Markus 5 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Steel Fidel befinner seg i Thailand og kommer med følgende oppdateringer - endeling skjer det noe... Jordan 0 - 0 Thailand etter 39 minutter. Sistnevnte med et svakt overtak, men sliter med presisjonen på pasningene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Kampbildet kan best betegnes som feriefotball. Bølger frem og tilbake på tampen av 1 omg uten at noen er i nærheten av motstanders 16 meter. --Pause-- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Saftig langskudd fra Jordans nr 14 i det 48. minutt. Thailands keeper må strekke seg i full lengde for å nå ballen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Lag et fyldig referat etter matchen så kan vi legge det ut på forsiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 jeg er ikke der... bare pipler inn sms i ny og ne - kan vel egentlig ikke utdyppe noe særlig mer enn det som allerede står der... men live update - det har vi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Bare finn på noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 65 min - Thailands keeper gjør en kjempe brøler i feltet og Jordans eminente nr 11 benytter muligheten til en brasse fra syv meter. Dessverre går den langt over uten at en enste araber på tribunen lar seg hisse opp av den grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 85 min – Thailand har skuffet stort med færre sjanser en det norske landslaget hadde på sitt dårligste under Semb. Tolker beskjed som nå kommer opp på storskjerm at vil ha sms stemmer på banens beste. Holder en knapp på nr. 11 fra Jordan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 90 min – Slutt – Ingen kan være stolte av dagens innsats. Thailands helter returnerer til vann og brød de neste 4 ukene i henhold til budistisk lov. Jordan spillere får kun smake pisken og vil mest sannsynlig bli byttet ut med ekte rettroende innen neste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 ???? ??? Og vi er komisk når vi reise utenlands for Stabæk Fotball .....tzzzzz ! God helg Makka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg