FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 12. Juni 2020 Del Skrevet 12. Juni 2020 Så det er billettsalg som stopper etter 10 betalende? Eller er det sesongkortet som prioriteres? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 12. Juni 2020 Del Skrevet 12. Juni 2020 33 minutter siden skrev FranckTheBank: Så det er billettsalg som stopper etter 10 betalende? Eller er det sesongkortet som prioriteres? Kun sesongkort som gjelder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 12. Juni 2020 Del Skrevet 12. Juni 2020 Daglig leder i Stabæk, Jon Tunold, sier de nå må bruke helgen på å finne en løsning. – Det er alltid positivt at det åpnes opp litt. Det er bra at det åpnes sakte, men sikkert. Vi var ikke klar over det før møtet klokken 18 for en time siden. Vi må bruke helgen til å finne en løsning og bli ferdig før mandag. Et av de store spørsmålene er hvordan klubbene skal velge hvem som får komme på kamp. – Vi har diskutert det masse hvordan det skal gjennomføres, men det er vanskelig å velge ut 200 tilskuere. Det er en liten utfordring, fordi det kun er fire dager før kamp. Det blir i hvert fall ikke noe salg av billetter, men en fordeling av sesongkortholdere og partnere, sier Tunold. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 12. Juni 2020 Del Skrevet 12. Juni 2020 Hvis de prioriterer partnerne, så krever ihvertfall jeg pengene tilbake for sesongkortet. Jeg lar gjerne pengene bli igjen i klubben hvis dere som står og synger blir prioritert. Klubben trenger selvfølgelig pengene fra partnere, men uinteresserte folk som har fått en gratisbillett fra arbeidsgiver (og som attpåtil heier på motstanderen), går ikke foran min egeninteresse. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 12. Juni 2020 Del Skrevet 12. Juni 2020 Altså, jeg produserer gjerne et (bedre planlagt) liveshow i sommer som sikrer partnerne eksponering enn at noen parter begynner å be om refusjon eller redusere partnerkontrakter. Når vi først får folk på kamp håper jeg vi prioriterer de som kommer for å se på fotball og er tilstede med kjøtt, blod og engasjement. På en eller annen måte skal vi komme oss igjennom dette spesielle året. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 12. Juni 2020 Del Skrevet 12. Juni 2020 Bra! Du kan jo lage en camp med rare supportere som du kan bruke som rekvisitter under liveshowene. Ex on the beach blir bare barnematen. Jeg heier på deg, Posse! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 12. Juni 2020 Del Skrevet 12. Juni 2020 Hvor mange medlemmer er det i Support i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 13. Juni 2020 Del Skrevet 13. Juni 2020 7 timer siden skrev StabækMykle: Hvor mange medlemmer er det i Support i år? For øyeblikket er det 456. Men hvis du tenker på hvordan billetter eventuelt fordeles er nok ikke det av betydning, der er det sesongkort som gjelder (eller eventuelt sesongkort og medlemskap om support får egne billetter som skal fordeles). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 13. Juni 2020 Del Skrevet 13. Juni 2020 Av hensyn til produktet for TV så bør vel stående syngende prioriteres. Man har vridd hodene sine for ideer til hvordan få lyd og liv på kampene. Her er jo løsningen åpenbar. Del ut, i det minste en vesentlig del av billettene, til de med sesongkort på SS. Så får de se til he.... å synge hele kampen. ? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 13. Juni 2020 Del Skrevet 13. Juni 2020 Umulig for klubben å velge ut 200 av medlemer, partnere og sesongkortinnehavere, gi bort billettene til helsearbeidere og personer som trenger det, frem til det åpner for alle. Alle eller ingen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 13. Juni 2020 Del Skrevet 13. Juni 2020 5 minutter siden skrev Torres: Umulig for klubben å velge ut 200 av medlemer, partnere og sesongkortinnehavere, Nokså enkelt det, loddtrekning uten tilbakelegging blant sesongkortholdere, kamp for kamp inntil man kan ta i mot nok tilskuere til at alle med sesongkort får plass. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 13. Juni 2020 Del Skrevet 13. Juni 2020 2 timer siden skrev Torres: Umulig for klubben å velge ut 200 av medlemer, partnere og sesongkortinnehavere, gi bort billettene til helsearbeidere og personer som trenger det, frem til det åpner for alle. Alle eller ingen! Jeg tror vi kunne funnet 9 helsearbeidere og barn på kreftavdelingen i forbindelse med den første avstemmingen, men hvis vi skal få tak i 200, 500, 1000 helsepersonell og kreftbarn til hver hjemmekamp så er jeg bekymret for både oss og sykehusene 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Juni 2020 Del Skrevet 13. Juni 2020 Er vel nok plasser nå til at alle med sesongkort kunne få med seg en kamp. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 14. Juni 2020 Del Skrevet 14. Juni 2020 Les deg opp på Eliteserien https://e.issuu.com/issuu-reader3-embed-files/latest/twittercard.html?u=heborres&d=oversikt_over_eliteserien_2020&p=1 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juni 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juni 2020 Så er alt i gang og jeg har sett alle kampene til nå. Tror vi i stadig økende grad får se en tendens til jaging og press over hele banen. Tidligere har det vært sånn at de færreste orker kjøret ved en slik spillestil gjennom 90 minutter, men nå hvor 50% av utespillerne i praksis kan byttes ut, vil vi se at flere spiller mer mann mot mann. Ikke tiltalende fotball slik jeg ser det. Ellers virker Rosenborg svakere enn forventet og vi kan fort oppleve at RBK ligger 8 poeng bak Molde etter tre kamper og at gullkampen i praksis er avgjort. Start og spesielt Glimt virker sterkere enn forventet. Størst flaks hadde kanskje Enga som vant i Sarpsborg, hvor hjemmelaget var det sterkeste og best i alt. Vår egen kamp mot Mjøndalen gikk ikke helt som jeg hadde tenkt verken spillemessig eller resultatmessig. Jeg ble overrasket over forsvarspillet vårt i deler av første omgang. Det var svakt og formasjonene var ikke på plass. JJ har jo gjort oss tette bakover, men i går satt ikke denne delen av spillet. Bredden på midtbanen sviktet stadig i første omgang. Vi spiller likevel til dels god teknisk fotball, men tempoet blir for lavt og vi har for dårlige bevegelser uten ball. "Stabæk-pensjonister" som Brochmann og Brustad fikk i perioder herje med oss - og sånn kan det ikke være. Som alle andre mener jeg at vi trenger en ny spiss: Kino er ikke så verst med ball, men han er ofte feilposisjonert - gal mann på feil sted - han fortjener en plass i troppen, men ikke som førstevalg på spissplass. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 17. Juni 2020 Del Skrevet 17. Juni 2020 Bra analyse som vanlig, ingo2! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 20. Juni 2020 Del Skrevet 20. Juni 2020 Mjøndalen slo Sarpsborg 1-0. Det setter vår 0-0 i et litt annet perspektiv og ditto vifs seier over sarp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 21. Juni 2020 Del Skrevet 21. Juni 2020 Hadde vi hatt Ohi, Boli, Junker, Børkeeiet og Meling så hadde vi tatt gull og spilt i Europa Men hadde vel ikke hatt råd til det dessverre. Glad for at Judas ikke lykkes så veldig i Molde enda 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 21. Juni 2020 Del Skrevet 21. Juni 2020 Deilig at viking sliter. Karma Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni 2020 Synes ikke dette er så krise som noen på forumet skal ha det til! Vi har spilt to kamper, ingen tap, og tar ett sterkt poeng ikveld mot ett lag jeg tror vil kjempe der oppe i år (sammen med oss). Vi er et stykke unna vårt beste, men makter fortsatt å ta poeng. Enig i at vi burde utnytta det røde kortet til Vålerenga i mye større grad, men det maktet vi ikke, og sånn er det noen ganger. Match allerede igjen på onsdag, og den MÅ vinnes. Vi er et mye bedre fotballag enn Sandefjord, og jeg er skråsikker på 3 poeng i den. Da står vi med 5 av 9 poeng på første 3, som i mine øyne er en nokså god start. Forza STB 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 21. Juni 2020 Del Skrevet 21. Juni 2020 Det kjipe med uavgjortkamper er at vi har færre poeng enn vi vill hatt med en heldig hjemmeseier mot Mjøndalen og et braktap mot Enga. Vi får ta med oss at vi har holdt følge spillemessig, og i begge kampene har det vært vi som var ivrige på å spille mot slutten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 21. Juni 2020 Del Skrevet 21. Juni 2020 Akkurat nå skrev odd: Det kjipe med uavgjortkamper er at vi har færre poeng enn vi vill hatt med en heldig hjemmeseier mot Mjøndalen og et braktap mot Enga. Vi får ta med oss at vi har holdt følge spillemessig, og i begge kampene har det vært vi som var ivrige på å spille mot slutten. Selv om vi var 11 mot 10 fikk jeg langt fra følelsen at det var vi som var ivrige og styrte kampen mot slutten ikveld. Snarere tvertimot så kjente jeg på en følelse at vi hadde et lag på banen kjemisk fritt for ledelse og vinnervilje 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 21. Juni 2020 Del Skrevet 21. Juni 2020 11 minutter siden skrev Offside: Selv om vi var 11 mot 10 fikk jeg langt fra følelsen at det var vi som var ivrige og styrte kampen mot slutten ikveld. Snarere tvertimot så kjente jeg på en følelse at vi hadde et lag på banen kjemisk fritt for ledelse og vinnervilje Jeg følte også VIF fort kunne stjålet tre poeng helt på slutten. Heldigvis er tydeligvis ikke fotball så urettferdig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 21. Juni 2020 Del Skrevet 21. Juni 2020 47 minutter siden skrev kristh0707: Synes ikke dette er så krise som noen på forumet skal ha det til! Vi har spilt to kamper, ingen tap, og tar ett sterkt poeng ikveld mot ett lag jeg tror vil kjempe der oppe i år (sammen med oss). Vi er et stykke unna vårt beste, men makter fortsatt å ta poeng. Enig i at vi burde utnytta det røde kortet til Vålerenga i mye større grad, men det maktet vi ikke, og sånn er det noen ganger. Match allerede igjen på onsdag, og den MÅ vinnes. Vi er et mye bedre fotballag enn Sandefjord, og jeg er skråsikker på 3 poeng i den. Da står vi med 5 av 9 poeng på første 3, som i mine øyne er en nokså god start. Forza STB Uten en spiss vil vi kjempe i nedre halvdel. Skuffende at vi bare henter en ny ving og sender vår beste spiss på lån. Brett opp ermene Bjarmann! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 22. Juni 2020 Del Skrevet 22. Juni 2020 8 timer siden skrev Offside: Selv om vi var 11 mot 10 fikk jeg langt fra følelsen at det var vi som var ivrige og styrte kampen mot slutten ikveld. Snarere tvertimot så kjente jeg på en følelse at vi hadde et lag på banen kjemisk fritt for ledelse og vinnervilje Det er ikke gitt at det er en fordel for oss med en mann mer. Vi er best når motstanderen vil angripe, og dårligst når vi spiller mot etablert forsvar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 22. Juni 2020 Del Skrevet 22. Juni 2020 9 timer siden skrev kristh0707: Synes ikke dette er så krise som noen på forumet skal ha det til! Vi har spilt to kamper, ingen tap, og tar ett sterkt poeng ikveld mot ett lag jeg tror vil kjempe der oppe i år (sammen med oss). Vi er et stykke unna vårt beste, men makter fortsatt å ta poeng. Enig i at vi burde utnytta det røde kortet til Vålerenga i mye større grad, men det maktet vi ikke, og sånn er det noen ganger. Match allerede igjen på onsdag, og den MÅ vinnes. Vi er et mye bedre fotballag enn Sandefjord, og jeg er skråsikker på 3 poeng i den. Da står vi med 5 av 9 poeng på første 3, som i mine øyne er en nokså god start. Forza STB Problemet virker å være at denne holdningen om at man er så fantastisk gode og bare skal hente 3 poeng har smitta over på spillerne som tror de kan spasere inn kasser. Gåfotballen som ble vist i går vitner heller om nedre halvdel. Se høydepunkter fra KBK og Glimt, der snakker vi løping. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juni 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juni 2020 Så har jeg sett alle kampene i siste runde. For vår kamp er det pratet mye om dommeravgjørelser. Litt fra meg, som har dømt på lavere nivå: Forstår at Saggi ikke får med seg at Kassi er seint ute, men mener at gult til Kassi hadde vært riktigst. Gult nr. 2 til Shala: Ikke kort - her var det kontakt. Straffe - den kom nok som en kompensasjon og var billig. Enga var heldige i Sarpsborg og er heldige mot oss. De har mye muskler, ikke mye teknikk og er et ganske svakt lag som vi bør slå - slik vi ofte gjør. Ellers var Molde - Rosenborg interessant å se. Forstår godt at RBK er nervøse. Snart forsvinner Meling som er lagets overlegent beste spiller. De får inn Børven, men han er lett å nøytralisere og er langsommere enn før. Ola Brynhildsen fikk omtrent en halv omgang på Aker Stadion og slik Molde er bemannet, er jeg ikke sikker på at OB får mye spilletid. Han er vel ment å true bakrom, men jeg kan ikke helt se at mange lag gir bort noe særlig bakrom mot Molde. Dette betyr vel kanskje at Molde ikke blir det utstillingsvinduet for videresalg som Solbakken og pappa Brynhildsen hadde sett for seg. I tillegg tror jeg kanskje dette blir Bodø Glimts år - for de later til å ha styrke og teknikk til å gå helt til topps. I så fall kan Ola ende opp som en spiller med lite spilletid på et lag som blir nr. to eller tre i ES. Hos oss kunne han ha hatt en hovedrolle - i Molde kan han ende i en birolle. Synd for han at han hadde dårlige rådgivere og at det kanskje blir slik... 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 24. Juni 2020 Del Skrevet 24. Juni 2020 1 time siden skrev JeanClaude: Shala: Ikke kort - her var det kontakt. Så du mener man ikke kan straffes for overdrivelser/filming hvis det er kontakt? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 24. Juni 2020 Del Skrevet 24. Juni 2020 11 minutter siden skrev Mihawk: Så du mener man ikke kan straffes for overdrivelser/filming hvis det er kontakt? Det kommer jo an på hvor kraftig man mener kontakten er. Hvis det er frispark, så skal det ikke gi gult kort. Jo mer jeg ser den situasjonen, jo mer usikker blir jeg. Først ser det ut som filming. Så ser det ut som om Yaw dytter kraftig. Er han først litt ute av balanse og får en kraftig dytt bort, og litt opp, kan jeg tenke meg at det naturlig blir seende ganske dramatisk ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 24. Juni 2020 Del Skrevet 24. Juni 2020 Nøkkelen er her "Først ser det ut som filming" Dommeren får bare en mulighet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå