Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva med denne karen(!?), Lyn er ute etter denne spisse fra brasil...etter mine ikke veldig sterke kilder skal han ha vunnet gullstøvelen for den mest scorende i en sesong i Europa...aldri hørt om han jeg men, siden han visstnok skal ha fått en sli pris er han vel vært et forsøk(?) ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ender Jardel i Norge så er det fordi han er for dårlig.

Har mer tro på å hente en tysker. Det vrimler av talenter i Tyskland, men konservative trenere slipper dem ikke til på A-laget. Her bør det være mulig å lokke noen.

Ser at Odd har en Tysker på trening. Det kan være veldig smart.

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg anser meg selv for å være ganske middels fotbalinteressert, men Mario Jardel vet jeg GODT hvem er! han har spilt på det Brasilianske landslaget og har vært toppscorer i Europa for Porto i noen år, gikk videre til Galatasaray.. vet ikke hvor han holder på nå for tida, men dette er en spiller det står STOR respekt av.. hva i all verden han vurderer Lyn for, er meg et stort mysterium..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja for faen,

Jardel er en kongespiss. Sjekk stat'sene hans i CM (faktaopplysningene, ikke karakterene) så ser man at han har banket inn sinnsykt med mål i Portugal og Tyrkia.

Sett han mange ganger i CL. Utypisk Brasiliansk spiss, meget hodesterk.

MEN han forsvant jo fullstendig etter overgangen til Bolton. Tror vi snakker om en spiller med et lite holdningsproblem...

Allikevel, hvis Lyn med sine 1500 tilskuere på hver kamp, klarer å snatche en sånn spiller finnes det ingen rettferdighet i verden :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke Jardel er den gode gamle han har ikke får noe særlig spille tid i Bolton og de vil heller ikke ha en krone for han, de er glad for å bli kvitt han. Høres ut som en god erstatter nå som kanskje Lyn mister Jonny Hansen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir for gæernt om Lyn for han... Jardel er helt sjef... Men han gikk på en smell med kona for noen år siden, gikk inn i dyp depresjon og falt av lasset... Men man vet hva han står for, mer en bra nok for Tippeligaen i hverfall...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir for gæernt om Lyn for han... Jardel er helt sjef... Men han gikk på en smell med kona for noen år siden, gikk inn i dyp depresjon og falt av lasset... Men man vet hva han står for, mer en bra nok for Tippeligaen i hverfall...

Trodde han var deppa fordi lillesøstra hans er sammen med Christiano Ronaldo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Mario Jardel
  • Opprett ny...