pedro 107 Del Skrevet 21. Juli 2004 Del Skrevet 21. Juli 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article255180.ece Dette har jeg ikke hort et pip om...Hvorfor er ikke/har ikke Stabaek vaert paa banen i denne saken? Hvor mye faar vi ved et videresalg? Det blir nok bare vekslepenger om han gaar til denne klubben... :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 21. Juli 2004 (endret) dpurte om det samme tidligere, men det er kanskje greit med et nytt tema. Aner ikke om videresalg, men RBK fikk nada for Carew når han gikk til Besiktas. Kommer ann på hvordan kontrakt vi signerte med Everton. Med tanke på at vi fikk ut omtrent 35 mill er; 1) Everton jævlig dumme og gir oss masse ved videresalg 2) Fortsatt dumme, men har utbetalt det som skal betales for spilleren... Noen som vet - og Slum er du oppegående ??? Endret 21. Juli 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. Juli 2004 Del Skrevet 21. Juli 2004 Ja, jeg er våken! Jeg TROR at Tobbe mangler ca 8-9 kamper for Everton før Stabæk kan innkassere 1-2 millioner for å ha passert ett visst antall kamper. Derfor er det surt om de selger han før han rekker å spille disse kampene, da får vi aldri de penga. Når det gjelder %-andelen på videresalg er jeg ikke helt sikker, bortsett fra at Stabæk fikk til en meget høy sats, visstnok... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Juli 2004 Del Skrevet 21. Juli 2004 Når det gjelder %-andelen på videresalg er jeg ikke helt sikker, bortsett fra at Stabæk fikk til en meget høy sats, visstnok... Så da blir det penger på bok hvis Tobbe går til FC Kjøbenhavn da... Lovende - NY SPISS NY SPISS NY SPISS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. Juli 2004 Del Skrevet 21. Juli 2004 Tja, tror nok ikke FCK har råd til å betale mye for ham. Men uansett må vi handle for de pengene vi får inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. Juli 2004 Del Skrevet 22. Juli 2004 Sakset fra VG: ''Ifølge Liverpool Echo er også tidligere Stabæk-spiller Tobias Linderoth svært nær en overgang til FC København for nærmere 13 millioner kroner. David Unsworth har allerede forlatt Everton til fordel for Portsmouth.'' Aj!!! 13mill er ingen liten sum i disse dager og betraktelig mye hoyere enn jeg hadde haapet og trodd paa forhaand! Saa er sporsmaalet...Hvor mange prosent tilfaller Stabaek, og hvor lang tid har vi paa oss til aa kjope en spiss for disse pengene!?! Forza Tobbe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 22. Juli 2004 Del Skrevet 22. Juli 2004 Er det ikke vanlig at en slik evt prosent gjelder for beløp over den opprinnelige overgangssummen, i vårt tilfelle for beløp over 30-35 mill? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Juli 2004 Del Skrevet 23. Juli 2004 Er det ikke vanlig at en slik evt prosent gjelder for beløp over den opprinnelige overgangssummen, i vårt tilfelle for beløp over 30-35 mill? virker logisk nok det, men det burde vel egentlig ikke ha noe å si ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Juli 2004 Del Skrevet 23. Juli 2004 Er det ikke vanlig at en slik evt prosent gjelder for beløp over den opprinnelige overgangssummen, i vårt tilfelle for beløp over 30-35 mill? virker logisk nok det, men det burde vel egentlig ikke ha noe å si ??? men samtidig skulle Wimbledon ha 50% av martin uansett !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 23. Juli 2004 Del Skrevet 23. Juli 2004 Et spørsmål er vel også om vi har betalt de pengene vi skylder til hans svenske moderklubb. De skulle ha et par mill av pengene vi fikk fra Everton. Disse var ikke gjort opp for forrige sessong........... Vi kan vel ikke regne med at Everton er noe kjappere med å betale ut. Måtte jo også vente lenge på penger for Frode Olsen når han var i Portugal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 23. Juli 2004 Del Skrevet 23. Juli 2004 Jøss! jeg må følge dårlig med, viste ikke at Frode Olsen har spilt i Portugal en gang jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. Juli 2004 Del Skrevet 28. Juli 2004 Da var overgangen klar, ifolge VG og Evertons hjemmesider! Det har ikke lykkes meg aa finne en sum, men det holdes pressekonferanse i Kjoben imorgen, saa da faar vi vel begynne aa regne paa hvor mye vi skal ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 hørt rykter om 250 mill og at den tidligere klubben til tobbe får rooney !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Har ikke Elfsborg nå fått alle pengene? Vi får håpe det blir litt penger på oss slik at vi også kan forsterke stallen før overgangsvinduet stenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 jeg har derimot lest et sted at stabæk får 12,5% av videresalg av Tobbe(for de som suger i matte:del summen han selgesfortil FCK på 8 og du får det stabæk da eventuelt får) og av 13 mill. blir jo det bare 1 625 000 kr, ikke nok til en klassespiss akkurat:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Det er jo et godt utgangspunkt. Pluss på et par kroner ved et eventuelt salg av Samir. I tillegg ligger det nok et lite pengebeløp under madrassen allerede i og med at vi var med i kampen om Bråten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Tviler på at vi får noe for Samir.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Jeg tror de kommer til å bruke lønnen Samir hadde hos Stabæk som tileggslønn for Sammy, da de mest sansynelig kommer til å kjøpe han. I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Høres sannsynelig ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 Sensasjonelt nytt på NRK Tekst-tv: 205.1 NRK1 29. Jul [1] 2 3 NRK SPORT nrk.no/sport Magne Hoseth ble i dag presentert som ny FC København-spiller sammen med tidligere Stabæk-spiller Anders Linderoth. Hoseth forlater Molde for opp mot 13 millioner kroner alt etter hvor mange kamper han får for den danske seriemesteren. FCK-trener Hans Backe sider at både Hoseth og Linderoth kommer til å gå rett inn på laget. De får antagelig sin debut borte mot Viborg om en uke. Anders Linderoth må vel omtrent være i samme form som Gøran Sørloth i Drillos-kampen idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2004 (endret) HarHar hørt noe rykter om Stabæk og Tobbe nylig i forbindelse med overgang til Stabæk, men har vel egentlig slått det fra meg fordi det virker for sykt, men så leste jeg denne setningen og begynte å lure; Det var Tobias Linderoth som selv opplyste Stabæk om overgangen tirsdag kveld, via en sms-melding til sportslig leder Tom Schelvan. Hvorfor opplyser Tobbe oss om det ??? kilde: budstikka Endret 29. Juli 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 29. Juli 2004 Del Skrevet 29. Juli 2004 kanskje de er gode venner, og han vil fortelle tom hva som skjer i levet hans? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg