Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 23. Juli 2004 Del Skrevet 23. Juli 2004 du tenker ikke på Bernier som har gått til Tromsø ??? hm.. mener jeg leste Sakariassen et sted, men jeg sliter med å finne det igjen.. mulig jeg har drømt det.. men det må i tilfelle vært århundrets kjipeste drøm! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 23. Juli 2004 Del Skrevet 23. Juli 2004 Tror ikke du har drømt. Mener å huske at en spiller ved navn Sakki skulle til en eller annen klubb nord i Norge. Men det var ikke Moss-spilleren, selv om han har kallenavnet "Sakki" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 23. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 23. Juli 2004 (endret) jeg fant det!.. var antageligvis bare spekulasjoner, men det ser dårlig ut nå ihvertfall!.. men ettersom han er bosman etter sesongen kanskje vi burde begynne å snuse litt, (moss er kanskje ikke det beste stedet å gjøre akkurat det men).. de er hvertfall optimistiske der nede! hehe han blir forresten kalt for "SAKK"! flott kallenavn... Endret 23. Juli 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 162 Del Skrevet 23. Juli 2004 Del Skrevet 23. Juli 2004 Hepp, Etter at den artikkelen ble skrevet så har moss gått på 3 strake tap i serien og er vel i realiteten hektet helt av i opprykkstriden... "SAKK" har gjort det bra i år og putta vel noe sånt som 42 mål i 2. div i fjor, menhar tidligere prøvd seg for både B/G og Odd i eliteserien uten å lykkes... Men han er en meeeget interessant spiller og han har et halvt år igjen av kontrakten og da er det vel lov til å forhandle direkte med spilleren uten å gå gjennom klubben... Tipper at det er mer spennende å spille i Eliteserien (Sannsynligvis) enn i 1. div neste år... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 23. Juli 2004 Del Skrevet 23. Juli 2004 En ting er om han er ledig på markedet. En annen ting er om han er den rette for oss. Synes ikke han imponerte noe særlig i cupkampen mot oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 24. Juli 2004 Del Skrevet 24. Juli 2004 Etter å ha snakket med en kompis som er mossesupporter er jeg litt i tvil om sakariassen. Han trenger visst veldig mange sjanser for å score, som er akkurat det problemet spissene vi har nå sliter med. Han har kun 8 spillemål på 17 kamper, og de aller fleste av målene har kommet mot dårlig motstand. Men han er stor og sterk og god på hodet, så kan jo være en fin mann å ha i feltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 24. Juli 2004 Del Skrevet 24. Juli 2004 Vi har jo allerede en spiller som er stor og sterk, Finsi. Men noen hodespesialist er han jo ikke. Nei, jeg tror Finsi og "Sakk" er litt for like som spillere. Det vi trenger er en som omsetter våre sjanser til mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Juli 2004 Del Skrevet 24. Juli 2004 -SAMMY! -SAMMY! -SAMMY WOWOAH! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 25. Juli 2004 Del Skrevet 25. Juli 2004 Blir spennende å se hvordan Sammy takler spissrollen. I et intervju i går sa han at det var i Djurgården for fire år siden han siste spilte i denne posisjonen. Han er en god spiller med glimrende teknikk i tillegg til å være rask. Hans svakhet, etter min mening, er at han utfordrer for sjelden og velger helst de trygge løsningene. Trolig har dette med selvtillit å gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Juli 2004 Del Skrevet 26. Juli 2004 Sammy slo faktisk Røde Raoul i flere luftdueller i går. Det er faktisk veldig imponerende Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Tar opp igjen den gamle tråden fra 2004:-) Er vi ikke keene på DB eller??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Tar opp igjen den gamle tråden fra 2004:-) Er vi ikke keene på DB eller??? Altså nå sier jeg ikke nei takk til Daniel Braaten, men han vil nok ikke få noe mer spilletid hos oss enn i RBK. Er nok mye lettere å konkurrere med Fredheim Holm og Jan Derek Sørensen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Tar opp igjen den gamle tråden fra 2004:-) Er vi ikke keene på DB eller??? Altså nå sier jeg ikke nei takk til Daniel Braaten, men han vil nok ikke få noe mer spilletid hos oss enn i RBK. Er nok mye lettere å konkurrere med Fredheim Holm og Jan Derek Sørensen. Enig - DB er ikke noe for oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Tar opp igjen den gamle tråden fra 2004:-) Er vi ikke keene på DB eller??? Nei takk, men jeg har hørt at han Ronaldo på ManU er bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Tar opp igjen den gamle tråden fra 2004:-) Er vi ikke keene på DB eller??? Nei takk, men jeg har hørt at han Ronaldo på ManU er bra. Du er så kul ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Tar opp igjen den gamle tråden fra 2004:-) Er vi ikke keene på DB eller??? Altså nå sier jeg ikke nei takk til Daniel Braaten, men han vil nok ikke få noe mer spilletid hos oss enn i RBK. Er nok mye lettere å konkurrere med Fredheim Holm og Jan Derek Sørensen. Synes slettes ikke dette hadde vært så dumt, han kunne fort spilt seg inn på laget på plassen til PFO, og han er et godt alternativ til Veigar, skulle han forsvinne i år. Tror vel heller problemet ligger i at han har større ambisjoner enn oss. Men da MÅ han jo ihvertfall holde seg langt unna Enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Synes slettes ikke dette hadde vært så dumt, han kunne fort spilt seg inn på laget på plassen til PFO, og han er et godt alternativ til Veigar, skulle han forsvinne i år. Tror vel heller problemet ligger i at han har større ambisjoner enn oss. Men da MÅ han jo ihvertfall holde seg langt unna Enga Hyggelig at du bruker et helt innlegg på meg. Men hva mener egentlig du? Du skriver jo selv at han trolig har større ambisjoner enn oss. Tror du at vi kan hente spillere fordi vi har lyst uten å spørre dem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Synes slettes ikke dette hadde vært så dumt, han kunne fort spilt seg inn på laget på plassen til PFO, og han er et godt alternativ til Veigar, skulle han forsvinne i år. Tror vel heller problemet ligger i at han har større ambisjoner enn oss. Men da MÅ han jo ihvertfall holde seg langt unna Enga Hyggelig at du bruker et helt innlegg på meg. Men hva mener egentlig du? Du skriver jo selv at han trolig har større ambisjoner enn oss. Tror du at vi kan hente spillere fordi vi har lyst uten å spørre dem? Hva kan jeg si, jeg er en hyggelig kar.. Tror de fleste skjønte ganske godt hva jeg mente, men skal utbrodere litt for deg. DB er en spiller vi absolutt kunne hatt bruk for, men blir nok vanskelig å hente ham. Det er ikke tvil om at karen har ambisjoner, men likevel kan det oppstå situasjoner der en stor spiller som han kan forlate et lag som RBK fordi han ikke trives med tingenes tilstand i klubben, som manglende tillit fra trener. Han ser vel selv at benken ikke er det beste springbrettet for en decent utenlands liga, men dersom han tar en tur innom et annet norsk lag kan han kanskje få den renessansen han trenger for å ta steget ut av Norge. Tror Stabæks spillestil passer han bra og omvendt. For alt vi vet har han/agenten han kanskje en dialog med STB fra sist? Men er MANGE brikker som skal falle på plass, derfor er det hele med et stort MEN.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Daniel Braaten kommer aldri til å bli noen toppspiller. Han er på vei ned.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Synes slettes ikke dette hadde vært så dumt, han kunne fort spilt seg inn på laget på plassen til PFO, og han er et godt alternativ til Veigar, skulle han forsvinne i år. Tror vel heller problemet ligger i at han har større ambisjoner enn oss. Men da MÅ han jo ihvertfall holde seg langt unna Enga Noe av problemet til DB er manglende rekkevidde. Han har stor toppfart og et voldsomt rykk, men evner ikke løpe like langt som mange andre. Ikke et kjempeproblem for en spiss, men en kant skal jo helst være med i begge ender... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 DB er vel blant de spillerne som man har kunnet sett mest på TV gjennom Chmp Lg og landslaget, og jeg må innrømme at manglende rekkevidde er noe som aldri har slått meg med ham. Er noe overrasket over den vurderingen, men for all del er ikke umulig at det er noe jeg har oversett, men de episodene du har merket deg var kanskje ikke i Tippeligaen? Det er isåfall en vesentlig mangel som kant, men på TL nivå har jeg vanskelig å se at han skal ligge bak så veldig mange andre kantspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Synes slettes ikke dette hadde vært så dumt, han kunne fort spilt seg inn på laget på plassen til PFO, og han er et godt alternativ til Veigar, skulle han forsvinne i år. Tror vel heller problemet ligger i at han har større ambisjoner enn oss. Men da MÅ han jo ihvertfall holde seg langt unna Enga Hyggelig at du bruker et helt innlegg på meg. Men hva mener egentlig du? Du skriver jo selv at han trolig har større ambisjoner enn oss. Tror du at vi kan hente spillere fordi vi har lyst uten å spørre dem? Hva kan jeg si, jeg er en hyggelig kar.. Tror de fleste skjønte ganske godt hva jeg mente, men skal utbrodere litt for deg. DB er en spiller vi absolutt kunne hatt bruk for, men blir nok vanskelig å hente ham. Det er ikke tvil om at karen har ambisjoner, men likevel kan det oppstå situasjoner der en stor spiller som han kan forlate et lag som RBK fordi han ikke trives med tingenes tilstand i klubben, som manglende tillit fra trener. Han ser vel selv at benken ikke er det beste springbrettet for en decent utenlands liga, men dersom han tar en tur innom et annet norsk lag kan han kanskje få den renessansen han trenger for å ta steget ut av Norge. Tror Stabæks spillestil passer han bra og omvendt. For alt vi vet har han/agenten han kanskje en dialog med STB fra sist? Men er MANGE brikker som skal falle på plass, derfor er det hele med et stort MEN.... En av grunnene til at DB ikke har slått gjennom i Rosenborg, er at han ikke har fått spille spiss i 4-4-2 der han er best. Tror det er mer sannsynlig at han går til Enga med Ullevål, Klanen, topplønn og Fredheim Holm som partner på topp enn at han går til en konkurranse om høyrekanten på Nadderud. Om det er behov for å diskutere kombinasjonen DB og ølkasser kan vi ta det på PM. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 DB er vel blant de spillerne som man har kunnet sett mest på TV gjennom Chmp Lg og landslaget, og jeg må innrømme at manglende rekkevidde er noe som aldri har slått meg med ham. Er noe overrasket over den vurderingen, men for all del er ikke umulig at det er noe jeg har oversett, men de episodene du har merket deg var kanskje ikke i Tippeligaen? Det er isåfall en vesentlig mangel som kant, men på TL nivå har jeg vanskelig å se at han skal ligge bak så veldig mange andre kantspillere. Det ble påpekt i en reportasje om ham (av daværende RBK-trener). Skal dog nevnes at det var et par år siden, kan være "problemet" er borte nå, men jeg forstod det som om det var en medfødt egenskap (ikke svakhet siden samme greia gav ham det enorme rykket hans) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Det som er lit spesiellt med db er at det virker som om han har en av/på knapp, er han på er han helt fantastisk, er han av forsvinner han fra kampbildet helt, virker ikke som om det finnes noen mellemting.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Tror det er mer sannsynlig at han går til Enga med Ullevål, Klanen, topplønn og Fredheim Holm som partner på topp enn at han går til en konkurranse om høyrekanten på Nadderud. Det tror jeg også, men dersom Engen fortsetter poenginnhøstingen slik de har startet den, kan det hende at det er mer fristende med gullkamp på Nadderud enn nedrykkskamp på Ullevål, men da er det nok ikke tvil om hvor han trengs mest, og kanskje får spilt mest. Om han har spesielle formeninger om kunstgress er dette også en faktor som vil spille inn. Det er lov å håpe, men jeg må nok si at jeg tviler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå