pogdkeslg 597 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Oktober 2023 etter min mening er Bjarman den eneste jeg har minst spørsmål til fra styret 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 2. Oktober 2023 Del Skrevet 2. Oktober 2023 1 time siden skrev Jankri99: Bjarmann må ut nå og ta med hele styret! Faen så idiot han er! Driver å selger våre beste spillere hele tiden, skulle nesten tro at han gjør dette for å ødelegge klubben med vilje I dette tilfellet solgt han jo AaBs spiller, det må da være lov? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 2. Oktober 2023 Del Skrevet 2. Oktober 2023 Ingen skal si noe annet enn at august vinduet har hjulpet med poeng😊 Kjerrumgaard ! Jelacic!! Vetti! Ogunkoya! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 2. Oktober 2023 Del Skrevet 2. Oktober 2023 53 minutter siden skrev arni: Ingen skal si noe annet enn at august vinduet har hjulpet med poeng😊 Kjerrumgaard ! Jelacic!! Vetti! Ogunkoya! Ogunkoya ble sagt å være en signering for fremtiden. Jeg synes Jelacic har vist mye bra så langt, og Vetti er åpenbart en god fotballspiller. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 2. Oktober 2023 Del Skrevet 2. Oktober 2023 12 minutter siden skrev odd: Ogunkoya ble sagt å være en signering for fremtiden. Jeg synes Jelacic har vist mye bra så langt, og Vetti er åpenbart en god fotballspiller. Ja, ikke sant!😅 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 465 Del Skrevet 2. Oktober 2023 Del Skrevet 2. Oktober 2023 5 hours ago, stbS said: Ender det med nedrykk i år så mener jeg Bjarmann bør gå. 2 nedrykk på 3 år holder ikke. Rollene til Moe og Tunold må også vurderes sterkt. Jeg ville snudd på det: Moe og Tunold (med flere) må gå - uavhengig av om det ender med nedrykk eller ei - og rollen til Bjarmann må også vurderes. I sistnevntes tilfelle lurer jeg imidlertid på om ikke den første rollevurderingen bør være å gi ham flere støttespillere som kan være med å kartlegge potensielle signeringer og foreta en grundigere kvalitetssikring av dem som blir aktuelle. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 3. Oktober 2023 Del Skrevet 3. Oktober 2023 14 timer siden skrev odd: ........ Vetti er åpenbart en god fotballspiller. Er han det? Jeg klarer ikke se hva ekstra han tifører i forhold til de andre? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 3. Oktober 2023 Del Skrevet 3. Oktober 2023 30 minutter siden skrev kihl: Er han det? Jeg klarer ikke se hva ekstra han tifører i forhold til de andre? Jeg mener det er store forskjeller på hvordan han behandler ballen, sett opp mot Krogstad og Edwards. Han har både ferdigheter og ro til å være en veldig god ballfordeler. Som alle andre trenger han spillere rundt seg, men når bevegelsene begynner å sitte kommer Vetti til å bli mer synlig.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 3. Oktober 2023 Del Skrevet 3. Oktober 2023 Fra Budstikka idag.. Det er ikke min avgjørelse når vi selger spillere. Det er en klubbavgjørelse, sier Bjarmann. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 3. Oktober 2023 Del Skrevet 3. Oktober 2023 2 minutter siden skrev odd: Jeg mener det er store forskjeller på hvordan han behandler ballen, sett opp mot Krogstad og Edwards. Han har både ferdigheter og ro til å være en veldig god ballfordeler. Som alle andre trenger han spillere rundt seg, men når bevegelsene begynner å sitte kommer Vetti til å bli mer synlig.. Enig. Men jeg har en følelse at han gir litt faen når det butter. At han mister lysten og driven når det ikke helt går veien. Håper han er proff nok til å stå på de kampen vi har igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Oktober 2023 Klubben er litt på hold. Bjarmann i Stikka: – Nå er alt som har med kontraktsforhold satt på hold, sier Stabæks sportssjef, Torgeir Bjarmann. Han forklarer det med at det viktigste for klubben er å få avklart om Bob Bradley blir og skal fortsette å trene laget neste sesong. Hvis amerikaneren blir værende i Bærum skal han få utforme spillertroppen mest mulig. – Det gir noen utfordringer på kort sikt, men store muligheter for å forme troppen for 2024. Nå virker det som hele gruppen er veldig motiverte og målrettet for å få til denne aksjonen. Prosjektet nå er å overleve. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 1. November 2023 Del Skrevet 1. November 2023 17 timer siden skrev arni: Klubben er litt på hold. Bjarmann i Stikka: – Nå er alt som har med kontraktsforhold satt på hold, sier Stabæks sportssjef, Torgeir Bjarmann. Han forklarer det med at det viktigste for klubben er å få avklart om Bob Bradley blir og skal fortsette å trene laget neste sesong. Hvis amerikaneren blir værende i Bærum skal han få utforme spillertroppen mest mulig. – Det gir noen utfordringer på kort sikt, men store muligheter for å forme troppen for 2024. Nå virker det som hele gruppen er veldig motiverte og målrettet for å få til denne aksjonen. Prosjektet nå er å overleve. Muligheter for en skikkelig ryddesjau i stallen med andre ord. Endel navn som bør ut der. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 1. November 2023 Del Skrevet 1. November 2023 28 minutter siden skrev Zemzemi: Muligheter for en skikkelig ryddesjau i stallen med andre ord. Endel navn som bør ut der. Men også en del som kanskje bør beholdes som kan snappes opp. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 291 Del Skrevet 1. November 2023 Del Skrevet 1. November 2023 Tenker Ottesen, Pettersson, Bakenga og Wangberg med videre fra de som er på utgående kontrakt 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 https://www.stabak.no/nyheter/stabaek-fotball-og-torgeir-bjarmann-skiller-lag-etter-sesongen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 Gir seg etter sesongen! IAO tilbake? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 Vent med å flytte til blaa da gutter! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 6 minutter siden skrev tobb: Gir seg etter sesongen! IAO tilbake? 🥺 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 Blir Bob i klubben fremover bør det være attraktivt for en kommende sportsdirektør hvis det ikke skal bli IAO comeback da. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 Virker som Bradleys styrer det meste i praksis, Bjarmann sier i Stikka at hans rolle omdefineres i ny modell 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jibb 128 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 Betyr dette at fremtidige talenter vil få mer enn 1 sesong før de blir solgt videre? 😍😍😍 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 3 minutter siden skrev jibb: Betyr dette at fremtidige talenter vil få mer enn 1 sesong før de blir solgt videre? 😍😍😍 Nei, det ligger i Stabæk sitt DNA 🤑 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 3 minutter siden skrev fexter: Blir Bob i klubben fremover bør det være attraktivt for en kommende sportsdirektør Ikke sikker på det. Som sportsdirektør er man på papiret sjefen til treneren. Den som skal se de lange linjene og sørge for at treneren jobber i den retningen. Tror vi Bob et en mann det er lett å styre? Som sportsdirektør vil jeg tro det er andre klubber det er lettere å styre «my way». Bob kommer fort til å bli «trenende sportsdirektør». Tipper jobben går til en man vet har god kjemi med Bob, eller en som veldig tydelig aksepterer å bare være ansvarlig for speiding, kontrakter og forhandlinger. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 Per nå vet ikke klubben hvilken divisjon de er i om 1 mnd og ikke om de har trener? Går man ned en divisjon så er det spillere som skal ut og nye inn, beholder man plassen så skal det på plass noen forsterkninger - og uansett en ny trener... For meg fremstår det litt snodig å legge til enda en usikker faktor hvis ikke dette er en brikke i et større spill. Mine første tanker når jeg leste dette er at mye av oppgavene som Bjarmann har hatt, flyttes over til Bob Bradley og hans team og at dette går mot en avtale med BB. I Norge har man tradisjon for å ha trenere, mens omorganiseringen som nå gjøres etter at Bradley kom inn, kanskje peker mer mot at hans rolle blir mer omfattende og kan minne mer om den internasjonale manager-rollen hvor bl.a spillerlogistikk m.m faller inn under manageren? Hva vet jeg? Men noe er på gang. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 I norge har man ikke hatt tradisjoner for manager-rollen som er vanlig i de europeiske toppdivisjonene. Ser man på Arsenal og Arteta startet han først som trener så ble han manager som han er i dag. Kan tenkes at Stabæk vil gjøre noe lignende med Bob Bradley hva vet jeg. Det blir spennende å se hva klubben lander på med trenerrollen og sportslig. Uansett bør det være spennende, om vi holder plassen, å kunne jobbe med Bob. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 807 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 Det gikk jo kjempebra da Martin Andresen forsøkte seg på noe slikt i enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2023 Litt synd syntes jeg, Bjarman har gjort en høvelig jobb etter mitt syn. Tipper det blir et tospann med far og sønn Bradley de neste 3 årene. Så fordeler de jobbene som trener og sportsjef etter hva hver av dem er gode/sterke på. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 36 minutter siden skrev Hanse: Det gikk jo kjempebra da Martin Andresen forsøkte seg på noe slikt i enga I motsetning til Martin så har Bob vært manager flere ganger men mest i MLS? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 https://www.budstikka.no/slutter-etter-fire-ar-som-sjef-det-var-mer-uro-enn-hva-jeg-kunne-tenke-meg/s/5-55-1570728 Et par ting å merke seg: «Han rister lett på hodet over oppvasken etter nedrykket i 2021, hvor det ble evaluert og skrevet en rapport i etterkant. – Den hadde egnet seg for Muppet Show. Hva kom det ut av den? Det ble bare mer støy, sier Bjarmann og understreker at det hadde ingenting å gjøre med de som laget rapporten. – Verdien var null, den var nytteløs.» «Han legger heller ikke skjul på at han er overrasket over hvor sterk innflytelse supportergruppen har i klubben.» Tolker Bjarmann på det siste punktet at dette er noe negativt. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2023 2 timer siden skrev Slum: «Han legger heller ikke skjul på at han er overrasket over hvor sterk innflytelse supportergruppen har i klubben.» Uff, så leit at opptil flere "utenforstående" har meninger om klubben, og forsøker å få til endringer dersom de føler at noe er galt. Tenker at klubben skal være evig takknemlig for alle de ressursene, som finnes i vår unike supportergruppe. Bare se hvor mye kunnskap enkelte her inne på forumet besitter, og hvor mange gode diskusjoner vi faktisk har. Vi er en levende supportergruppe, som faktisk bryr seg om klubben, og som har brydd seg mer om klubben gjennom en av de gråeste periodene på mange år. Klubben trenger ei vaktbikkje, og den jobben utfører supportergruppen på utmerket vis! 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå