Pondus 1 Del Skrevet 17. Juli 2004 Del Skrevet 17. Juli 2004 For dere som har lyst til å prøve jobben til Gaute Larsen kan dere teste dere som fotball manager på Hattrick.org. Det er til og med egen Stabæk Cup og et Stabæk Forbund. Bli med det er gratis. logg dere på www.hatrick.org NÅ!! Dette er faktisk et sted der Bærum SK (Gule Pantere) slår oss enda. de er flere enn Stabæk ($$) her, men Enga er vel flest her men langt fra best. Skader ikke å prøve da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
warendor 0 Del Skrevet 17. Juli 2004 Del Skrevet 17. Juli 2004 Skader ikke å prøve da.. ... uten om at du mister nattesøvnen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 17. Juli 2004 Del Skrevet 17. Juli 2004 Og det gjør det for noen.. (les meg) Men det tar seg opp etter at jeg la ut denne siden på forumet har vi nå fått 3 nye medlemer i Stabæk! Vis det er noe du trenger hjelp/tips til etter at du har fått deg et lag på Hattrick.org kan du ta kontakt med disse lagene: Pondus Utd NATO Battery Og det er sikkert noen her som har lag som melder seg på listen etter vært eller hva Stabæklars? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
daniny 29 Del Skrevet 18. Juli 2004 Del Skrevet 18. Juli 2004 Skader ikke å prøve da.. ... uten om at du mister nattesøvnen! Med slik motstand du hadde i helgens kamp, er det klart det går ut over skjønnhetssøvnen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 28. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2004 (endret) Sjekk denne linken: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article573176.ece Endret 28. Juli 2004 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 28. Juli 2004 Del Skrevet 28. Juli 2004 Jeg synes nå hattrick blir litt komplisert jeg da...derfor har jeg sattset på <a href="http://benny.sundayleague.com/f.php?f=rubbster">SundayLeague Fans</a> enkelt å greit for å bli et superlag trenger du bare å bruke littgranne penger men så er gevinstene X-Box ++++...DET er rått det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Pondus - eksisterer Mad Cows fortsatt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Nope - Sorry! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg