WilliamStabæk4eva 537 Del Skrevet 9. Juni 2020 Del Skrevet 9. Juni 2020 Akkurat nå skrev odd: Kanskje like greit at han bare er vikar? eller hun! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 9. Juni 2020 Del Skrevet 9. Juni 2020 7 minutter siden skrev fexter: Hvilken side er egentlig best for å få med seg kampen live? Regner med det blir ett par stykker utenfor Nadderud på første match. Husk justerbare stylter 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 9. Juni 2020 Del Skrevet 9. Juni 2020 Syns Gall, Edvardsen, Lumanza og Yaw så veldig positive ut Håper og tror dem bygger videre på dette, det var mange bra tendenser i laget. Blir nok en bra og morsom sesong. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 21. August 2020 Del Skrevet 21. August 2020 Treningskamp mot U-19 på Nadderud https://www.fotball.no/landslag/norge-gutter-19/2020/g19-landslagstropp-til-samling/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tofot 173 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 LSK - Stabæk (treningskamp på Vigernesjordet) 0-0 til pause STB stiller med a-lag. LSK stiller b-lag/junior Hermann Wulff står i mål for LSK STB ser ut til å ha byttet de fleste til 2 omg for å gi alle spilletid 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Hvem er A-laget nå? Noe sted en kan se lagoppstillingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tofot 173 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Slutt: STB vinner 1-0 etter en heading av Botheim. Så bare 2 omg. Her var LSK klart best. STB scorer på den eneste sjansen de har i omgangen. Første omgang skal visstnok ha vært jevnspilt. Valsvik spilte hele kampen. Antonsson spilte første omgang. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Hvordan var Antonsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Det er ikke noe kvalitetstegn at vi stjeler en seier fra et OBOS-lag. Viste vi noen tendenser til posotivt spill? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 1 time siden skrev Emilie23: Hvordan var Antonsen? 1 time siden skrev Tofot: Så bare 2 omg. Antonsson spilte første omgang. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tofot 173 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 7 minutter siden skrev SuperDungeonMaster: Det er ikke noe kvalitetstegn at vi stjeler en seier fra et OBOS-lag. Viste vi noen tendenser til posotivt spill? Jeg kan kun uttale meg basert på 2 omgang. Isåfall er svaret enkelt og greit: Nei Det faktum at det var LSK reservene (+noen juniorer) STB møtte (LSK spilte mot Øygarden igår), så var det litt skremmende at LSK var best i banespillet. De imponerte meg faktisk og de ville virkelig vise seg frem med intensitet, råskap og tempo. Jeg reagerte mest på det som skjedde tett etter kampslutt, når dommeren blåser av: Der henger LSK laget på knærne og har tatt se helt ut. STB spillerne rusler av som etter en halvtøff treningsøkt. Har kanskje noe med innstilling til en treningskamp å gjøre ?♂️. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guttarepperstb 192 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Det positive er at Botheim endelig scora, får håpe den snart sitter i en tellende kamp også 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 17 minutter siden skrev Guttarepperstb: Det positive er at Botheim endelig scora, får håpe den snart sitter i en tellende kamp også Egentlig ikke. Håper man lar andre spille fremfor Botheim. 1 Han er bare på lån. 2 Jeg har skikkelig ikke trua. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Har ikke sett matchen, men lest sammendarget og det er vel mange av de nye spillerne de har hentet i dette vinduet - fetteren til Håland, en islending, han Kisa stopperen vi også luktet på osv. de stilte med.... Ikke noe høkkert lag akkurat og om de legger ned innsatsen så er ikke avstanden så stor. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 127 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 2 timer siden skrev Tofot: STB spillerne rusler av som etter en halvtøff treningsøkt. Har kanskje noe med innstilling til en treningskamp å gjøre Tenker egentlig det er greit nok, krise om vi hadde pådratt oss noen unødvendige skader nå. At vi holder nullen er jo lovende for Valsvik sin del, til tross hipp som happ motstand 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Hadde vært mer bekymret om vi hadde sett helt kjørt ut. Seier etter en halvtøff treningsøkt er greit det. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Også med tanke på at motstanderen er plassert i 3 divisjon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Noen som har 11er fra kampen i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tofot 173 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Oktober 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Oktober 2020 2 timer siden skrev smart: Hadde vært mer bekymret om vi hadde sett helt kjørt ut. Seier etter en halvtøff treningsøkt er greit det. Tja. Jeg vet ikke helt. La meg bruke en annen innfallsvinkel: Hvor er vinnerskallene, fandenivolskheten, råskapen og gærningene i dette laget som virkelig går i krigen ? Min påstand: Det er for mye snille gutter i denne troppen, som har det sånn passe komfortabelt. Hadde jeg vært blant de 11-15 spillerne med spilletid utpå der idag (som ikke er et soleklart førstevalg), så hadde jeg vurdert det som ganske smart å gi 121% flatt jern for å spille meg inn i en startellever. Og: dette gjenspeiler seg i serien også. Der lå forskjellen på LSK og STB idag. Sist gang jeg så noen hadde antydning til tenning var vel Edvartsen sitt karatespark i debuten for sånn ca et års tid siden. Utover det så er vel «dommerjævel» det værste skjellsordet og utblåsningen jeg har hørt på Nadderud.... og det kom antagelig fra en tilskuer. Men det er mulig jeg er helt på jordet. Har vært der før.... 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 12. Oktober 2020 Del Skrevet 12. Oktober 2020 14 minutter siden skrev Tofot: Tja. Jeg vet ikke helt. La meg bruke en annen innfallsvinkel: Hvor er vinnerskallene, fandenivolskheten, råskapen og gærningene i dette laget som virkelig går i krigen ? Min påstand: Det er for mye snille gutter i denne troppen, som har det sånn passe komfortabelt. Hadde jeg vært blant de 11-15 spillerne med spilletid utpå der idag (som ikke er et soleklart førstevalg), så hadde jeg vurdert det som ganske smart å gi 121% flatt jern for å spille meg inn i en startellever. Og: dette gjenspeiler seg i serien også. Der lå forskjellen på LSK og STB idag. Sist gang jeg så noen hadde antydning til tenning var vel Edvartsen sitt karatespark i debuten for sånn ca et års tid siden. Utover det så er vel «dommerjævel» det værste skjellsordet og utblåsningen jeg har hørt på Nadderud.... og det kom antagelig fra en tilskuer. Men det er mulig jeg er helt på jordet. Har vært der før.... Du treffer veldig godt! Helt enig med deg. Har sagt det samme lenge. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Del Skrevet 13. Oktober 2020 På 12.10.2020 den 13.38 skrev SuperDungeonMaster: Hvem er A-laget nå? Noe sted en kan se lagoppstillingen? Marcus Sandberg - Peder Vogt, Yaw Amankwah, Gustav Valsvik, Mats Solheim - Luc Kassi, Kaloyan Kostadinov, Sammy Skytte - Oliver Edvardsen, Marcus Antonsson, Kornelius Normann Hansen https://www.stabak.no/nyheter/botheim-senket-lsk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Irriterende når de ikke klarer å sette opp lagoppstillingen riktig vei... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Ørlite mer irriterende å bli overspilt av et 3 div lag i 2 omgang samt kommentaren til Thomas Finstad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 807 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Del Skrevet 13. Oktober 2020 At de stilte med et rent 3 divisjonslag er vel å ta litt i? Han nye islendingen har landskamper for Island, Kind Mikalsen flere eliteseriekamper enn de fleste av våre, Tobias Svendsen vært nevnt på vårt eget forum som en potsensiell ny spiller. Ser forøvrig ut som at vi lånte dem en keeper også i Herman Wullf 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Førstelaget til LSK spilte mot Øygarden dagen før. Reservene til LSK ville om ting hadde vært som normalt, spilt 3 div sammen med Stabæks reserver. Håper på flere hakk opp på spillet mot Åfk.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 807 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Vogt og Norman Hansen ville vel normalt sett startet for andrelaget vårt også siden de ikke startet sist. Og om du definerer Haraldson som andrelagsmateriale hos LSK fordi han ikke har spilt kamp ennå så kan jo det samme sies om Antonsson og Valsvik hos oss? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Ganske trygg på at begge de to sistnevnte hadde startet for Stabæk om det hadde vært serierunde 11 okt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Ja arni, og det var vel Hanses poeng også... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Del Skrevet 13. Oktober 2020 Håper ikke Antonsson og Valsvik er 2 lagsmateriale! Haraldson fikk ikke mye spilletid i superettan og LSK har vel litt bedre tid med han. Fasit på nivået for tida kommer på søndag 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå