@ringo 22 148 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Hepp, I kveld er det vel duket for ny treningskamp mot Brøndby IF på Brøndby stadion. Når man titter inn på hjemmesidene til Brøndby IF er det rent så en sporenstreks får mindreverdighetskomplekser.... Det her er uten tvil den beste fotbalklubbsida jeg noen sinne har sett!!! Ta en titt selv: http://www.brondby-if.dk/ Hei Flem, her har du et brukbart benchmark! Ser en på stallen så ser en fort at gutta vil få svært så tøff gjennomkjøring i dag. Stallen inneholder landslagspillere på rekke og rad Morten Wieghorst, Thomas Khalenberg, Kim Daugaard, Andreas Jacobson og Mattias Jonson for og nevne de mest kjente... Ellers har de akkurat sikret seg Johan Elmander, mannen som skal ha mye av æren for at Djurgården klatret til topps i Sverige i sin tid. En ung og lovende spiss med fortid i bl.a. Feyenoord. Tør nesten garantere at han dersom han forblir skadefri vil bli toppscorer i Dansk toppserie i år... Her er klubbens egen kortversjon av spillekonseptet: "Spilkonceptet skal altid afspejle værdierne vilje, underholdning, engagement og ambitioner, hvilket sikrer fremadrettet, underholdende, positivt foldbold der differentierer os fra de fleste øvrige danske fodboldklubber. Vi vil fortsætte arbejdet med at udvikle vores spillestil i retning af boldbesiddende, teknisk betonet fodbold bl.a. med henblik på at forbedre vor sportslige konkurrenceevne internationalt." Dette er siste kamp før sesongstart for brøndby så det er sansynlig at de skal drille 1. elveren... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 I tillegg til en meget bra spillerstall, har de ingen ringere enn Michael Laudrup og John 'Faxe' Jensen som trenere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 litt fetere side enn stabæk sin... noen som har hørt noe om live update eller ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Jeg skal få oppdateringer fra folk som har reist til Brøndby, men er da ikke på jobb. Desverre... Sitter nok på Blaa og koser meg med pils. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Jeg skal få oppdateringer fra folk som har reist til Brøndby, men er da ikke på jobb. Desverre... Sitter nok på Blaa og koser meg med pils. Kan man ikke bruke den telefonen som vi får $$ medlinger fra til å holde oss oppdatert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Det koster penger for oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Det koster penger for oss... det er et netcom nummer er det ikke det ??? smsmania - 2000 meldinger for 200 kr - vet ikke hvor mange meldinger dere sender i måneden, men det lønner seg helt sikkert !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Trodde ikke nummerne var låst til operatørene lenger jeg. Men uansett vil det vel komme $$ til gode å anskaffe smsmania. Men da må man ha youngtalk eller annet abb. ikke kontantkort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 sakset fra forsiden: Følgende 11 starter: Jon, Morten, Mike, Muri, I.A., Stian, Martin, Mads J, Tom, Veigar og Thomas Benk : Hugo, Holter, Steners, Sammy, Henning hvem faen er HUGO ??? går vel på en kjempe tabbe ved å poste dette, men sommer ferien har tatt meg !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 keepern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 keepern isaksen ? eller en annen ? hvis isaksen, hvordan i h%&!ete klarer man å forkorte Espen Isaksen til Hugo ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Hepp, Mulig jeg er helt fjærn men hvor fant du den lagoppstillingen? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Hepp, Mulig jeg er helt fjærn men hvor fant du den lagoppstillingen? @ringo w w w . s t a b a e k . n o forsiden !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 på forsiden erlagoppstillingen, espen isaksen heter egentlig espen hugo isaksen og slum syns det var et så festlig navn at fra nå av heter han Hugo:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 keepern isaksen ? eller en annen ? hvis isaksen, hvordan i h%&!ete klarer man å forkorte Espen Isaksen til Hugo ??? Er vel ikke snakk om noen forkortelse, men at det er navnet hans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Huff, Har hatt ferie for lenge!!!! Liker at vi driller I.A. på venstrabacken! Tom på venstre flanke er kanskje lurt i forbindelse med neste kamp mot Sogndal. Han er bedre defensivt enn Sammy... Men Jørgensen og Andresen på midten... Burde man ikke heller drille Steners og Andresen??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Burde man ikke heller drille Steners og Andresen??? Vet liksom ikke helt - syntes det er en veldig spennende midtbane vi har i denne kampen, skulle dog likt Sammy istedenfor Tom og Tom istedenfor IA - noe liggnende dette: --------------------------Jon-------------------------- ---Morten--------Mike--------Muri--------Tom------- ---Stian--------Martin--------Mads--------Sammy--- ----------------Veigar--------Thomas---------------- Benk : Espen - Holter - Steners - Sammy - Henning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Jeg ville heller ha sett Jørgensen på høyrekant og Steners sentralt sammen med martin.. Kanskje også sammy istedet for tom.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Skjønner at Stenersen er ute, mannen er sluttkjørt... Må ha Gla`gutta Andresen & Jørgensen på midten... Fy faen kommer til å bli radarpar... Bra Gaute:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 stenersen hadde en dårlig sesong åpning, men ærlig talt han har vært jævlig bra i de siste kampene. liker tanken på martin og mads på midten dessverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Hepp, Synes Mads har en tendens til å føre ballen for mye jeg da men.... Han bør etter min mening brukes som en offensiv midtbane/Angriper som ligger bak midtspissen i en form for 4-4-1-1/4-2-3-1 formasjon... F.eks: Jon Morten, Kjølø, Muri, I.A. Andresen, Steners/Stenvoll Ohr, Jørgensen, Sammy ??????? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Jepp jepp, Mads og Martin sentralt MÅ testes, Wowoah på venstre, høyresiden blir jeg aldri klok på.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 er det noe sted man kan se(eller lese) hvordan matchen går? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 ifolge hjemmesiden til Brondby blir det langt fra et toppet lag vi moter idag. Det ligger faktisk an til at hele tre spillere faar sin hjemmedebut denne aftenen, hvis noen lurte... En fantastisk hjemmeside de har ja. Liker spesiellt godt deres 'Walk of Fame' ide. Les selv... http://www.brondby.com/article.asp?aid=12409&id=167 Dette er noe vi i aller hoyeste grad burde legge inn i planene for vaar nye stadion! Forza de Blaa!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 er det noe sted man kan se(eller lese) hvordan matchen går? Ja her: Brøndby - Stabæk - Semi Live Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Jeg er helt enig i at Mads er best i en offensiv midtbanerolle eventuelt som hengende spiss. Han er en god, teknisk spiller som liker å forsere gjennom midten. I tillegg kommer han oftere til skuddmuligheter fra denne posisjonen. Og er det en ting vi ikke er bortskjemt med så er det spillere som tør skyte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2004 (endret) ... Endret 20. Juli 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Ser jo ut som om vi fikk beviset på at Martin & Mads blir midtbane duoen vår fremover... Hørte rykter om at de var meget overbevisende sammen... Tror Stenersen har gjort jobben sin for Stabæk, nå blir det nok noen usle innhopp fremover:-) Spissene våre fortsetter å ikke putte... Er det mulig a???? Fuck, nå må vi få løst spissproblemet... Tror Sogndal får kjørt seg til helgen, har go`feelingen:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg