odd 18 697 Del Skrevet 7. Februar 2020 Del Skrevet 7. Februar 2020 ✋ Håper jeg fortsatt må rekke opp hånden når vi er i gang med sesongen! (Dog vet jeg ikke om jeg vil kalle det "hets". Sender derfor en oppfordring til den/de som alltid finner noe negativt med laget om å bli med i håndsopprekningen ? ) 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 7. Februar 2020 Del Skrevet 7. Februar 2020 Mix spilte hele kampen? Må da bety at det er reelle sjanser for at vi ser han i eliteserien også? Pølsefest eller ei, det må jeg si er kult! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 7. Februar 2020 Del Skrevet 7. Februar 2020 Kinoshita fikk berettiget kritikk for kampene i fjor, dog på for tynt grunnlag til å konkludere med suksess eller fiasko. Etter det som tilsynelatende har vært et par brukbare treningskamper nå er det fortsatt for tynt grunnlag til å trekke noen konklusjoner. Er det noen som har sett disse to kampene og kan si noe om prestasjoner til enkeltspillere? Ikke at treningskamper i februar betyr noe som helst, men likevel artig å høre hvordan det ser ut. At Mix spiller er et klart tegn på at han signerer. Håper det blir lenger enn til juli. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 7. Februar 2020 Del Skrevet 7. Februar 2020 Jeg har alltid sagt (tror jeg) at Jan Erik Volds (og min) favorittspiller kommer til å bli utrolig bra. Jeg velger derfor å beholde hendene i bukselommene inntil videre. Dagens motstander ligger forøvrig på 14. plass på nivå 2 i Østerrike. Bak Austria Wien II. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Februar 2020 Mix hadde vært helt nydelig. Tre nyheter jeg håper å høre nå: 1) Bohinen enig med Leeds. IA sier at Stabæk er fornøyd med overgangssummen, og med at Bohinen spiller vårsesongen i Stabæk. 2) Mix sier det blir deilig å komme hjem, og signerer fire år for Stabæk. "Med fire år sier vi at karrieren min slutter i Stabæk. Om det blir 3, 4 eller 6 år tar vi som det kommer." 3) Ola signerer for to nye år, og sier at når det ikke ble noe utelandseventyr i vinter, ser han ikke noe bedre sted å jobbe videre for å en gang få oppfylt drømmen om å spille i utlandet. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Februar 2020 Del Skrevet 7. Februar 2020 Hvis Mix bare er her til sommeren ser jeg ingen grunn til å ta han inni troppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 7. Februar 2020 Del Skrevet 7. Februar 2020 1 time siden skrev Nr14: Hvis Mix bare er her til sommeren ser jeg ingen grunn til å ta han inni troppen. Kommer vel an på om noen flere forsvinner ut av vinduet før det lukkes... (Til hvilke land er det fortsatt åpent?) Forsvinner Emil, er Mix frem til sommeren helt topp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 7. Februar 2020 Del Skrevet 7. Februar 2020 13 minutter siden skrev Håvard: (Til hvilke land er det fortsatt åpent?) Sveits: 17 februar Russland: 21 februar Polen: 2 mars Sverige: 31 mars Canada: 12 februar – 5 mai USA: 12februar – 5 mai 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. Februar 2020 Del Skrevet 8. Februar 2020 Noen som vet hvorfor Lumanza ble byttet ut ved pause. Er han fortsatt ikke trent nok for 90 min? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 8. Februar 2020 Del Skrevet 8. Februar 2020 1 time siden skrev Nr14: Noen som vet hvorfor Lumanza ble byttet ut ved pause. Er han fortsatt ikke trent nok for 90 min? For å la forskjellige spillere prøve seg i treningskampen vil jeg tro. Samtidig var han blant dem som spilte lengst mot Banik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. Februar 2020 Del Skrevet 8. Februar 2020 4 timer siden skrev M-A-N: For å la forskjellige spillere prøve seg i treningskampen vil jeg tro. Samtidig var han blant dem som spilte lengst mot Banik. Tåler han 90 min nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 8. Februar 2020 Del Skrevet 8. Februar 2020 16 minutter siden skrev Nr14: Tåler han 90 min nå? Hvis han ikke tåler 90 i en treningskamp ville jeg vært bekymret, men tror ikke det var det som var problemstillingen nå. I april gjelder det for Lumanza å være i gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 13. Februar 2020 Del Skrevet 13. Februar 2020 Mulighet for en dobbelkamp her på lørdag. Damene møter Vålerenga på Tobbebanen kl. 11:30, før herrene tar imot HamKam samme sted kl. 14:00. I mellomtiden rekker man lunsj på Bekkestua. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 14. Februar 2020 Del Skrevet 14. Februar 2020 Stabæks tropp mot Ham-Kam: Marcus Sandberg Marius Ulla Mats Solheim Andreas Hanche-Olsen Yaw Amankwah Peder Vogt Jeppe Arctander Moe Emil Bohinen Jesper Isaksen Hugo Vetlesen Tortol Lumanza Luc Kassi Magnus Lundal Oliver Edvardsen Fitim Azemi Kosuke Kinoshita - Mangler Pignatel, Brynhildsen, Valencic, Donkin og Rusike. - Ingen prøvespillere i troppen. - Moro med Magnus Lundal i troppen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O store 335 Del Skrevet 14. Februar 2020 Del Skrevet 14. Februar 2020 4 minutter siden skrev Hushovd: Stabæks tropp mot Ham-Kam: Marcus Sandberg Marius Ulla Mats Solheim Andreas Hanche-Olsen Yaw Amankwah Peder Vogt Jeppe Arctander Moe Emil Bohinen Jesper Isaksen Hugo Vetlesen Tortol Lumanza Luc Kassi Magnus Lundal Oliver Edvardsen Fitim Azemi Kosuke Kinoshita - Mangler Pignatel, Brynhildsen, Valencic, Donkin og Rusike. - Ingen prøvespillere i troppen. - Moro med Magnus Lundal i troppen Mangler også Mix og Brauti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 14. Februar 2020 Del Skrevet 14. Februar 2020 12 minutter siden skrev O store: Mangler også Mix og Brauti Brauti og Mix glemte jeg faktisk. Synd at Pignatel ikke er med her. Han var heller ikke med på Malta grunnet G-18 samling. Jeg er veldig spent på hvor han ligger i løypa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
archstanton 827 Del Skrevet 14. Februar 2020 Del Skrevet 14. Februar 2020 Har Mix forlatt oss allerede? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 14. Februar 2020 Del Skrevet 14. Februar 2020 Mix så jeg senest på treningen i går 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O store 335 Del Skrevet 14. Februar 2020 Del Skrevet 14. Februar 2020 Hadde vært fint å få en liten statusrapport fra klubben hvorfor de forskjellige spillerne ikke er med 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 15. Februar 2020 Del Skrevet 15. Februar 2020 Magnus Lundal. Ser ut som Mix, spiller som Mix. Kanskje er dette sesongen hvor vi på høsten ler av at vi på vårparten hadde lyst på gamle Mix. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 15. Februar 2020 Del Skrevet 15. Februar 2020 Streames kampen i dag noe sted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 15. Februar 2020 Del Skrevet 15. Februar 2020 19 minutter siden skrev kantmiss: Streames kampen i dag noe sted? https://www.h-a.no/2020/sport/se-stabaek-hamkam-pa-hatv-lordag/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 15. Februar 2020 Del Skrevet 15. Februar 2020 36 minutter siden skrev Stuart: https://www.h-a.no/2020/sport/se-stabaek-hamkam-pa-hatv-lordag/ Og de har en pågående kampanje: 5 kroner for 5 uker 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 15. Februar 2020 Del Skrevet 15. Februar 2020 Her er Stabæks lag mot HamKam: Marcus Sandberg - Mats Solheim, Yaw Amankwah, Andreas Hanche-Olsen, Jeppe Arctander Moe - Luc Kassi, Tortol Lumanza, Emil Bohinen - Oliver Edvardsen, Kosuke Kinoshita, Hugo Vetlesen Innbyttere: Marius Ulla, Peder Vogt, Jesper Isaksen, Magnus Lundal, Fitim Azemi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 15. Februar 2020 Del Skrevet 15. Februar 2020 Brynhildsen ikke på benken en gang. Mobbingen fortsetter. (Ironivarsel) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 15. Februar 2020 Del Skrevet 15. Februar 2020 Bare meg som ikke får til streamen? Står bare sånn videotegn også et kryss over... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 15. Februar 2020 Del Skrevet 15. Februar 2020 Funker hos meg nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 15. Februar 2020 Del Skrevet 15. Februar 2020 3. HamKam rett opp i ledelsen! Fomling i Stabæk-feltet og svakt av Stabæk-keeper Marcus Sandberg. Jarmund Kvernstuen banker ballen i mål for gjestene.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 15. Februar 2020 Del Skrevet 15. Februar 2020 Også på hjemmebane da gitt, kom igjen nu! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Februar 2020 1 - 1 Mål: Oliver Edvardsen, Assist: Jeppe Moe 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå