Gå til innhold

Allah

I A Hagen
 Del

Anbefalte innlegg

Jeg legger merke til at Slum har skrevet mye på disse sidene i forumet noe som er kjempebra! Det er også meget morsomt med disse undertittlene vi for ettersom hvor mye vi har skrevet, men hvorfor skal Stabæk Support gjentatte ganger referere til relgion både på forumet og i artiklene på supportersidene?!

Dette synes jeg er helt forkastelig og har ingen ting med forball og Stabæk å gjøre!

I A Hagen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Men nå skal man ikke ta alt så forbanna seriøst her i verden. Vi har tross alt 10.000 vis av kristne moraliserende vestlendinger her i landet som fint gjør den jobben for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette synes jeg er helt forkastelig og har ingen ting med forball og Stabæk å gjøre!

I A Hagen

"Kan Stabæk regne med deg, når det virkelig gjelder.

Vil du på plassen din stå, selv om kampen blir hård.

Gi gutta hjerte og liv, når den dag de kaller.

Si ja til Stabæk og stå, når vi hyller de blå."

Var det ikke denne du lagde, Hagen? Du har jo bare byttet

ut Gud med Stabæk, og ett par andre ord...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kødder du?

Lurer selv? Ikke alltid lett å formidle ironi skriftlig.

Hvis du kødder, så lang nese til oss.

Hvis ikke les svaret til atleten en gang til.

Og hvorfor er det ingen som forsvarer martin Schanke?

Endret av OEO
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig er det mye ironi i dette og man skal selvsakt spille på diverse former for humor... Ja jeg tok den teksten og skrev den ganske mye om, en form for humor det også :)

Så hva er forkastelig med relgion og Stabæk Support?

Ingen ting hvis vi tar alt her på forumet seriøst, men masse hvis alt her inne skal være det!

I A Hagen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotball og religion(*) har ingen ting sammen og gjøre, fant det ut da jeg så på fotball fra Spania (Opptak på Eurosport) her om dagen da samtlige 22 spillere gjorde korsets tegn da de løp ut på gressmatta. Hvis det hadde virket, ville det ikke alltid blitt uavgjort da?

(*) Vis du ikke ser på det sånn at fotball er religion da, men fotball, Jesus, Gud, Allah, Kristi brud har ingen- (jeg gjentar) INGEN ting med fotball å gjøre.

Vis du ikke tenker på spillerne som kommer fra Mexico som heter Jesus da.

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og hvor plasserer du presten Kjell Magne Bondevik i dette bildet?

Selvfølgelig har rellion og foppall masse med hverandre å gjøre. Se på oppgjørene Celtic-Glasgow Rangers eksempelvis. Her er en salig blanding av konflikter kokt sammen og kulminerer i et foppallderby i et ellers fredfylt land.

Gud finnes og har bestemt at vi skal leve i verdens rikeste land. Vi takker og lovpriser herren. Som har gitt oss Gaute Larsen. Gud er kul. Gud og Allah er samma mann som HH pleier å skrike ut på tribunen.

Alle seriøst troende mener Gud er overalt og at Gud har innflytelse på ting som skjer i verden. Hvordan kan da fotball ekskluderes fra rellion? I motsatt fall - hva er vitsen med bønn i det hele tatt?

Her fikk du et og annet å tenke på, tenker jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gud finnes og har bestemt at vi skal leve i verdens rikeste land. Vi takker og lovpriser herren. Som har gitt oss Gaute Larsen. Gud er kul. Gud og Allah er samma mann som HH pleier å skrike ut på tribunen.

Sorry, Alzheimer, men jeg klarer ikke å dy meg men må bare kommentere det faktum at du står bemerket som Antikrist.... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Allah
  • Opprett ny...