kuk 5 384 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 6 minutter siden skrev geirti: etterpåklokskapens lys mener jeg det er ganske åpenbart at vi burde bladd opp de 4 mill det hadde kostet å signere ham. Og Lyn burde sikkert ha bladd opp for Zlatan da han spilte i Malmø og de hadde muligheten hadde de kunne spå 6 måneder frem i tid. Etterpåklokskap har liten verdi. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 30 minutter siden skrev arni: Lite som sa..? Vil si hat tricket i siste hjemmekamp var en god søknad! I den første kampen ja, og ett i den neste. Så gikk det 7 runder før han fant nettmaskene igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 God i de siste kampene, bedre søknad enn hat trick i sesongens siste på Nadderud er vel ikke mulig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 4 minutter siden skrev kuk: Og Lyn burde sikkert ha bladd opp for Zlatan da han spilte i Malmø og de hadde muligheten hadde de kunne spå 6 måneder frem i tid. Etterpåklokskap har liten verdi. Selvfølgelig har etterpåklokskap en verdi. Det handler om å lære av sine feil. Men jeg får inntrykk av at en del her inne mener at det ikke var feil. At det var helt riktig å ikke signere Junker, selv med det vi nå vet. Og det synes jeg er vanskelig å forstå. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 17 minutter siden skrev joakkkim: At han var for dyr, betyr ikke at det ikke var elendig av ledelsen å sørge for at vi ikke har spiss. Men det er kun etterpåklokskapen nå som sier at svaret var Junker den gangen. Det var lenge til korona, og klubben hadde penger de ville putte andre steder. At vi står uten reell spiss nå er dårlig, det er jeg enig i, men jeg er ikke enig i å relatere det til klubbens vurdering av Junker den gangen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 8 minutter siden skrev geirti: Selvfølgelig har etterpåklokskap en verdi. Det handler om å lære av sine feil. Men jeg får inntrykk av at en del her inne mener at det ikke var feil. At det var helt riktig å ikke signere Junker, selv med det vi nå vet. Og det synes jeg er vanskelig å forstå. Hva om han sto med 0 mål for Stabæk etter 6 seriekamper og vi hadde kastet bort 5 mill? Hva ville etterpåklokskapen fortalt deg da? Han er 26 år og har frem til i år putta 15 mål på 115 toppseriekamper. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Selv Kino hadde scoret hattrick som spiss på dette glimt-laget! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Dagens beste, spennende! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Har også hørt et rykte om at Junker skulle ha 2 mill i året i lønn 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Klubben gikk ut å sa vi går for topp 6, får vi ikke inn en målscorer på topp asap så er vi heldige om det blir topp 10. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Nedre halvdel av tabellen gitt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 1 minutt siden skrev arni: Nedre halvdel av tabellen gitt Og du koser deg som vanlig når det har gått dårlig? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Hehe- her svinger det fort! Snakk om medalje etter å ha slått Godset, snakk om nedrykk nå noen dager senere. Glemmer dere at Yaw, Bohinen og Kassi manglet i dag? Vi reiser oss fra dette. Og du skal ha ganske blaa øyne om du så på det som realistisk med medalje etter at korona kom. Vi har ikke troppen til å takle det kampprogrammet vi har nå. Vi får en mental kollaps i dag dessverre. Det hører med, med så mange unge spillere. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 14 minutter siden skrev Andreas: Glemmer dere at Yaw, Bohinen og Kassi manglet i dag? RBK manglet a noen viktige spillere de også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 20 minutter siden skrev Drosselmeyer: Og du koser deg som vanlig når det har gått dårlig? Beste du kan lire av deg, Achtung?! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 1 minutt siden skrev arni: Beste du kan lire av deg, Actung?! Det var et oppriktig spørsmål. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Det er vel ingen her som koser seg med stygt tap hjemme, Achtung! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Vi har for liten tropp til dagens kampprogram og hjelper ikke med skader på viktige spillere. Blir spennende utover høsten hvordan dette utvikler seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 7 minutter siden skrev fexter: Vi har for liten tropp til dagens kampprogram og hjelper ikke med skader på viktige spillere. Blir spennende utover høsten hvordan dette utvikler seg. Helt enig, for blir a noen midtuke kamper utover også om cupen kommer igang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juli 2020 Kjære Moderator. I fotball har vi noe som heter "professional foul". Og vi snakker om å be om å få gule kort. Av og til også å ta en for laget. Vel. Her er min søknad... 22 minutter siden skrev arni: Achtung! Kan du se til h** å slutte med det f** pisset du lirer av deg hver gang vi ikke vinner? Hva går gjennom hodet ditt når du tror det er nødvendig å minne resten av oss på tabellplassering hver gang vi har tapt en kamp? Mens det er så uendelig stille når vi spiller bra og er i medgang? Du virker jo oppriktig mer interessert i å lovprise Kasper Junker enn å si noe som helst positivt om Stabæk, spillerne våre, trenern vår eller noe som helst annet som gjelder VÅR klubb. For the fun of it, jeg sjekket bidragene dine i kamptrådene de kampene vi vant. Mot Godset: Dagen før kamp skrev du "Avhengig av en god trening på matta idag, her er det mye å rette opp" (elsker sånn positivitet). Etter kampen var det stille. I tråden for Sandefjord-kampen kommenterte du på sedvanlig vis "Sandefjord godt med her" etter 26 spilte minutter. Andre er på dette tidspunktet opptatt av at det er lyspunkter i VÅRT spill. Så går det 4 minutter og Hanche scorer slik Hanche gjør. Etter det er det helt still fra din side. Det var det forøvrig i denne tråden også, etter at Sandefjord ble banka på Nadderud. Etter den kampen kunne Slum melde: På 25.6.2020 den 6.01 skrev Slum: Vi har nå 11 kamper på rad uten tap. Rekorden i moderne tid fra 2007 og 2007-2008 på 12 skal slås. Men da droppet du å melde deg på. Så kjære Moderator. Jeg både ett og to gule for å få ut frustrasjonen. Det er det vært. Kjære Arni: Hold kjeft! 36 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Dårlig kveld for deg Odd? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juli 2020 Akkurat nå skrev arni: Dårlig kveld for deg Odd? Ja, noen av oss får ikke den enorme gleden av å kunne spre piss på forumet etter å ha tapt mot Rosenborg. Du har nok en betydelig bedre kveld. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Kjenner deg som mer saklig Odd. Overraskende nivå du legger deg på 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Søtt med lange angrep på enkeltpersoner på forumet her 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juli 2020 22 minutter siden skrev nichb: Søtt med lange angrep på enkeltpersoner på forumet her Når en bruker konsekvent bruker alle innlegg til å spre dritt og dårlig stemning må det være lov å si ifra! Personangrep er generelt en uting, men det må være grenser for hvor mye piss den samme brukeren skal få lire av seg uten reaksjon. Det virker som at denne brukeren virkelig koser seg over et tremålstap, og virker attpåtil overrasket når andre har hatt en dårlig dag. Som Odd sier; når det går bra er det helt stille. Jeg aner ikke hvem denne arni er, men har vondt for å tro at dette er en som faktisk holder med Stabæk. H*n virker å kose seg når vi taper. Og ja, jeg vet at forumet har en ignore-funksjon. Vurderer for første gang å bruke den. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Det synes jeg du skal gjøre! Som sagt ingen koser seg med stygge hjemmetap! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 39 minutter siden skrev arni: Dårlig kveld for deg Odd? Hvorfor,kan du ikke heller svare på det Odd tar opp, dvs at du aldri kommenterer når det går bra, men synes å kose deg når vi taper? Og legg av det det tåpelig achtung-greiene. Har egentlig bare ledd av kommentarene dine, men kjenner at det begynner å bli nok, så det blir ignore for første gang for meg. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 Du må da ha sett svarposten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 10 minutter siden skrev Drosselmeyer: Hvorfor,kan du ikke heller svare på det Odd tar opp Klarer du å finne ett eksempel på at det har skjedd blir jeg veldig imponert. Du vet på forhånd at det kommer en malplassert one-liner i beste god dag mann økseskaft-stil. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 5. Juli 2020 Del Skrevet 5. Juli 2020 2 timer siden skrev Drosselmeyer: Og du koser deg som vanlig når det har gått dårlig? Spot on! Livets harde skole, har alltid rett! ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå