KongKjakan 4 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Kan jo forstå Samir hvis han vil bort. Han har jo ikke fått mye spilletid, noe jeg synes han burde fått (i hvert fall som innbytter). Han har jo et herlig skudd, mens resten av gutta synes å være vaksinert mot å skyte (bortsett fra Mads J.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Helt greit for meg vis det blir Samir ut - og DB inn.. Samir er kanskje den tregeste spilleren i TL. spiller ingen rolle hvor godt skudd han har, når han aldri er der han burde være. Og Pls ikke si: bla bla bla bla bla Samir god bla bla innedørs fotball bla bla bla toppscorer bla bla... orker ikke.. Han er ikke god nok! -slutt- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Ingen ut, ingen inn: Fra Budstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Hmmm, hadde en anelse... Gutten må jo skjønne at det ikke blir noe spes 1 lags fotball på han om han går til RBK... Tydelig også at han er keen på å være i nærheten av Oslo & familien sin... Hadde vært saklig fett om det plutslig er Stabæk som signere gutten, tror det hadde vært mange som hadde fått hakeslepp da:-) Kom igjen nå Daniel... Lover deg du blir seriemester med Stabæk i 2005:-) FUCK RBK..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Hadde vært helt konge å kuppet DB rett foran trynet til RBK (og Enga) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Ifølge NRK er vistnok LSK også med i kampen om Daniel, og dette kommer fra Daniel sin agent Janne Olsson... Det eneste som er sikkert er at ingenting er sikkert. For meg virker det som om Daniel vil bli i Oslo området, det har han signalisert flere ganger. Enga har trukket seg, da er det bare vi og LSK igjen. Etter hva jeg også kjenner til ønsker Daniel å spille for Stabæk. Ja ja - vi får se !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Skjønner ikke at det ikke bare er et altenativ til Rbk for Daniel...Du er jo ikke kin på å dra til Lillestrøm når du vet det er Røsler og Nitriste Fjøra som skal styre skipet til neste år... Jeg hadde ihvertfall tenk meg om to ganger.... Tror Tom&Co er noen luringer:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 15. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2004 (endret) Send han en sms, lov han 4 års forbruk av rusbrus på Onkel Blaa og fri tilgang til bærums-blondiner så er signaturen i boks. Gutten vil SPILLE fotball, og han vil gjøre det på et SPILLENDE lag. It ain't ova' til it's ova'! Endret 15. Juli 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 OSLO (P4) Daniel Braathen blånekter for at han er klar for Rosenborg selv om Skeid er enige med trønderne om en overgang. 22-åringen sier at det er personlige grunner som gjør at han må tenke mer før han undertegner for RBK. I går kveld meldte flere medier at overgangen var i orden. Ifølge Dagbladet er Stabæk en av klubbene som fortsatt ikke har gitt opp håpet om Braathens underskrift Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Du så mailen jeg sendte i går Steel, fikk auto respons både fra Tom og Erik at de var på ferie, men at det bare var å ta kontakt med dem på mobil hvis det var noe... Ferie - jeg tror nesten vi burde ta ansvar - jeg er med på sms, men er litt redd for å føcke opp hele greia. Vel tviler vel egentlig på at en sms fra oss føcker det opp... Har forresten sms mania fra netcom så jeg kan godt sende han 2000 sms Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Det er ennå håp!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Når det kommer fra deg får jeg ereksjon !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Den setningen kunne du formulert annerledes... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Når jeg får ereksjon kommer jeg på deg !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Den var bedre, takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Ikke ført bak lyset - Vi har snakket med Daniel og presentert hva Stabæk står for, sier Aalbu. - Vi blir veldig overasket hvis han signerer for Rosenborg ut fra hva han sa til oss. Men gjør han det, tar vi det til etterretning. Vi føler oss overhodet ikke ført bak lyset i denne saken. Les alt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Det ser vel ut til at denne såpen ikke skal ta lsutt med det første så vi får vente til 1.august før vi trekker noen konklusjon (men herregud hvis det er snakk om 2000000 så må det vel være mulig å hoste opp de pengene, han kommer jo til å gå for mange ganger beløpet om relativt kort tid. En investering vil nå jeg si! Braaten for 2 mill til RBK?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Er det ikke 31. August overgangsvinduet stenger? Sånn var det ifjor da vi fikk Stian Ohr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Er det ikke 31. August overgangsvinduet stenger? Sånn var det ifjor da vi fikk Stian Ohr. Joa det er åpent til 31 august, men jeg tror på en relativt snarlig løsning på dette - har bare ventet i 3 uker nå så "relativt" er et ganske vidt begrep. Ohr kom vel litt mer overraskende, slik jeg forsto Ohr overgangen ble den til på 4 timer etter kampen mot Stabæk den 30 august i fjor. Han spilte vel mot oss den dagen hvis jeg ikke tar helt feil !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Nei, det var etter kampen mot Lyn på Ullevaal. Og de hadde forhandlet om avtalen helt siden onsdagen før. Altså 5 dager før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 men herregud hvis det er snakk om 2000000 så må det vel være mulig å hoste opp de pengene er dessverre ikke så sikker på at det er en selvfølge at vi skaffer de pengene, på den andre siden uttaler jo Aalbu at han blir overrasket hvis Braaten går til RBK så de må jo ha gitt han et tilbud... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Husk at kassa er bunnskrapt, kontor-gutta prøvde vel å lokke DB med lovnader om å få spille morsom foppall og bra sjans for proffkontrakt etterhvert, dog mot en mager lønnslipp. Sikkert greit for DB det, men litt hjernevasking fra agenten hans så fristet det vel mer med tredobbel lønn og fast benkeplass i RævBK. Er ikke så mye å rope fy fasan for dette her, vi må innse økonomiens harde fakta. Jeg er glad vi ikke opptrer som LSK, som handler alt de kommer over og som jeg er ganske sikker på går konk innen ett år. Vi har nok av talenter å ta av, er absolutt ikke sikkert at DB blir noe bede enn flere enn de vi allerede har i troppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Stabæk bruker alle midler tilgjengelig for å skaffe kapitall til kjøp av Daniel Braaten Litt billigeren enn Beckhams ball, men mer verdifult Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Husk at kassa er bunnskrapt, kontor-gutta prøvde vel å lokke DB med lovnader om å få spille morsom foppall og bra sjans for proffkontrakt etterhvert, dog mot en mager lønnslipp. Sikkert greit for DB det, men litt hjernevasking fra agenten hans så fristet det vel mer med tredobbel lønn og fast benkeplass i RævBK. Er ikke så mye å rope fy fasan for dette her, vi må innse økonomiens harde fakta. Skjønner jo at det frister med cash, hadde noen tredobblet lønnen min, så hadde jeg også byttet jobb. Men hvis DB har litt lenger perspektiv på ting, så burde han skjønne at det er lettere å få en proffkontrakt, om noen år, i Stabæk enn fra benken i hele Norges Rosenborg. Dessuten så begynner jeg å få litt vond smak i munnen av hele DB. For å være en spiller i 1.div så spiller han litt "hard to get". Nesten som om den styggeste dama i klassen din på videregående gjør seg kostbar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Greit at vi begynner å bli dritt lei av denne kavalkaden, men jeg klarer ikke å se at det er Braathen selv som har bidratt til dette. Annet enn å være en spennende fotballspiller da. Braathen har, såvidt jeg har sett, utalt seg diplomatisk i alle media, og har ikke gitt noen forhåpninger. Dette er en avgjørelse han til slutt tar ene og alene. Skal man "skylde" på noen for at dette drar ut, så bør vel heller være på tabloid-avisene som smir for harde livet, mens jernet er varmt. Og klubbene, med unntak av Stabæk, som uttaler seg i tide og utide om sine forhåpninger om å få Braathen i stallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 Ifølge VG har LSK også fått godkjent et budd på Braaten... Kom igjen a legg 2 mill på bordet, er sikker på at Braaten velger oss hvis han kan velge mellom oss, LSK og RBK... Kom igjen a - faen 2 mill... Man får det garranert igjen... Helvete !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bo 0 Del Skrevet 15. Juli 2004 Del Skrevet 15. Juli 2004 I år har Stabæk, som vanlig, slitt med å få frem en som kan score målene... I år sliter vi mer enn vanlig! Braaten scorer mål, og det er akkurat det vi trenger for å jage det berømte nedrykksspøkelse over til Enga. I styret snakker de om økonomien, men vil ikke et nedrykk koste mer enn de 2 millionene Skeid skal ha for Daniel?? Jeg sier bare kjør på! Få en ny profil til Nadderud så trekker vi fler på kampene også.. Får men litt mer struktur på Braaten kan han bli akkurat så god han vil! Tack ska ru ha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Jeg forventer faktisk at vi som $$ får beskjed hvis det økonomiske i en slik overgang ikke lar seg gjennomføre, jeg har tidligere hørt rykter om 1 mill OK, nå hører jeg 2 mill. Hvis ikke Stabæk klarer å skaffe disse så vi kan legge inn et godkjent bud blir jeg sur. Skulle alltids klart å rane noen gamle damer på Bekkestua i går, blir fort en mill ut av det med dagens trygdepolitikk. Men fra spøk til revolver, let us know if you need some money !!! Det høres kanskje ut som om jeg vant den tidligere nevnte bonus kampen på jobben, vel - jeg gjorde ikke det !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Aalbu ringte i stad og spurte om jeg kunne låne bort 1 mill, ja greit sa jeg... resten kan du leses her . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Aalbu ringte i stad og spurte om jeg kunne låne bort 1 mill, ja. Låne? Du må da være mann nok til å gi bort penga! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå