Markus 5 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 Celtic interessert i Wilhelmsson Celtic viser innteresse for Chippen - satser på at de betaler 500 mill så det blir litt penger til oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 8. Juli 2004 Del Skrevet 8. Juli 2004 tror ikke at anderlecht lar han dra til celtic....anderlecht har solgt noen gamle spillere (de wilde til lokeren og hendrickx kanskje til lokeren) og noen andre har ingen kontrakt lenger (og faar ingen ny), saa: rsca trenger chippen og jeg kunne tenke meg at chippen elsker belgia og spesielt anderlecht. de er litt blaerete der og han har faatt sin egen supporterklubb ("chippen") og han vet at han er noe spesielt som toppfotballspiller i belgia. supporterne i belgia oppförer seg litt merkelig naar de möter spillerne. de tör ikke aa snakke med spillerne og de ser paa spillerne som om de er guder... kanskje chippen liker det??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 kanskje chippen liker det??? Tror nok du har et vesentlig poeng der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 men samtidig er det et ganske kraftig steg opp... personlig hadde jeg dratt på dagen !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 Av og til handler det om at det er bedre å være stor sjef i lite telt, fremfor å være liten sjef i stort telt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 Chippen er sjef, uavhengig av størrelsen på teltet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 Ble litt skuffet av det han fikk vist i EM, og det var nok et bevis på at han har en liten vei å gå før han er helt på øverste nivå. Jeg hadde aldri dratt til Skottland om jeg var han, men heller sett sørover mot Frankrike, evt Spania. Det er ligaer hvor han settes pris på, hvor det er rom, tid og anledning til å kose med læret, og hvor han ikke blir drept av venstrebacken et par ganger i hver omgang. Samtidig er det rett og slett bedre nivå på de ligaene. Heia Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 Ble litt skuffet av det han fikk vist i EM, og det var nok et bevis på at han har en liten vei å gå før han er helt på øverste nivå. Jeg hadde aldri dratt til Skottland om jeg var han, men heller sett sørover mot Frankrike, evt Spania. Det er ligaer hvor han settes pris på, hvor det er rom, tid og anledning til å kose med læret, og hvor han ikke blir drept av venstrebacken et par ganger i hver omgang. Samtidig er det rett og slett bedre nivå på de ligaene. Dette gir jeg faen i sålenge vi får bra med ££££ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Juli 2004 Del Skrevet 9. Juli 2004 Kommer ikke langt om du bare tenker cash vettu, må ha med litt soul og good vibes. Du om det dog. Dessuten, om Chippen går til et bra fransk lag, så er det større sjanse for å komme ytterligere videre, enn i Celtic. Det beste er at han blir i Anderlecht, og storspiller i CL. Deretter går han til en større klubb. Takk.Hei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 10. Juli 2004 Del Skrevet 10. Juli 2004 Det skulle ikke være nødvendig å bruke penger på å kjøpe inn en spiller med alle de bosmanspilerene som er rundt om kring i verden! Vi har faktisk mistet Peter, hvem skal "erstatte" hans lønn? Se bare på hva Brann klarte tidligere i uken I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mølla 0 Del Skrevet 10. Juli 2004 Del Skrevet 10. Juli 2004 kanskje chippen liker det??? Tror nok du har et vesentlig poeng der Han lærte vel å bli blærete i Stavbræææk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 10. Juli 2004 Del Skrevet 10. Juli 2004 skjønner ikke hva du sipper over mølla, vi gjør det da tross alt bedre enn vålerengen gjorde i fjor... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 Chippen jaktes av stor klubbene i europa - Også Tottenham har kontaktet Chippens agent. - Blir det noen penger på oss her da ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 Skal vel godt gjøres at han (som Tobbe) selges for mindre enn hva vi fikk for Chippen. Hvor mye var det egentlig vi fikk ? Husker bare det var latterlig lite. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 2. August 2004 Del Skrevet 2. August 2004 tror det var 2,5 mill, halvparten av hva rbk fikk for den finske backen som floppet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg