Mortimer 4 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2019 Som diskutert i andre tråder på forumet har jeg på vegne av styret fått til følgende med klubben. Dere som anser dere som gamle travere men av ulike årsaker har flyttet dere til hovis inviteres herved til å ta turen til SS feltet mot Godset i det som fort kan vise seg å bli sesongens viktigste kamp. Jeg håper dere som har meldt interesse for dette faktisk gjennomfører slik at dette blir vellykket. Beskjeden fra klubben er følgende: De som har sesongkort på hovedtribunen og som ønsker å erstatte dette med en SS billett til denne ene kampen sender en mail til ellen.ronning@stabak.no og godkjenner at klubben kan selge deres plass mot Godset. I retur får dere en billett til SS feltet som kan benyttes i inngangen til Stabæk Support. Mailen dere sender Ellen må selvfølgelig inneholde navn, rad/felt/setenr. Her kan man sikkert samle opp og sende en mail så lenge man har navn og informasjonen på de det gjelder. Skriv gjerne i tråden her hvis dette er noe du blir med på, så kanskje enda flere hiver seg på. Sees på SS feltet mot Godset. 38 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 21. August 2019 Del Skrevet 21. August 2019 Supert tiltak! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 21. August 2019 Del Skrevet 21. August 2019 OBS! Da jeg lot klubben selge billetten min til godsetkampen i fjor endte de med å slippe hele kortet mitt slik at setet forsvant også i kvaliken. Sjekk at de kan sette dere på plass igjen etterpå! For øvrig flott tiltak. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 21. August 2019 Del Skrevet 21. August 2019 1 time siden skrev joffen: OBS! Da jeg lot klubben selge billetten min til godsetkampen i fjor endte de med å slippe hele kortet mitt slik at setet forsvant også i kvaliken. Sjekk at de kan sette dere på plass igjen etterpå! For øvrig flott tiltak. Du er ikke den eneste som har opplevd noe slikt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. August 2019 Del Skrevet 21. August 2019 Herlig! Det er i tillegg deilig å tenke på at dette er en dritviktig kamp for Godset, men ikke for oss. Det koster å ta kun 4 poeng på 9 kamper og slippe inn haugevis med mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 21. August 2019 Del Skrevet 21. August 2019 Fett tiltak! Håper feltet blir like fullt som i 08. Hadde jeg hatt sesongkort i år skulle jeg banket 9 år gammel rust av sangstemmen sjæl! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2019 14 minutter siden skrev BelgiskBlaa: Fett tiltak! Håper feltet blir like fullt som i 08. Hadde jeg hatt sesongkort i år skulle jeg banket 9 år gammel rust av sangstemmen sjæl! Man kan kjøpe enkeltbilletter, da. Synes du skal gjøre det! 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 22. August 2019 Del Skrevet 22. August 2019 Hvis du vil sende beskjeden videre til noen som ikke er på forumet, tagg dem gjerne i en kommentar her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå