Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi følger opp live sendingene fra Brøndby og tilbyr i dag Stabæk 2 - Odd.

----------------------------------------------------------------------------

05 min 1-0 - Eirik Markegård

06 min 2-0 - Eirik Markegård

15 min Eirik Markegaard skulle hatt 2 mål til. Holter hadde en brøler med odd-spissen. Men spissen skjøt over.

20 min Thomas FInstad ut, har slått opp gammel alkoholskade

27 min 3-0 - Eirik Markegård - Tverrlegger inn fra 13 meter. Vi er drit gode. Mange sjanser.

36 min Tempoet har sunket - Bikja til faren til atleten er mest anpusten. Det er varmt på Nadderud

39 min Eller er det 93 min ? Ingen som vet får match uret går mot sola !!!

Slum lover full update på Blaa etter matchen !!!

54 min Lite skjer, 2-3 skudd fra Stabæk

60 min 4-0 Lasse Bramdal. Markegård alene med keeper - Lasse scorer på returen

SLUTT !!!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha-ha!!!! Har ikke ledd så mye siden Rekdal ble viff trener!!! Jeg tror jaggu jeg ler litt til... ha... seriøst! Hvis noen gidder å bli med meg å løfte litt på nadderud så stadion tipper litt, så skal den hunden få bli bikkja i bakken. Jeg trenger minst 3 mann! Eller evt. 2 mann og en Bendix + 1 Alz. God natt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik virker heit for tiden..

Nå som også Finsy er ute fortjener han i allefall en omgang mok kamma.. Kan være greit å komme på når forsvaret deres er litt småslitne. Det er nok en ganske stor tempo forskjell fra 2.div til TL.

Gi han 2. omgang for å bevise at han duger. Er nesten umulig å bevise noe i de siste 10. Man kan riktignok være heldig å score ett eller to, men han kommer ikke sjikkelig inn i kampen.

Ååååhh... Jeg VIL ha en goalgetter nå!!

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,

Skal vi vise at vi mener noe med satsingen på egentutvikling så bør vi slippe på spillere som gjør det såpass bra på 2. laget...

Desuten så tror jeg både Glenn Ståhl og Peter Sörensen fort kan bli litt svimle av tofotsdribblingene til Markergård...

Men som noen andre påpekte et annet sted, spissene er avhengige av gode muligheter og det må skapes av spillerene lenger bak på banen... Får Kamma kampen inn i sitt spor og vi blir til å slå langt tror jeg ikke Markergård kommer til å få en god match....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk 2 - Odd
  • Opprett ny...