Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Drit i dommeren!

Det mest spennende foran denne kampen er lagoppstillingen. Det ligger vel an til aa bli en av Alf's mest spennende uttak paa lange tider...

Personlig haaper jeg at han har baller (?) nok til aa la laget som avsluttet mot danskene starte. DVS Sammy paa topp med Mads...(sikle)

Tror baade Finsi og Pall har godt av litt tresmak i stussen...Saa kommer Finsi inn halvveis i andre med mye fart og faenskap og putter et par slik at vi vinner komfortabelt 4-1 over bonda...

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen Berntsen skal dømme kampen. Han skylder oss endel poeng nå.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=235987

Det er sant nok men det var ikke nok at han dømte feilaktig straffe mot Odd, han snøyt oss for 1,5 straffe mot Viking også.

Vi får håpe Espen har fått litt pepper fra dommerforbundet så han i hvertfall dømmer 50-50.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JADA!! SAMUEL WOOHOOA!!!

det var skikkelig ok med en seier nå! muligens ingen stor kamp, hvertfall ikke første omgangen, men det var deilig å se at gutta reiste seg i andre omgang og kontrollerte kampen.. selv om Sammy kanskje ikke var den som var mest involvert, viste han at han gjør riktig valg i avgjørende situasjoner, syns han bør satses på som spiss!

WOOHOO!

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen så digg med 3 poeng - det var faen meg viktig. Satt og så på tabellene i går og likte vel for første gang i år at B/G også vant. Færre poeng opp til Odd, dette går vegen.

Så ikke kampen, vi kan ha spilt dårlig, men dette var en kriger kamp mot et lag vi ikke liker, på en bane vi sjelden vinner. Defor smakte 3 poeng jævlig deilig.

Kan noen venligst bekrefte at vi bruker opsjonen på Sammy !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammy, Sammy og Sammy. Det er gutten sin det! En herlig målgivende pasning til Tom i første omgang. I andre står han akkurat der han skal være når Stian skyter og putter selv inn 1-2 målet. Herlig :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig kamp. Vi skapte mange sjanser i andre omgang. Godt å se at vi endelig har flaksen på vår side. Håper mange bestiller seg flybillett til Tromsø. Der skal vi også vinne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin er så sinnsykt sjef på banen at det er en drøm å se på.

Igår kunne man jo høre vært bidige ord som ble sagt på den intime lille stadioen (web-tv) og hver gang ballen ble sendt bakover

ble det høylytt pepper fra Martin :D Me likes it.

Ellers var Muri sjef igjen. Godt å se.

Veigar kan byttes ut med hvem som helst. Sammy fortsetter på topp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en annen ting. Det er herlig å se at gutta endelig tør å skyte fra 16-25 meter. Både Stian, Martin og Sammy har gode skuddbein. Det viste de også i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han fikk en strekk og måtte ut. Det skjedde rett foran oss på tribunen. Så ikke så veldig alvorlig ut, men man vet aldri. Håper de snart legger ut info på www.stabak.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan spilte Veigar mot Sogndal? De ulike spillerbørsene gir han lave karakterer. Jeg synes han er en spennende spiller med gode vendinger, teknikk, hurtighet og god spilleforståelse. Men det virker som han ikke får ut hele sitt potensiale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp...

På AGF fansens sider Fæstningen har de startet en ny tråd der de hevder at MJ er på vei hjem til AGF....

Det er sikkert bare et løst ufundamentert rykte... Men noen som har hørt noe tilsvarende???

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Som sagt det var svært vagt!

av typen...

Jeg vet noe dere ikke vet...

Mon tro om MJ er på vei hjem...

Og ikke mer enn det....

Jeg tipper han blir!

@ringo

Lenke til innlegg