Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Da har jeg satt meg ned og laget et aldri så lite fotoalbum hvor vi kan dele bilder vi har tatt i forbindelse med Stabæk... Følg linken

Fordi jeg ikke ønsker helt fri tilgang for opplastning av bilder har jeg satt opp noen passord. Ønsker du å få passord så send meg en sms på 988 00 008. For de som kun ønsker å laste opp noen bilder har jeg en upload funksjon via web'n - for de som ønsker å sende opp mange bilder er det også ftp tilgang tilgjengelig.

Bildene vil bli sett igjennom av meg før de publiseres. Det er også en ting med kopi beskyttelse og opphavs rettigheter så ikke last opp bilder du ikke har tatt selv.

Enjoy

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas skulle brenne alle bildene ned på CD for oss, og gi dem til meg. Han har bilder fra de fleste borte- og hjemmekampene. Når det skjer, vet jeg ikke.

Thomas Solli, er du på forumet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Thomas skulle brenne alle bildene ned på CD for oss, og gi dem til meg. Han har bilder fra de fleste borte- og hjemmekampene. Når det skjer, vet jeg ikke.

Thomas Solli, er du på forumet?

Yo.... Jeppers.... nå er jeg her....... bilder er fint...... (lest over) det er ikke bare og knipse bildene, digital støy skal fjernes, bildene skal justeres (kontraster og fargegjengivelse), og beskjæres..... jobben er tidkrevende, men det kommer.... trust me.... eller??? ;-)

Solli

post-1-1091568710_thumb.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Bildearkiv
  • Opprett ny...