odd 18 879 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2020 Inspirert av mitt eget innlegg i "De andre lagene"... Noen dager foran hver runde ser jeg over hvordan jeg vurder hver kamp, og setter sannsynligheter. Basert på sannsynlighetene, men med random justering en eller annen vei (for at det faktisk skal være mulig å finne "gode" spill, ikke bare tilfeldig) legges kampene ut med virtuell odds i denne tråden. Alle kan "gamble" opp til 50 blaallar pr kamp. Spill settes ved å skrive innlegg i tråden. Kampdagen simuleres hver kamp én gang basert sannsynligheten jeg satte. Som i vanlig betting, vinner man når man har tippet riktig utfall. De som er med fører selv regnskap, vinner er den med høyest saldo når første ekte seriekamp spilles. Hvis et spill ikke går inn, får man igjen innsatsen om et tilsvarende beløp vippses til den blaa dugnaden (egenrapportering). Om noen melder seg til å skrive korte "kampreferat", send meg en PM. Jeg sender da resultater for simuleringen en gang rundt kampstart. Den som skriver referatet har lov å endre resultatet i én kamp etter egen fantasi. (Hvis ikke får jeg skrive sammen noen kampreferater selv ? ) Er folk så sulteforet på alt som har med fotball å gjøre at dette kan være noe? 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå