes også på utgiftskontoen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fred. 48 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Skal noen skytes for å brukt år og penger på Stadionplanene uten å lykkes må det være Stein Erik Jensen, men han er nå fullstendig ute av Stabæksystemet. Det merkes også på utgiftskontoen Trodde han tok over som adm.dir etter Gudbrand jeg. Hvem er adm.dir hvis ikke han er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Trodde han tok over som adm.dir etter Gudbrand jeg. Hvem er adm.dir hvis ikke han er det? Ingen i henhold til stabak.no. Ellers har det da vært utrolig lite info om akkurat denne saken. Er dette noe som vil se stygt ut på papiret for Stabæk om mediene skulle skrive om dette også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg