Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stod i Budstikka i går (papirutgaven) at for de yngste så var det ikke sosialt nok siden de bare møter opp om morgenen spiller kampene og drar hjem.

For de eldste så var det større utfordringer/mer å lære ved å spille mot lag de ikke møter ellers. Derfor prioriterte de heller fotball i Danmark.

Husker selv fra mine fotball dager at det var mer spennende med cup hvor vi måtte overnatte, enn Block Watne cup på Skui.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør Trond Eriksen (på Stabækkontoret) Han har aldri vært spes FAN av Norway cup. De toppete lagene (aldersbestemt) sender Jravd til andre cuper, - breddelagene må greie seg selv og ordner sine egne påmeldinger osv. og da er kanskje ikke busstur til Ekeberg det som fenger mest.

Tror ikke jrlederene i Stabæk helt har fått med seg at PR-gevinsten for klubben er 100gangern ved å være med i Norway Cup. Se på omtalen som nå er omtrent HVER dag i Stikka - av en lokal klubb eller spiller - og i Dagbladet og Aften/aften.

OG sjekk hvor mange bærumsungdommer som er på Ekeberg i kommende uke, og hvordan Klanen drar til seg oppmerksomhet, support og medlemmer - når de er så bevisst til stede i nærmiljøet her. Jeg tror forøvrig Enga har med noe sånt som 15-16 lag i NC. De har fattet PRgevinsten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om Stabæk hadde stilt med 200 lag i Norway Cup så hadde ikke Budstikka gitt oss særlig PR. I fjor fikk vi bitte litte grann omtale fordi et av jentelagene planla å overnatte i telt på Ekeberg én natt.

Budstikka driter i Stabæk enten det er NC eller TL

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper den Rich... men det er et par ganske tabloide "riks"aviser som bruker mye spalteplass på NC. OG det hender at disse tabloidorganene leses av et par av Bærums drøyt 100´ innbyggere....

Dessuten (og det var hovedpoenget mitt): med den kolossale tilstrømingen som er på Sletta, - ikke minst av gutter/jenter/foreldre/spillere fra BÆRUM - tror jeg fortsatt NC er en bra PR-arena.. Og da kan man drite i Stikka (hvilket mange av oss gjør allerede..) :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi helt enige. Jeg synes det er synd at det ikke er med noen Stabæklag i år.

Jeg tilhører jo også den lille gjengen som i flere år har stilt opp med giga-flagg og heiet på våre lag i NC. Sånn sett synes jeg det er ekstra trist at det ikke blir noe i år.

Ellers har jeg fått høre at Budstikka har definert VG som sin hovedkonkurrent. Det forklarer kanskje litt..... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers har jeg fått høre at Budstikka har definert VG som sin hovedkonkurrent. Det forklarer kanskje litt..... :lol:

Det er derfor de kjører hardt på saker som "Rasekatt overkjørt", "Olga 70 år på rulleskøyter" og andre sensasjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Norway Cup
  • Opprett ny...