Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis noen av dere fotballfrelste synes managerspill er gøy, anbefaler jeg å prøve dette nettspillet, det er det overlegent beste managerspillet på nett og absolutt verd en titt. Tror ennå ingen lag heter Stabæk, så førstemann til mølla!! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør alt for å korte ned ventetiden.

Er det forresten noen som vet om man kan få tak i cupfinalen 98 på video? Selges den i bua f.eks.?

Det en del esker på Bua men cover til AB-TV's Cupfinale-video. Om kassettene ligger inni, eller har blitt stjålet vites ikke. Bare ta deg en tur innom på Tirdag mellom 18:00 og 19:30 så finner du det ut.

Hvis ikke kan du sikkert låne den jeg har, det er NRK-opptaket fra hele sendingen. Begynner å bli drittlei videoen nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli drittlei videoen nå.

... det vil si at video-spillern min ikke funker lenger, så jeg får ikke sett den. Du får kassetten om du brenner den inn på DVD for meg... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... det vil si at video-spillern min ikke funker lenger, så jeg får ikke sett den. Du får kassetten om du brenner den inn på DVD for meg... :lol:
Det hørtes jo veldig fristende ut, bortsett fra at jeg ikke har DVD-brenner på PCen ennå. Men dette er jo et glimrende påskudd til å kjøpe seg en.

Kommer innom bua uansett en av de neste tirsdagene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør alt for å korte ned ventetiden.

Er det forresten noen som vet om man kan få tak i cupfinalen 98 på video? Selges den i bua f.eks.?

en god måte og korte ned ventetiden til seriestart på!! Hattrick er utrolig gøy, men er litt for vanedannende hehe

Prøv gutter og jenter, det er verd det!!

www.hattrick.org

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
www.Hattrick.org
  • Opprett ny...