atleten 1 675 Del Skrevet 27. Juli 2004 Del Skrevet 27. Juli 2004 I dag så jeg noe mystisk på et tørkestativ i nabolaget. En portugisisk fotballdrakt hang til tørk. Ikke hvilken som helst drakt, men drakten til selveste FIGO! Jeg er 100% sikker, for det sto både navnet hans på drakten og drakten hadde nr. 7. Jeg sjekket opp, og fått bekreftet med det portugisiske fotballforbundet, at dette er hans nummer. Hva han gjør her, har jeg ikke peiling på. Men overgangsvinduet er jo fremdeles åpent, og det er jo tross alt en plass ledig på venstre flanke hvis Sammy blir omskolert til spiss. Noen som vet noe mer om dette? Jeg skal jaggu vokte tørkestativet og huke tak i han så snart han viser seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Juli 2004 Del Skrevet 27. Juli 2004 Ifjor tok en virvelvind med seg tørkestativet til naboen. Der hang det vistnok en Enga drakt. Tørkestativet føk 30-40 meter opp og datt ned i hagen på et hus 50meter unna. Enga drakta så dem aldri igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 27. Juli 2004 Del Skrevet 27. Juli 2004 Leste at Zidane hadde utalt at Norge er et vakkert land. Hva ligger i Norge? Bærum ligger i Norge, hva ligger i Bærum? Stabæk ligger i Bærum, og der er det en fotball klubb eller hva!! Need I say more? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 30. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 30. Juli 2004 (endret) 史达比克- 挪威超级联赛- 资料库- 智慧体育在线 kinesisk Stabækside, kult.. ser ut som det er utrolig mye statistikker og interessante ting her, bare synd jeg ikke skjønner en dritt.. stussa over én ting bare... hvem faen er de gutta på bildet???? Endret 30. Juli 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 30. Juli 2004 Del Skrevet 30. Juli 2004 Kult. Vi bør utnytte potensialet, nå som Stabæk er hotte i Kina. Kina har i følge internett en befolkning på 1.260.000.000 innbyggere. Hvis 1% av befolkningen melder seg inn i $$ vil vi like vel ha 12 mill medlemmer. Og det er faktisk mer enn Klanen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. Juli 2004 Del Skrevet 30. Juli 2004 og disse pengene kan vi bruke på å gjøre RBK "fattige" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 30. Juli 2004 Del Skrevet 30. Juli 2004 Eller forsterke laget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. Juli 2004 Del Skrevet 30. Juli 2004 eller kanskje det ja...det har jeg faktisk aldri tenkt på jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. Juli 2004 Del Skrevet 30. Juli 2004 Da må i tilfellet sett bort jobben med å sende ut kontigentregningen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. Juli 2004 Del Skrevet 30. Juli 2004 jaja...men du har vel råd til droppe jobben en stund du Rich!?...eller? Tross alt en god sak da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg