Markus 5 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Hei Da har jeg satt meg ned og laget et aldri så lite fotoalbum hvor vi kan dele bilder vi har tatt i forbindelse med Stabæk... Følg linken Fordi jeg ikke ønsker helt fri tilgang for opplastning av bilder har jeg satt opp noen passord. Ønsker du å få passord så send meg en sms på 988 00 008. For de som kun ønsker å laste opp noen bilder har jeg en upload funksjon via web'n - for de som ønsker å sende opp mange bilder er det også ftp tilgang tilgjengelig. Bildene vil bli sett igjennom av meg før de publiseres. Det er også en ting med kopi beskyttelse og opphavs rettigheter så ikke last opp bilder du ikke har tatt selv. Enjoy Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Kjempe bra, fint at noen gjør en innsats og kjempeflott at noen kan bidra med båndbredde og hjemmesider på denne måten. Flott! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Genialt Markus!! Blir strålende! Tenk når man får lagt alle bildene han fotografen har tatt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Genialt Markus!! Blir strålende! Tenk når man får lagt alle bildene han fotografen har tatt! han fotografen syntes naturligvis det er greit eller ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Jepp! Nei.. vet ikke jeg.. men han tar jo bilder FOR $$? Da er det vel $$ som bestemmer hva som skjer med bildene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Tja, fotografen vil fortsatt ha copyright på bildene han tar. Han ønsker nok å bli informert hvor bildene legges ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Han er sikkert en grei fyr som sikkert synes det er greit, ja? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Er det Thomas Solli du tenker på? Ja, han er grei, det er fortesten han som tar bilder for Tom Stenvoll på: stenvoll.plsyernet.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Sett at han tar Toms bilder, han som tar bilder for $$ også? Hadde ihvertfall vært kult om noen la ut bildene de hadde fra tifo-kampene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Thomas skulle brenne alle bildene ned på CD for oss, og gi dem til meg. Han har bilder fra de fleste borte- og hjemmekampene. Når det skjer, vet jeg ikke. Thomas Solli, er du på forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Hvis noen får noen feilmeldinger på bildearkivet så post de under her plz... jeg sliter litt personlig, men ingen andre som gjør det tror jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 jeg sliter litt personlig... Ta deg en øl, det hjelper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 takk det hjalp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Juli 2004 Del Skrevet 16. Juli 2004 Du har et eget album jo Slum! Du tenker vel på å fylle det!? Har tatt noen bilder før men vet ikke om jeg finner dem, skal lete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 Thomas skulle brenne alle bildene ned på CD for oss, og gi dem til meg. Han har bilder fra de fleste borte- og hjemmekampene. Når det skjer, vet jeg ikke. Thomas Solli, er du på forumet? Yo.... Jeppers.... nå er jeg her....... bilder er fint...... (lest over) det er ikke bare og knipse bildene, digital støy skal fjernes, bildene skal justeres (kontraster og fargegjengivelse), og beskjæres..... jobben er tidkrevende, men det kommer.... trust me.... eller??? ;-) Solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. August 2004 Del Skrevet 4. August 2004 de første bildene er lagt ut !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. August 2004 (endret) Del Skrevet 4. August 2004 (endret) Herlig!! Og gratuleerer med flott design Markus Endret 4. August 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 4. August 2004 (endret) Del Skrevet 4. August 2004 (endret) .... Endret 4. August 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. August 2004 (endret) Del Skrevet 9. August 2004 (endret) Da har Thomas lagt ut bildene fra hjemmekampen mot Rosenborg. Digger bildene dine Thomas !!! Endret 9. August 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. August 2004 Del Skrevet 9. August 2004 Mr. Solli er genial! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg