Slum 12 784 Del Skrevet 6. Juli 2004 Del Skrevet 6. Juli 2004 Fra Budstikka Link: * Det SKJER ihvertfall noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. Juli 2004 Del Skrevet 6. Juli 2004 Det er den minste linken jeg noen gang har sett. Her er en som er mindre. . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 6. Juli 2004 Del Skrevet 6. Juli 2004 Det er den minste linken jeg noen gang har sett. Her er en som er mindre.. Hva med denne? ' Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. Juli 2004 Del Skrevet 6. Juli 2004 Dust. Iflg. www.w3.org finnes det ingen mindre linker enn et punktum. Når det gjelder stadionsaken begynner jeg å bli rimelig irritert på at mine forslag blir ignorert. Fornebu? Hallo... Det er jo like sentralt som Skui. Snart løser jeg inn mine aksjer i Sponsor Service, Enron, Yukos og VIF og bygger en stadion i Sandvika for egne midler. Hvis jeg samtidig får penga Thomas Øye skylder meg, skal nok det bli litt av et palass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Juli 2004 Del Skrevet 6. Juli 2004 Jeg er med, Atleten! Jeg innløser gjerne de tusenvis av aksjer jeg har i Stabæk Fotball ASA og hjelper til. Her snakker vi tresifra beløp. Vi bygger ut Kjørbo og bruker Kadettangen som parkeringsplass. Så kan vi lære utlengene ikke bare Æ, men Ø også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stein 1 Del Skrevet 7. Juli 2004 Del Skrevet 7. Juli 2004 er dette en bitter mann vi ser http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=152484 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 7. Juli 2004 Del Skrevet 7. Juli 2004 Det tror jeg så absolutt han er. Møkkamann!! Forresten trafikkkaos på en søndag? <_ alle kampene spilles p s da er de i handelsentrumet stengt. og trekker vel snitt flere biler enn en kamp med stab statistikk fra annen tr> Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Juli 2004 Del Skrevet 7. Juli 2004 jeg blir ikke overrasket, bare opgitt! Er det egetlig mulig å være så inni hampen grådig, grinete, SMÅLIGE som denne lille, lille 'mannen' og den gjengen med kjeltringer han representerer!? Som min mormor (R.I.P.) ville ha sagt 'he would have made a great nazi'... Fy faen... Dersom planene med IK fornebu går gjennom og FBS på en eller annen måte klarer å velte planene, så skal jeg meget personlig synke så dypt at jeg kommer til å vandalisere FBS sin eiendom på alle mulige måter jeg klarer! Jeg har gode kontakter i isbil bransjen (de med bjelle) De som kjøper boliger hos FBS skal få erfare et sant helvete med intens isbil klokking både dag, og ikke minst natt og tiiiidlig morgen...psykisk terror som garantert resulterer i fraflytting og enorme tap fr FBS... FBS DERE KASTET BORT FIRE ÅR AV VÅR TID, SE TIL FAAAAEN Å SKYGG BANEN OG HOLD DERE TIL HELVETE VEKK FRA VÅRE FORHANDLINGER MED IT!!!!!!!!!!DERE ER IKKE VELKOMME PÅ STADION NÅR DEN HAR ÅPNET HELLER!!! There....I feel much better now... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 virker som om fbs skjønner at de har driti seg ut ganske artig, håper det blir stadion på tomta til it nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Tror FBS egentlig vil ha stadion, fordi de ser muligheter til å tjene masse $$$$$$$$ på den. De tror de kan tyne ut en større del av kaka ved å være noen rumpehull i forhandlingene. De er litt bittre nå fordi de ser toget forlate stasjonen. Håper de noen legger en tegnestift på stolen til grinebitteren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Enig med Pedro. De som kjøper en leilighet av FBS over takst, står i fare for å få post tilsendt av denne mannen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 Tydelig at en ny stadion bidrar med ny og økt publikumsinteresse Viking har nesten doblet tilskuerantallet etter at den nye stadion åpnet. se her Dette bør vi også klare å få til, kanskje til og med en tredobling?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 11. Juli 2004 Del Skrevet 11. Juli 2004 er dette en bitter mann vi ser http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=152484 Det er alltid trafikk-kaos etter Stabæk-kamp... alltid vært det og vil nok alltid være det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 14. Juli 2004 Del Skrevet 14. Juli 2004 Ja også her ser det ut til at det ingen ende tar.....Fornebu Boligspar fortsetter sutringen.....og får lov lit og utbrodere den i det vide og brede i den lokale "avisen" Håpløst stadionforslag! -her er det igjen trafikken som er årsak til debatt, i det heller svært dårlig skjulte frykten for konkuranse. Boligspar inviterer til nye forhandlinger......? -og her beskylder de Stabæk for å være såra og vonbråtne....se hvem som snakker, vi har ny forhandlinspartner vi og de er mye hyggeligere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 14. Juli 2004 Del Skrevet 14. Juli 2004 Hans Kristian Lingsom virker ganske mye bedre enn Are Njåstein, han første ville jeg nok bremse for vis han gikk på rødt.. Når det gjelder han andre har jeg hørt om gamle sjåfører (80+) som har kommet seg unna med å si at de trykke på feil pedal osv.. Og i følge dama er jeg like distre som bestemoren min. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 14. Juli 2004 Del Skrevet 14. Juli 2004 Synes det er litt tåpelig å skylde på trafikken, tror de 20 tusen nye boligene på Fornebu bidrar til større kaos i rushet, enn en skarve stadion Som nevnt tidligere tror det kommer til å bli en løsning med FBS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Juli 2004 Del Skrevet 14. Juli 2004 blir litt dumt ja, antagelig flere som reiser til og fra jobb hver dag i uke på den veien enn de som drar på stabæk kamp annehver søndag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Virkelig ? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237365 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 De gir ikke opp det skal de ha, bare FB slutter å sutre og ITF virkelig VIl ha stadion er det helt greit for meg! Selv om vi må vente et år ekstra..(bare vi slipper å spille på ullevaal..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Ja...disse ordene var fra 6. Juli...Det er nå famøse to måneder siden, pluss to uker...hva skjer? Noen som har hørt noe annet enn den patetiske sytingen fra Snarøya vel og FBS(måtte de fortsatt brenne i helvete til evig tid) ''To måneders frist Etter to års diskusjoner med Fornebu Boligspar, ble det brudd dagen før avtalen skulle opp i formannskapet. Nå har Stabæk og IT Fornebu gitt seg selv en frist på bare to måneder. - Jeg tror muligheten for å finne en løsning er god. Vi har felles interesser i dette, og det er et godt utgangspunkt. Jeg har tro på at vi får dette til, sier administrerende direktør i IT Fornebu Eiendom, Sverre Nagell Bjordal.'' Jeg regner med at det var litt politikk inne i bildet fra Stabæk sin side at det var Snarøya Fk/Il/Bk (stryk det som ikke passer) som fikk komme på stadion søndag og reise hjem med over 10000 kroner etter uavgjort mot fredrikstad... Kom igjen folkens, hva faen skjer!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Synes Fornebu boligspar bør holde seg langt unna forhandlingene! de hadde sjansen, men dreit seg ut.. It fornubu vet virkelig hvordan man gjør forhandlinger. håper det endelig blir en løsning! la meningene hagle! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Hangar KUNNE blitt fotballstadion, men ble kanskje istedenfor en bedriten innendørs golfhall? Jaja, det er jo faenmeg Snarøen vi snakker om... Frykter det verste....er dette 'vår' hangar, eller har IT flere å rutte med? Og, som vanlig, ikke et pip fra Stabækledelsen eller andre involverte parter om hva som egentlig skjer rundt stadionplanene før noe tull skrives i budstikka... http://www.budstikka.no/redaksjonelt/nyhet...rticleID=163888 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 Nei. dette er ikke i konflikt med "vårt" opplegg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 Og, som vanlig, ikke et pip fra Stabækledelsen eller andre involverte parter om hva som egentlig skjer rundt stadionplanene Hva om det for en gangs skyld er sånn at taushet er gull ???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 Hva om det for en gangs skyld er sånn at taushet er gull ???? Ja, vi har jo blitt vant til det når det gjelder stadion. Vi hører ingenting, og så..... kaaaboong!!!..... ingenting.... :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 September er jo nå snart ferdig... Er det noen som vet noe om forhandlingene? det stod at de skulle finne en løsning i løpet av utgangen av september. Hvis ikke dette går begynner jeg å lure på hvordan de tenker i styret..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 ... og om de tenker.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 syns dette er helt patetisk av fornebu boligspar eller hva faen de kaller seg... hvor lenge har fornebu vært nede og hvor mye har skjedd der ute siden da? Er hellr ikke sikker på om psykisk terror er tingen... men det som hadde vært lurt hadde vært å ta å røske sammen en hel haug med arbeidsfolk og deres maskiner som er fulle av motivasjon og har et blaatt hjerte og stille dem opp et eller annet sted og få den jævla avtalen i havn og straks den er signert skrider de til verket den stadion må opp!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Oktober 2004 Del Skrevet 1. Oktober 2004 I fare for å gjenta meg selv, skal jeg sitere en meget vis, korrekt, objektiv, pen og atletisk mann: Drit i Fornebu og bygg i Sandvika. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 1. Oktober 2004 Del Skrevet 1. Oktober 2004 Drit i Fornebu og bygg i Sandvika. Helt enig, problemet er vel bare å finne et passende sted Sandvika er jo mye mer sentralt enn Fornebu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg