Gå til innhold

Hangar Kan Bli Fotballstadion

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dust. Iflg. www.w3.org finnes det ingen mindre linker enn et punktum.

Når det gjelder stadionsaken begynner jeg å bli rimelig irritert på at mine forslag blir ignorert. Fornebu? Hallo... Det er jo like sentralt som Skui.

Snart løser jeg inn mine aksjer i Sponsor Service, Enron, Yukos og VIF og bygger en stadion i Sandvika for egne midler. Hvis jeg samtidig får penga Thomas Øye skylder meg, skal nok det bli litt av et palass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, Atleten! Jeg innløser gjerne de tusenvis av aksjer jeg har i Stabæk Fotball ASA og hjelper til. Her snakker vi tresifra beløp.

Vi bygger ut Kjørbo og bruker Kadettangen som parkeringsplass. Så kan vi lære utlengene ikke bare Æ, men Ø også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg så absolutt han er. Møkkamann!!

Forresten trafikkkaos på en søndag? <_ alle kampene spilles p s da er de i handelsentrumet stengt. og trekker vel snitt flere biler enn en kamp med stab statistikk fra annen tr>

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir ikke overrasket, bare opgitt!

Er det egetlig mulig å være så inni hampen grådig, grinete, SMÅLIGE som denne lille, lille 'mannen' og den gjengen med kjeltringer han representerer!?

Som min mormor (R.I.P.) ville ha sagt 'he would have made a great nazi'...

Fy faen...

Dersom planene med IK fornebu går gjennom og FBS på en eller annen måte klarer å velte planene, så skal jeg meget personlig synke så dypt at jeg kommer til å vandalisere FBS sin eiendom på alle mulige måter jeg klarer! Jeg har gode kontakter i isbil bransjen (de med bjelle) De som kjøper boliger hos FBS skal få erfare et sant helvete med intens isbil klokking både dag, og ikke minst natt og tiiiidlig morgen...psykisk terror som garantert resulterer i fraflytting og enorme tap fr FBS...

FBS DERE KASTET BORT FIRE ÅR AV VÅR TID, SE TIL FAAAAEN Å SKYGG BANEN OG HOLD DERE TIL HELVETE VEKK FRA VÅRE FORHANDLINGER MED IT!!!!!!!!!!DERE ER IKKE VELKOMME PÅ STADION NÅR DEN HAR ÅPNET HELLER!!!

There....I feel much better now... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror FBS egentlig vil ha stadion, fordi de ser muligheter til å tjene masse $$$$$$$$ på den. De tror de kan tyne ut en større del av kaka ved å være noen rumpehull i forhandlingene. De er litt bittre nå fordi de ser toget forlate stasjonen.

Håper de noen legger en tegnestift på stolen til grinebitteren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja også her ser det ut til at det ingen ende tar.....Fornebu Boligspar fortsetter sutringen.....og får lov lit og utbrodere den i det vide og brede i den lokale "avisen"

Håpløst stadionforslag!

-her er det igjen trafikken som er årsak til debatt, i det heller svært dårlig skjulte frykten for konkuranse.

Boligspar inviterer til nye forhandlinger......?

-og her beskylder de Stabæk for å være såra og vonbråtne....se hvem som snakker, vi har ny forhandlinspartner vi og de er mye hyggeligere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans Kristian Lingsom virker ganske mye bedre enn Are Njåstein, han første ville jeg nok bremse for vis han gikk på rødt.. Når det gjelder han andre har jeg hørt om gamle sjåfører (80+) som har kommet seg unna med å si at de trykke på feil pedal osv.. Og i følge dama er jeg like distre som bestemoren min. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er litt tåpelig å skylde på trafikken, tror de 20 tusen nye boligene på Fornebu bidrar til større kaos i rushet, enn en skarve stadion :blink:

Som nevnt tidligere tror det kommer til å bli en løsning med FBS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

De gir ikke opp det skal de ha, bare FB slutter å sutre og ITF virkelig VIl ha stadion er det helt greit for meg! Selv om vi må vente et år ekstra..(bare vi slipper å spille på ullevaal..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ja...disse ordene var fra 6. Juli...Det er nå famøse to måneder siden, pluss to uker...hva skjer? Noen som har hørt noe annet enn den patetiske sytingen fra Snarøya vel og FBS(måtte de fortsatt brenne i helvete til evig tid)

''To måneders frist

Etter to års diskusjoner med Fornebu Boligspar, ble det brudd dagen før avtalen skulle opp i formannskapet. Nå har Stabæk og IT Fornebu gitt seg selv en frist på bare to måneder.

- Jeg tror muligheten for å finne en løsning er god. Vi har felles interesser i dette, og det er et godt utgangspunkt. Jeg har tro på at vi får dette til, sier administrerende direktør i IT Fornebu Eiendom, Sverre Nagell Bjordal.''

Jeg regner med at det var litt politikk inne i bildet fra Stabæk sin side at det var Snarøya Fk/Il/Bk (stryk det som ikke passer) som fikk komme på stadion søndag og reise hjem med over 10000 kroner etter uavgjort mot fredrikstad... :P

Kom igjen folkens, hva faen skjer!? <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hangar KUNNE blitt fotballstadion, men ble kanskje istedenfor en bedriten innendørs golfhall? :ph34r: Jaja, det er jo faenmeg Snarøen vi snakker om... Frykter det verste....er dette 'vår' hangar, eller har IT flere å rutte med? Og, som vanlig, ikke et pip fra Stabækledelsen eller andre involverte parter om hva som egentlig skjer rundt stadionplanene før noe tull skrives i budstikka...

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/nyhet...rticleID=163888

<_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns dette er helt patetisk av fornebu boligspar eller hva faen de kaller seg...

hvor lenge har fornebu vært nede og hvor mye har skjedd der ute siden da?

Er hellr ikke sikker på om psykisk terror er tingen... men det som hadde vært lurt hadde vært å ta å røske sammen en hel haug med arbeidsfolk og deres maskiner som er fulle av motivasjon og har et blaatt hjerte og stille dem opp et eller annet sted og få den jævla avtalen i havn og straks den er signert skrider de til verket

den stadion må opp!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Hangar Kan Bli Fotballstadion
  • Opprett ny...