Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Han kom jo rett inn på Junior Elite-laget til Stabæk etter en treningsleir i Danmark i 1998. Da var ett år under junioralder...

Bodø/Glimt ville beholde ham da familien flyttet til Østlandet. De tilbød han vistnok gratis hybel for å få han til å bli værende i Bodø og spille for 2. laget til Bodø/Glimt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste også at Jardel er nesten klar for Lyn, Selv om han er 30 år kunne jeg godt tenkt meg han i Stabæk også.. Han vet hvor målet står. og trenger ikke 10 sjanser for å få et skudd som går høyt over..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting står klart for meg;

- er du fotballspiller, brasiliansk og drit god, - ja da er ikke Norge en gang på målbildet.

Jardel sitt navn dukket opp fra denne Edmilson (eller hav han heter)

Er det fordi han er brennende opptatt av å hjelpe Lyn?

Er det for å ta oppmerksomheten bort fra egen form i håp om å få kontrakt?

Er det for å briefe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp

Dennis Iliohan?

Det var en lystig greie egentlig... Det var første gang jeg forsto at jeg kunne bruke nettet til å scoute spillere...

Det skjedde omtrent slik....

Bla i avis....Dennis, hvem...??? :huh:

En nedelender til Stabæk! Angriper også... Kult...!!!! :P

Hmmm fra Ado den Haag, er ikke de i nest øverste divisjon a??? :unsure:

Lurer på om jeg kan finne ut noe om han på nettet...???

*SURFE SURFE SURFE* B)

Øy.... :huh:

Trodde han var spiss jeg... På hjemmesida til Ado den Haag så så det ut som om han hadde spillt mer på midtbanen (kampreferater) ikke var fast på laget og ikke særlig målfarlig... Sjekker ikke Stabek sånnt a tenkte jeg... Men så slo jeg meg til ro med at... Joda, treneren så jo at han var bra, så da var han vel det... Men i ettertid kan jeg ikke huske om han spillte et eneste minutt for Stabæk... Men han fikk nok godt betalt er jeg redd!!! <_>

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Samir Trener Med Skeid
  • Opprett ny...