OEO 72 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Fotballferie, EM er slutt og tour the france stinker + meldt dritt vær til helgen; livet er herlig :-( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Men ølen på Blaa er fortsatt kald og god. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Øl, ja. Ikke dumt. Jeg er jo for tiden på øl-vogna. Pappaperm er nemlig viktig for barn og far. Og hvis far er edru hele pappapermen, risikerer barnet å bli kjent med feil far. Og da er jo hele pappapermen bortkastet. Man skal ikke undervurdere Tour de France. Det er en riktig fornøyelse å se andre slite opp fjellsidene, på jakt etter den stygge rosa-prikkede trøya. Og er man tålmodig nok, kan man få med seg noen riktig stygge massevelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Syntes Tour de France er en ganske grei variasjon fra fotballen. Det er egentlig ganske artig, men den tidligere nevnte trøya (polkadott) er oppskrytt, det er den grønne som gjelder, det er da det blir kræsj! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 11. Juli 2004 Del Skrevet 11. Juli 2004 Hva med et lite øltreff på Blaa. Gidder ikke å se sykling, det holder på alt for lenge. Men det er en idrett som krever fysikk, taktikk, teamwork, og i tillegg praktiserer de fair play på høyt nivå. Husker i fjor når de ventet på hverandre når det smalt -ganske imponerende. Men se på det i 5 timer nix. Da kan vi heller slukke tørsten på Blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 12. Juli 2004 Del Skrevet 12. Juli 2004 Øl, ja. Ikke dumt. Jeg er jo for tiden på øl-vogna. Pappaperm er nemlig viktig for barn og far. Og hvis far er edru hele pappapermen, risikerer barnet å bli kjent med feil far. Og da er jo hele pappapermen bortkastet. Du skal vite at vi herved følger med litt ekstra Atleten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 12. Juli 2004 Del Skrevet 12. Juli 2004 Jepp, jeg er nesten litt bekymret for Atleten. Skal vi starte en støtteordning. Viktig å slå ring rundt de nærmeste. Jeg skal ta ansvar og tømme barskapet hans neste helg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 14. Juli 2004 Del Skrevet 14. Juli 2004 Skummelt men nå har jeg begynt å følge med på Touren. Litt sånn som under OL hvor jeg alltid blir sittende til langt på natt å se på bob (4'er selvfølgelig) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 14. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 14. Juli 2004 (endret) ..hepp! endelig tilbake etter en 18dagers festivalkule på roskilde og quart og stavern! har fått med meg at det har skjedd litt her hjemme (Aalbu, Sand etc.).. ..og hva er alt pratet om Braaten? er han aktuell for oss?? ellers noe som skjer av Stabækrelevans i sommer? Endret 14. Juli 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 14. Juli 2004 Del Skrevet 14. Juli 2004 Sport uten offside er tragisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg