Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du får ha meg unnskyldt StabækLars, men jeg måtte bare sette igang tråd for neste hjemmekamp. Gleder meg slik skjønner du.

Håper virkelig gutta fortsetter oppturen, og knuser selvtilliten til bønda fra Hamar. Ham Kam har jo overrasket de fleste i år, men det er vel på tide at de møter veggen på Nadderud ?

Jeg håper Gaute fortsetter å gi tillit til de som startet mot Sogndal, og med det registrerer jeg at en av de unge gutta nå virkelig har spilt seg inn på laget. Nydelig Morten.

Hva er så status for Mads ? Noen som vet ? Håper han spiller, og tror i så fall han gjør en kjempekamp. Virker som både Mads og Stian har noe på gang nå, og det er gledelig.

Sammy på topp på ny ? Hva med Veigar ? Jeg fikk ikke sett kampen mot Sogndal, men han imponerte visst ikke noe særskilt ? Skal Markegård få sjansen, sammen med Sammy ?

Mange spørsmål, men allikevel har jeg tro på 3 nye poeng til de blaa.

Gleder meg til søndag ja.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er sikker på at oppturen fortsetter mot ham-kam, de har ingen ting å stille opp med når stabæk er i form. I forhold til laget tror jeg de samme som mot sogndal stiller, bortsett fra at thomas går inn i stedet for veigar. Resultat blir 3-0 til stabæk, med mål av sammy,finstad og muri.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og muri.

Her snakker vi høye odds ;)

Men mot Kamma må vi vinne, nabo'n er Kamma-patriot og samtalene over gressklippinga (ja, vi roper) kan fort bli stygge hvis de slår oss på hjemmebane.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ha meg unnskyldt StabækLars, men jeg måtte bare sette igang tråd for neste hjemmekamp. Gleder meg slik skjønner du. 

Flott Anders!

Jeg har ferie ennå, så jeg har sviktet litt i det siste.

Gleder meg veldig til kampen, og kommer tidlig på Onkel Blaa. Håper på mange folk!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markegoal var sikker som banken foran mål i dag. det eneste som trekker litt ned er at jeg syntes han er litt for lite involvert i spillet til tider. Men hva gjør vel det når han putter tre :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med en superb 4-3-3? LSk la jo om når de sleit og har funnet storformen, kanskje vi også fikser det? vi har da tross alt bedre midtbannespillere:

sammy-veigar\markegård-Ohr

Steners-martin-jørgensen

morten-muri-kjølø-IA

Kongeopstilling spør du meg men....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest han Jørgensen er ute i 4-5 uker

Slum hadde en fyldig oppdatering av det et eller annet sted her på forumet.

Han er vel ute 6kamper, 4 serie, 1cup og 1uefa cup

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med en superb 4-3-3? LSk la jo om når de sleit og har funnet storformen, kanskje vi også fikser det? vi har da tross alt bedre midtbannespillere:

sammy-veigar\markegård-Ohr

Steners-martin-jørgensen

morten-muri-kjølø-IA

Kongeopstilling spør du meg men....

Ville heller satt det opp slik jeg da men

Sammy-Veigar/Markegård-Ohr/Jørgensen

Tom-Martin-Jørgensen/Ohr

IA-Muri-Kjølø-Morten

StabækLars I got no idea where you get your ideas from but it sure is good :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HATER når sånne IDIOTISKE dommere ødelegger for oss! Når Dokken utfører en keeperredning innenfor 16 metern er det STRAFFE!

Sukk, i dag fortjente vi 3 poeng...

Ellers konge å se Henning leke på midten - velkommen til første 11ern :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henning Hauger er en mann for første 11ern, ingen tvil. Sa det etter bortekampen mot Lyn også, og idag beviser han igjen at han bør spille fremfor Steners. Hva mangler han som gjør at han står tilbake for Stenersen ? Jeg ser ingenting, bortsett fra erfaring.

Skuffet over at Gaute er feig, og ikke ENTEN putter Holter på backen, skyver IA over på andre siden, og lar Morten gå på flanken, ELLER setter inn Branjimir på høyreflanken, og lar Henning og Martin fortsette sentralt. Synes vi mistet mye av flyten etter at Stian forsvant, og Henning ble litt mer borte ute på kanten. Han og Martin var jo brilliante de første ti, og spillet som ble prestert da var vel årsbeste.

Vi skulle hatt 3 poeng, særs når det ble spilt to andre uavgjorte kamper denne runden.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må ha hatt 70% ball possesion, men unntak av noen livsfarlige kontringer som var Stabæk helt overlegne. Fikk helt sjokk når vi fikk det målet i trynet. Flaks er ikke-eksisterende på Nadderud for vår del i år. Er så jævla surt med de 1 poengerne på hjemmebane, arrgh

Ellers, Martin er sjef på midtbanen uten å briljere, Tom S er moro å se på, Jon Knudsen er blitt mye bedre i år og Hauger skal bli spennende å se mer av på førstelaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha sett "keeper" Dokken på tv er jeg rett og slett i furore. Han kaster seg og tar ballen med henda. MAKAN!

Enig i at Gaute var feig i dag, og Holter var direkte svak på midtbanen. Var også skuffet over Markegård, som rett og slett ikke griper sjangsen når han slipper til på A laget...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nitrist med 1 poeng hjemme, i dag skulle vi ha vunnet... 3 uavgjorte matcher itillegg...

Spissene fortsetter å ikke prestere... Sammy var god i første, anonym i andre... Islendingen får til svært lite, det er trist!!! Markegård fikk ikke gjort stort han heller!!! Fuck, spiss krisen fortsetter!!!!!!!!

Men men, synes det er positve vibber uansett:-)

Go Go Stabæk!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at stakkars Ohr måte ut skulle laget sett slik ut fra midtbanen og opp

Sammy – Martin – Henning – Stenvoll

------------Veigar—Marekegård---------

ikke inn med Holter… Henning var konge i dag og fortjener plassen i midten, Tom har sikret plassen på venstre kant, nesten så jeg vurderer å sende hjem Sammy og bruke pengene på en skikkelig spiss…

Skriver mer i morgen….

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ble snytt for 2 poeng. heldigvis redda vi det ene. Ellers mener jeg at noe av det beste i laget nå er Tom på venstrekant og Sammy på topp. Ikke rør de posisjonene!

Tror nok Gaute vet hva han gjør. Holter er en tøffing som ga oss kraft på midten, men vi mista initiativet da vi spilte i 5 minutter med 10 mann og klarte ikke å komme tilbake slik som vi var første 15 minuttene. De var dritbra.

Jeg ville kanskje heller ha flytta opp Morten på høyrekant og latt Inge og Christian bekle sine faste backroller, men det funka jo ikke alt for godt i Hamar - dette er nok noe Gaute vet mer om enn vi...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi oi oi....vet ikke helt hvor jeg skal begynne nå jeg, men begynner med den saken som ligger på forsida på stabæk-fansens hjemmeside (mener da saken der Petter Vaagan Moen for gjennomgå).

I fotball har det vært mye usakligheter i alle år, men dette er et overtramp fra stabæk-fansen så alvorlig at det fortjener et svar.

Å henge ut en spiller, med adresse og telefonnummer, etter en takling som to av tre dommere (kan også legge til fjerdedommer) sto godt plassert til å vurdere, en takling som heller ikke blir visst på nrk, fordi man mener at taklinga var stygg blir enkelt og greit for dumt. Ingen kan si annet enn at Petter faktisk traff ballen, om taklinga var tøff ellers er det faktisk helt greit, det var en situasjon der to spillere går etter ballen og den ene dessverre skader seg (forhåpentligvis IKKE alvorlig).

Tenk litt etter, om vi i Banden hadde gjort det samme mot en av deres spillere? Hvordan ville dere reagert?

Med hilsen Bandemedlem nummer 315

Legger tilslutt til en kanskje litt unødvendig kommentar, men hva med å bruke litt mer energi på å synge på kampene istedet for å henge ut motspillere på den måten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk - Ham Kan
  • Opprett ny...