I A Hagen 19 Del Skrevet 28. Juli 2004 Del Skrevet 28. Juli 2004 Finnes det noen oversikt over når gutta trener med ball i sommer? det hadde hvert fint å tatt en tur å sett på en av treningene hvis det passer... I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Juli 2004 Del Skrevet 28. Juli 2004 Kan du ikke bare sende en sms til alle spillerne hvor du gir beskjed om at treningstidene for dagen etter er endret til det klokkeslettet som passer deg best? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 007 Del Skrevet 28. Juli 2004 Del Skrevet 28. Juli 2004 Slik som gutta har spillt i år, tror jeg faktisk at de ikke trener i det hele tatt. Blir litt sånn som bedriftslaget til Bærget det Blaa hvor jeg spiller; ingen treninger, kun kamper. Fordelen er at vi blir bedre og bedre utover sesongen, når kondissen og ballfølelsen begynner å komme seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 28. Juli 2004 Del Skrevet 28. Juli 2004 Det var god! jeg sender sms med det samme, manger bare en ting... mob nummer til alle i stallen... I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 007 Del Skrevet 28. Juli 2004 Del Skrevet 28. Juli 2004 1881 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg