Emilie23 914 Del Skrevet 22. September 2020 Del Skrevet 22. September 2020 13 minutter siden skrev FranckTheBank: Du vil bli skuffet. vi husker hvordan Start dominerte oss da vi ranet med oss et poeng i Kristiansand i sommer. Sant. Men da hadde vi ikke Skytte blant annet 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 12 timer siden skrev FranckTheBank: Du vil bli skuffet. vi husker hvordan Start dominerte oss da vi ranet med oss et poeng i Kristiansand i sommer. Husker også 3-1 tapet mot Haugesund, OG seieren sist på Nadderud. Det ene betyr ikke alltid at det blir sånn neste gang, så kanskje det er vi som rundspiller Start denne gangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 3 minutter siden skrev SAU: Husker også 3-1 tapet mot Haugesund, OG seieren sist på Nadderud. Det ene betyr ikke alltid at det blir sånn neste gang, så kanskje det er vi som rundspiller Start denne gangen. Vi vil nok slå kraftig tilbake på søndag. Tror Start kommer til å få sjokk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 Akkurat nå skrev Emilie23: Vi vil nok slå kraftig tilbake på søndag. Tror Start kommer til å få sjokk Yes, håper og tror gutta er revansjelysne. Jeg gleder meg ihvertfall til kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 23. September 2020 Del Skrevet 23. September 2020 3 minutter siden skrev SAU: Yes, håper og tror gutta er revansjelysne. Jeg gleder meg ihvertfall til kamp. Ja, jeg også. Start er et lag vi skal slå, ihvertfall hjemme tenker jeg! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå