ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Januar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Januar 2020 I går kveld hadde Stabæk Fotball sin årsfest - for spillere, supportere, ledere, trenere, sponsorer, ligabrødre og frivillige. Herfra er det mye å melde av stort og (mest) smått, forhåpentligvis til glede for Stabækfans i alle verdens hjørner: Marcus Sandberg fikk prisen som året spiller, inngravert på bøtta som ble etablert i 1977 med Ellef Blakstad som første vinner. Melissa Bjaanæsøy ble året spiller for kvinnene. Inge André fikk Stabæk Fotballs høyeste utmerkelse; Årets Stabækgutt, og holdt en fantastisk takketale der han oppfordret oss alle til å tviholde på identiteten og alt som gjør oss annerledes. Hancke og Jeppe var briljante programledere for utdelingen av priser på herresiden, i hvite skjorter som var åpne i halsen, blonde lugger, sorte bukser og en herlig snert i gjennomføringen. (Hvis dette hørtes homoerotisk ut så må jeg si meg enige. Hva skjer????) Hernandez hadde sølvskimrende dressjakke, Lumanza fikk besøk av en to meter høy kamerat fra Kjelsås, Bohinen var lugn med tanke på overgangssnakk, Ola var superblid hele kvelden og så ut som han aldri kom til å forlate Stabæk (fikk dessuten pokal som årets toppscorer sammen med Boli og Junker, alle på 6), Askildsen mente at han kommer til å bli bedre enn Bohinen, Vetlesen regner med et kvantesprang fremover i 2020 og gleder seg til å fylle tjue så han kommer inn på lugubre utesteder, Jesper Isaksen fra Kristiansund satt ved siden av kjæresten min og var åpen, snakkesalig, blid og akkurat passe frempå, Yaw tronte på bordet sitt med enorm utstråling; kul, blid, in charge, Mads Solheim så ut som han var på sin tiende Stabækfest, og trenerteamet både på herre og damesiden utstråler en stor tro på sesongen 2020. Jentene skal opp, gutta skal slåss om medalje, slik hørte jeg "snacket". Janne J. var blid som sola i Halland og har kjøpt leilighet på Aker Brygge, Tor Østhagen løper med Lumanza så han belgieren ikke tror det er mulig og formann Espen Moe takket alle gode krefter. Ut fra årsfesten å dømme har vi utrolig mye å glede oss til denne sesongen. Ikke alle årsfester i Stabæks historie har vært sånn. Gratulerer til festkomiteen og den dyktige toastmaster Michael Andreassen. God helg til hver især. 51 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Januar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Januar 2020 1 time siden skrev ingo: Vetlesen regner med et kvantesprang fremover i 2020 og gleder seg til å fylle tjue så han kommer inn på lugubre utesteder, Jeg driver ingen utesteder. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 11. Januar 2020 Del Skrevet 11. Januar 2020 Du driver med sjukt mye annet lugubert da 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 15. Januar 2020 Del Skrevet 15. Januar 2020 3 timer siden skrev Bebe: Jeg finner ingen kilder på nettet som tyder på at New York City FC betaler 10 mill. usd til Vålerenga for at de skal slippe Deila. Det fremstår som vill gjetning og ikke noe annet. Jeg tror "vill" er ordet ja... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Januar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Januar 2020 I morgen samles 130 Stabækfolk på Scandic Hotel Sandefjord til to-dagers workshop om Stabæk strategi og tenkning frem mot ny arena i 2023. Alle herrespillere er der og alle damespillere under kontrakt likeså. Trenere, ledere, administrasjon og styremedlemmer deltar, Stabæk Support er godt representert, det samme er frivillige, noen store sponsorer, Stabækfans i bred forstand, "stadionbyggere" og toppolitikere fra kommunen. Oppgaven er enkel: Hva er avgjørende for at Stabæk vokser i kraft, lidenskap, engasjement og nye frapperende idéer (Blue Dream Arena ble lansert under et slikt seminar i 1997) fra og med i år frem til stadionåpningen? Vi kaller det en "Jubileumsworkshop" siden 2020 er vårt jubelår etter 25 år i norsk toppfotball. Alt blir filmet, for vi skal lage en helaftens jubileums-dokumentar og få flere seere enn Flåklypa Grand Prix når vi har premiere til høsten. En teaser på fire minutter vises under workshoper. Det blir gruppearbeid med spillere, trenere, fans og ansatte blandet i ti ulike grupper som presenterer sine forslag søndag formiddag. Tidenes Stabæk-Kahoot kommer lørdag kveld, Stabæk-bandet er på plass og vi skal få 12 rette på tippelaget vi etablerer der nede siden det er bonus-12'er med fire ganger høyere premier for tolveren enn på en normal kupong. Hvorfor den kom akkurat samme lørdagen vi er samlet? Fordi vi er født under en heldig stjerne, selvfølgelig. Jeg skal holde dere oppdatert på høydepunktene fra lørdag 18. og søndag 19. januar. Det kommer sikkert fete innslag på stabak.no og våre andre plattformer også. Følg med. Følg oss. Send inn gode forslag som vi kan ta med i gruppearbeidet. Fellesnevner: Annerledeslaget. Store mål. Alltid, uansett. Waoow! 39 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 17. Januar 2020 Del Skrevet 17. Januar 2020 Tidenes Stabæk-kahoot var allerede 21. desember. Men lykke til. Finn tilbake galskapen og dyrk annerledeslaget. Ingo, du fikk låne mikrofonen i pausen på Stavanger stadion i 1999 eller noe. Og alle i byen snakket om Stabæk i ukene etterpå. (Jeg bodde der på den tiden) Ha en fin helg. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 17. Januar 2020 Del Skrevet 17. Januar 2020 7 timer siden skrev ingo: Alle herrespillere er der og alle damespillere under kontrakt likeså. Det står virkelig dårlig til med damelaget tydelig vis. Så vidt jeg vet er det bare 1 damespiller med kontrakt som skal dit. Men alle damespillerne uten kontrakt skal. Samt en avdanket damespiller. Riktig nok er damene i byen på søndag, før tidenes oppmøte på treningskamp, med 130 supportere på tribune. Vi kommer til å skremme både spillerne til Sandefjord samt deres hovedtrener Melissa Wiik og hennes assistent Kovac. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 19. Januar 2020 Del Skrevet 19. Januar 2020 På 17.1.2020 den 14.19 skrev ingo: Jeg skal holde dere oppdatert på høydepunktene fra lørdag 18. og søndag 19. januar. Det kommer sikkert fete innslag på stabak.no og våre andre plattformer også. Følg med ¯\_(ツ)_/¯ 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 19. Januar 2020 Del Skrevet 19. Januar 2020 Skulle egentlig vært der, så en oppdatering hadde vært fint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Januar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Januar 2020 Hei og beklager at det ble dårlig med løpende oppdateringer fra Jubileumsworkshopen i Sandefjord, som ble en magisk opplevelse og en stor suksess. Opplegget var at vi lørdag formiddag fikk en oppdatering fra ledelsen i klubben om økonomi, frivillighet, arenafremdrift, sponsorvirksomhet og publikum. Deretter delte vi oss i to grupper (to på hvert av de fem områdene nevnt nettopp) og fikk 4-5 konkrete spørsmål som skulle besvares - kort, energigivende, med et touch av annerledesheten som skal kjennetegne oss. Et forslag var for eksempel at vi aldri skal "ta en kamp av gangen", men svarer at vi nå skal ta "TO kamper av gangen ?". Det ble jobbet til kl 18 på lørdag, deretter var det visning av filmen "Ti eventyrlige pr" fra 1997, utrolig gammeldags og rar, men festlig å se likevel. Mange i salen som var med for 23 år siden, og Flem så ikke én dag eldre ut. Deretter var det en 4 minutters presentasjon av en NY dokumentar om Stabæk, en Jubileumsfilm der vi følger 2020 sesongen (filmselskapet var i Sandefjord og filmet, selvfølgelig). Vi har valgte et drevent dokumentarfilm-seløskap med lang erfaring fra NRK; de heter Toothfairy, holder til i Sandvika og filmen ble presentert av dattera til Trond Johansen, en av tre nålevende æresmedlemmer i Stabæk IF. Utrolig bra og morsomt - ikke minst idéen om at vi skal invitere alle som vil til å co-produsere filmen mot bidra med en tusenlapp eller to. Vi skal ha verdenshistoriens lengste rulletkest, der tusen Stabækfans står oppført som co-produsenter. I dag (søndag) har alle gruppene presentert i den store plenumssalen, og her må jeg være 100% ærlige med dere: Det var fullstendig fantastisk. Et skyhøyt nivå på tenkingen, like skyhøyt på fremførelsene, og utrolig mange nye, kloke og gjennomførbare tanker. Noen eksempler: Stabæks Supports "husarkitekt" Robin Rakke presenterte tanker om en "atmosfæreoptimaliisert" og "pyro-optiomalisert" arena der med materialvalg, lys, farger og tribuner som skal gjøre arenaen til et syn utenfra og en trykk-koker når det er fullt inne. Det kom sterke idéer for nye tiltak på samfunnsansvar presenterer både av sparebank1s leder Roald og Stabæks egen Kåre Frydenberg. Kanskje skal vi sette FNs Bærekraftsmål nummer 1 opp som nytt fokusområder; det handler om å utrydde fattigdom, og vi kommer til å bidra gjennom å gjøre det mulig for barn fra fattige familier (det finnes 2-3 i hver eneste skoleklasse) skal få hjelp med treningsavgift og utstyr så de kan delta på Stabæks lag og i Akademiet. I tillegg kom det mye kreativt og kraftfullt på "det digitale Stabæk", vi har en vei igjen å gå både på billettsiden og på publikumsinvolvering, men skal begynne på den hurtig. Nicholas Piganetell Jensen holdt presentasjonen på vegne av spillergruppa (det var 2.3 spillere i hver gruppe, og en egen for de ikke-.norsktalende slik at de også bidro. "Piggy" er nettopp fylt 18 og presenterte som han aldri hadde gjort annet. Rapporter fra gruppene der det var to eller tre spillere, er at de har utrolig mye å bidras med. Lyriske tilbakemeldinger på Sandberg, Yaw, Sollheim, Hanck og ikke minst FITIM AZEMI! Han tok Stabæk med storm, og mente at vi vil øke publikumsinteressen hvis vi filmer fra garderoben etter kamp og gutta viser mest mulig hud - eller som ha sa i klartekst: er nakne. ; vi har en utrolig gruppe spillere nå og de har mye mer å by på en sugende taklinger og skudd i vinkelen. Siri Nordeide Grønli og Melissa Bjaanesøy var strålende på scenen! Lørdag kveld var det middag (syltet ørret og andeconfit) og deretter vårt eget band med Knut Harlem, André Flem og Stabæk-Lars. Mange har litt å gå på når det gjelder å kunne våre vakreste sanger, men nå har de hørt dem og fått tekst på ark så de kan lære. Sangskatten i Stabæk er stor og verdifull og må passer veldig godt på. Det hele ble rundet av rundt midnatt da Janne Jönsson kopierte seg selv fra seminaret vi hadde i 2005 etter nedrykket; vi fikk et vakkert gjenhør med Fridtjof og Carmencita, og Janne har tatt store steg siden dengang. Så dro vi hjem søndag etter lunsj kl 13 og alle var enige om at det hadde vært en fin tur. Selv blir jeg både lykkelig og rørt når jeg ser hvilke mennesker og hva slags kompetanse vi faktisk rår over. Vet at Bærums Kommunenes Hans Christian Udnæs, han deltok hele veien og har lagt ut en herlig oppdatering på Facebook. Kortversjon:Spillerne har lært masse, og de nye har fått en perfekt introduksjon til klubben. Nye og gamle sponsorer fikk et kick og har eierskap til tenkningen (Ustekveikja Energi kløp seg i armen). Vi har ideer nok til å trekke over 4.000 pr match i år, og vi tok 9 poeng i løpet av helgen. Det siste er jeg 100% sikker på. For en klubb! For noen spillere! For en kompetanse vi samlet rår over. 2020 blir fantastisk. 88 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2020 Beklager at rapporten fra Sandefjord er så full av trykkfeil og slurv. Jeg måtte legge den ut i en fei fordi de var serie på gang på TV'en, og da jeg kom tilbake var for sent å redigere. Håper innholdet er forståelig og energigivende likevel. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2020 Er jeg blitt en møteplager, som poster lange haranger på Forum flere ganger pr dag? Svaret må være et rungende ja. Derfor er dette den siste som kommer fra meg på en stund, men den er verdt litt plaging for den kan bety mye for Stabæks økonomi og samfunnsrolle. Det handler om å få Stabækfolket til massivt å bytte strømleverandør - uansett fra hvem du kjøper strømmen din fra nå, til Ustekveikja energiselskap i Hol kommune - som gir klubben en betydelig økonomisk kickback for hver av oss som bytter. Jeg gjorde det i dag. Det tok 30 sekunder, ved at jeg ringte direkte til selskapet og opplevde et mirakel: Et levende menneske tok telefonen! Min kontakt het Mari Sandsmark og visste alt som avtalen og gjennomførte den på no time, uten at jeg måtte taste brukernavn, passord, skonummer,. hattenummer og IP-adresse. Pang! Der og da! Så gjør som meg, alle som ikke elsker strømselskapet sitt over alt på jorden. Ustekveikja var med på Jubileumsseminaret med tre fantstisk hyggelige mennesker som bidro fra første til siste sekund. OK? Ikke mer Forumplaging fra meg på noen dager nå. Så tar vi Nike's slagord og gjør det til vårt akkurat i denne bytteaksjonen: Just do it. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 20. Januar 2020 Del Skrevet 20. Januar 2020 For dem som ikke liker å snakke med folk: SpotOn Stabæk 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2020 Jeg tar mye heller 20 innlegg om å støtte Stabæks sponsorer enn et eneste innlegg som nevner "Stabæk" og "Stig Inge Bjørneboe" i sammenheng. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 20. Januar 2020 Del Skrevet 20. Januar 2020 Ditto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 20. Januar 2020 Del Skrevet 20. Januar 2020 21 timer siden skrev ingo: Opplegget var at vi lørdag formiddag fikk en oppdatering fra ledelsen i klubben om økonomi, (...) arenafremdrift noen som er dele villige om hva det ble sagt om økonomi og arenafremdrift? eller var dette noe en ikke skal skrive på åpent forum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 20. Januar 2020 Del Skrevet 20. Januar 2020 Vi brukte mest tid på hvordan en optimal arena skal være, og fikk strålende innspill fra bla. Robin Rakke, Øivind Gedde og flere av spillerne. Økonomi var ikke noe hovedpunkt nå, men Hans Christian Udnæs fra Bærum Kommune deltok på hele konferansen og holdt et kort innlegg i plenum der han sa seg utrolig imponert over både energinivå og tenkning. Han var tydelig på de aller viktigste tingene; at arenaen skal ha langside langs Gml Ringeriksvei, at vi kan spille på "gamle" Nadderud mens vi bygger den nye, og at kommunen er åpen for å drøfte ulike eierskapsmodeller både til arena og næringsbygg. Vi har alle muligheter til å bygge fremtidens fotballarena og vil oppsummere innspillene fra Seminaret før vi går videre. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 20. Januar 2020 Del Skrevet 20. Januar 2020 Tenker vi får fjerdeplass i årets ES. Tror ikke vi vinner gullet før vi reiser tilbake til Brasil på treningsleir som i 2008. Suveren opplading - helt perfekt tur - bortsett fra at Somen Tsjoy bøffa vinflasken min på avslutningsfesten hvor support var var invitert.... 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 21. Januar 2020 Del Skrevet 21. Januar 2020 På 19.1.2020 den 21.22 skrev ingo: I tillegg kom det mye kreativt og kraftfullt på "det digitale Stabæk", vi har en vei igjen å gå både på billettsiden og på publikumsinvolvering, men skal begynne på den hurtig. Hva er planen ang. billettsystem? Vil dere lyse ut et oppdrag på et prosjekt her? Vi har en hel haug med dyktige IT-folk som elsker Stabæk (blant annet i ditt kjære Bouvet) som drømmer om å utvikle en fabelaktig god og brukervennlig billettløsning for Stabæk! Som et sponsorprosjekt? Inkludering i et allerede spennende kontaktnettverk? Med potensielle videresalg til andre klubber for en for en skyhøy sum? Her finnes spennende tanker! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 21. Januar 2020 Del Skrevet 21. Januar 2020 Vikingen - blaa. Kontakt meg på mail snarest! Mvh Ingebrigt. ingebrigt@mvh.no 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 21. Januar 2020 Del Skrevet 21. Januar 2020 Bestilt Strøm Skjema: Strømbestilling Ustekveikja Energi Tidspunkt levert: 21.01.2020 12:47 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 21. Januar 2020 Del Skrevet 21. Januar 2020 34 minutter siden skrev vikingen - blaa: Hva er planen ang. billettsystem? Vil dere lyse ut et oppdrag på et prosjekt her? Vi har en hel haug med dyktige IT-folk som elsker Stabæk (blant annet i ditt kjære Bouvet) som drømmer om å utvikle en fabelaktig god og brukervennlig billettløsning for Stabæk! Som et sponsorprosjekt? Inkludering i et allerede spennende kontaktnettverk? Med potensielle videresalg til andre klubber for en for en skyhøy sum? Her finnes spennende tanker! 12 minutter siden skrev ingo: Vikingen - blaa. Kontakt meg på mail snarest! Mvh Ingebrigt. ingebrigt@mvh.no TicketCo ble i november valgt som felles billettsystem for Eliteserien og OBOS-ligaen for de kommende 5 årene (kilde). Så å utvikle et nytt billettsystem nå er det nok ikke noe vits i å bruke tid på. Men initiativet er selvfølgelig veldig bra. Om man har ideer til ekstratjenester som kan bygges utenpå TicketCo sin løsning så har de API-er tilgjengelig, selv om de ikke er spesielt omfattende eller godt dokumentert per nå (jeg holdt på litt med dem før 2019-sesongen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 21. Januar 2020 Del Skrevet 21. Januar 2020 1 time siden skrev vikingen - blaa: Hva er planen ang. billettsystem? Vil dere lyse ut et oppdrag på et prosjekt her? Vi har en hel haug med dyktige IT-folk som elsker Stabæk (blant annet i ditt kjære Bouvet) som drømmer om å utvikle en fabelaktig god og brukervennlig billettløsning for Stabæk! Som et sponsorprosjekt? Inkludering i et allerede spennende kontaktnettverk? Med potensielle videresalg til andre klubber for en for en skyhøy sum? Her finnes spennende tanker! 50 minutter siden skrev ingo: Vikingen - blaa. Kontakt meg på mail snarest! Mvh Ingebrigt. ingebrigt@mvh.no Vet at flere har syslet med dette tidligere; mot en nei grunnet GDPR, TicketCO +++. Kunne hatt et nytt og bedre system oppe på kort tid om de hadde fått muligheten! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 21. Januar 2020 Del Skrevet 21. Januar 2020 1 time siden skrev Snæss: Bestilt Strøm Skjema: Strømbestilling Ustekveikja Energi Tidspunkt levert: 21.01.2020 12:47 Me too. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolke 267 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2020 Forhåpentligvis jinxer jeg ikke noe nå, men tar vi mer enn 40 poeng i årets serie passerer vi Lillestrøm og inntar 5. plassen på maratontabellen fra 1995 og frem til i dag ? https://www.nifs.no/maraton.php 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 21. Februar 2020 Del Skrevet 21. Februar 2020 På 21.1.2020 den 14.26 skrev Stuart: Me too. Me three! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. Februar 2020 Del Skrevet 21. Februar 2020 På 18.2.2020 den 12.44 skrev Bolke: Forhåpentligvis jinxer jeg ikke noe nå, men tar vi mer enn 40 poeng i årets serie passerer vi Lillestrøm og inntar 5. plassen på maratontabellen fra 1995 og frem til i dag ? https://www.nifs.no/maraton.php Vi trenger forøvrig bare 17 poeng for å passere Lyn på maratontabellen fra 1949. Den er også fin. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 22. Februar 2020 Del Skrevet 22. Februar 2020 10 timer siden skrev kkh94: Vi trenger forøvrig bare 17 poeng for å passere Lyn på maratontabellen fra 1949. Den er også fin. Men vi er jo bare et ungt jyplinglag uten historie.... hvordan forklarer man da dette? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 22. Februar 2020 Del Skrevet 22. Februar 2020 1 time siden skrev elaang: Men vi er jo bare et ungt jyplinglag uten historie.... hvordan forklarer man da dette? Heh. Vi har vært i toppfotballen i et kvart århundre nå, de kommer nok fortsatt til å si det om 25 år igjen. Husk at de mente det om Chelsea også da Abramovitsj tok over, enda klubben hadde vunnet titler på både 50-, 60- og 70-tallet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Februar 2020 En drøy måned igjen til seriestart mot Odd på Palmesøndag 5. april - og vi har en jobb å gjøre. Dels skal Janne Jönsson og hans stab skru sammen de siste justeringene så vi blir et medaljelag. Dels skal vi sikre lange kontrakter på våre med attraktive spillere (Emil og Yaw i går var herlig i så måte) og dels skal vi fylle Nadderud. De tre tingene henger sammen. Er det fullt på Nadderud med trøkk både på Hovis og Support, yter spillerne bedre. De sier det i klartekst; at publikum på tribunene betyr mye mer enn vi selv tror. Derfor er det på tide med full mobilisering: Vi skal bruke eksisterende sesongkortholdere til å få med seg én til. Hvis 300 av de ca 2.000 vi har inne klarer å få med seg én, er vi der. Hvis Support gir alt frem mot seriestart og fyller to felt og ikke ett, er vi der. Så kan man selvsagt si at det er vanskelig, men det er jo tusenvis av folk som mer eller mindre har Stabæk i sitt hjerte og bare trenger den siste dytten. Blir med oss på kamp! Vi går på Blaa først! Vi har et kanonsterkt lag på gang! Vi skal ta medalje! Må det er mirakel til for at vi runder 4.000 mot Odd? Ja, kanskje. Men bare et bittelite mirakel i forhold til det som skjedde i påsken for for to tusen år siden. Så en sterk oppfordring til hver eneste som leser denne posten: Vi tar Nadderud på Palmesøndag før vi drar til fjellet eller til sjøen. Vi får med én til. Bare én for fanden, selvsagt klarer vi én hvis vi virkelig går inn for det. Vi jubler gutta frem til seier. Når hovedtribunen ser et tettpakka Support-felt med bannere, pyro og røyk på den andre siden, er vi med fra første spark på ballen. Så skal vi kaste rop som aldri før. Da kan Jesus ri inn i Jerusalem med palmeblader langs veien og vite at Stabæk tok tre poeng! Er detne vi som klubb kan gjøre for dere, så dere fyller feltet? Vi er klare som påskeegg for alle gode ideer. 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå