Rich 646 Del Skrevet 16. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 16. Juli 2004 (endret) Fant en link med bilder fra sesongavsluttningsfesten til LSK-spillerne på nettet. Ikke særlig spennende i trodde jeg. Men hva fikk jeg plutslig se: - HOFFA! Hva faen gjorde han på den festen? Og er det tilfeldig at han er avbildet sammen med Petter BelSvik? Er det noen som har noen forslag til svar på disse delikate spørsmålene så skriv i vei Gidder du å se på alle bildene så finner du de her Endret 16. Juli 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 17. Juli 2004 Del Skrevet 17. Juli 2004 Petter var ifølge de bildene i arrangementskomiteen, så han fant det vel for godt å invitere Hoffa til å kjøre bussen med lsk'erne inni... At Hoffa ikke benyttet sjansen til å gjøre noe skikkelig jævlig er en annen sak. Sorry hvis jeg tråkker noen som synes LSK er et helt ålreit lag på tærne... Han er forresten en sjarmerende sjåfør... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 17. Juli 2004 Del Skrevet 17. Juli 2004 Er ikke så farlig hva han gjorde der, men at han hat tatt på seg stabæk jakka før han gikk inn er det som er viktig.. Tror også han har kjørt taxi ditt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 17. Juli 2004 Del Skrevet 17. Juli 2004 aaah En lettelse å få en slik plausibel forklaring Men at han er en god sjåfør er jeg sterkt uenig i Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 17. Juli 2004 Del Skrevet 17. Juli 2004 Bare hyggelig å kunne hjelpe deg med en plausibel (troverdig, for de som lure) forklaring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 17. Juli 2004 Del Skrevet 17. Juli 2004 Når jeg tenker meg om, det er noe jeg lurer på, hvordan i hule heite fant du den linken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 18. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 18. Juli 2004 (endret) Jeg la merke til at denne LSK spilleren var dyrisk opptatt av å forsvare knullestuntet til Cumshots på Qvarten. Uttalenesen hans var faktisk gangske underholdene. Jeg klikket meg derfor inn på bildegalleriet på hjemmesidene hans og der dukket altså Hoffa opp Endret 18. Juli 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg