hoffisking 1 326 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 ...den gråeste perioden i klubbens historie. Fixed it for you 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2023 2 timer siden skrev Slum: https://www.budstikka.no/slutter-etter-fire-ar-som-sjef-det-var-mer-uro-enn-hva-jeg-kunne-tenke-meg/s/5-55-1570728 Et par ting å merke seg: «Han rister lett på hodet over oppvasken etter nedrykket i 2021, hvor det ble evaluert og skrevet en rapport i etterkant. – Den hadde egnet seg for Muppet Show. Hva kom det ut av den? Det ble bare mer støy, sier Bjarmann og understreker at det hadde ingenting å gjøre med de som laget rapporten. – Verdien var null, den var nytteløs.» «Han legger heller ikke skjul på at han er overrasket over hvor sterk innflytelse supportergruppen har i klubben.» Tolker Bjarmann på det siste punktet at dette er noe negativt. Synes intervjuet viser en mann som har store visjoner og tanker om hvordan en bygger klubb! Samt viser frustrasjon over hvordan klubben er drevet! Jeg tror han har følt seg mer bundet enn det vi forstår! «Spillersalg er en nødvendighet. Det aller viktigste er å få reinvestert noen av pengene i spillertroppen, få enda bedre fasiliteter bli enda råere og investere enda mer i akademiet, det har man ikke klart. » 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 En gledens dag for klubben! Vi har større og dypere problemer, men dette er veldig bra. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 311 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 Takk Bjar Bjar for alt. Veldig spent på hvem som kommer inn🙌🙌🙌🙌 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2023 Hva er det folk har mot Bjarmann, annet enn litt grå? Han har levert brukbart på noe av det vi ønsket oss under IA, altså tidlige og langsiktige signeringer. Alle har ikke vært like bra, men det var de heller ikke da IA styrte skuta. Ja, vi har også solgt, men, som han sier, det må vi for å overleve. Eneste salget jeg aldri tilgir er Hugo til Bodø. 35 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 465 Del Skrevet 3. November 2023 Del Skrevet 3. November 2023 Jeg syns det er vanskelig å si at Bjarmann har levert særlig bedre enn middels, men samtidig er det ikke vanskelig å tro han på at det er utfordrende å jobbe i Stabæk og at man aldri får vist sitt potensial. Om valget hadde stått mellom Bjarmann og IAO, ville jeg uten tvil valgt Torgeir 10 av 10 ganger. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 397 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. November 2023 Bjarmann klarte å finne nåla i høystakken i Gift Orban. Endte med 35 millioner på konto og enda mer i vente i videresalgsklauser. For en klubb som oss er dette gull verdt. Så kan man si mye om overgangene ellers, det har ihvertfall vært mange spillere inn og ut av portene også under Bjarmann, men dette startet jo med IAO for flere år siden. Å være sportssjef for en klubb som kun kan bruke smuler av pengene som genereres gjennom spillersalg er nok en vanskeligere øvelse enn mange tror. Totalt sett syntes jeg han har representert klubben bra, og vært åpen og ærlig i intervjuer. 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 4. November 2023 Del Skrevet 4. November 2023 Gift kan jeg uten videre sette på Bjarmanns konto. Nettverket hans kan ha vært en nøkkel? For alt annet er jeg ikke sikker. Som sportsdirektør må man jo forholde seg til både styre og realiteter. Han sa selv at han syntes det ikke var nok penger tilgjengelig til å bygge det laget han ønsket. Sammenlikner vi med IA, hvilke forhold hadde de? I tillegg til jokeren Bjarmann selv kjøpte (Gift), har han også vært heldig. Nusa var på mange måter gratis penger. Spillere som Bohinen og Vetlesen «sto på konto». Disse kunne selges i et godt marked. Når mye av pengene skal brukes til å drifte klubb er det selvsagt fint at spillere generelt er dyre. Jeg har inntrykk av at vi har bedre økonomi nå, og at det har gitt oss muligheten til litt mer stallfyll. Typer som Krogstad som kommer på lengre kontrakter. I mine øyne rykket vi opp igjen med et veldig grått lag. Med Bohinen holdt det på å gå skeis da vi skulle holde oss. (Og kan fortsatt ende med nedrykk.) Er det Bjarmanns ære eller Bjarmanns feil? Ikke vet jeg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 4. November 2023 Del Skrevet 4. November 2023 12 hours ago, Marandinho said: Takk Bjar Bjar for alt. Veldig spent på hvem som kommer inn🙌🙌🙌🙌 IAO eller at Bradley for litt mer makt på spillerkjøp for å sørge at han blir lengere i klubben. Tenk hvilkne spillere Bradley muligens kan hente for en billig penge for oss i 1 eller 2 år med sine nettverk han har bygd seg opp gjennom karrieren sin 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. November 2023 Ikke glem gråsone-IA, med agenthonorarer i Norgestoppen, kinaprosjektet osv. Jeg kjenner ikke sportsdirektørmarkedet i Norge, men hva er alternativene? Det bør absolutt være noen med godt nettverk i Norge\Skandinavia, på godfot med Atta Aneke osv. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 311 Del Skrevet 4. November 2023 Del Skrevet 4. November 2023 36 minutter siden skrev joffen: Det bør absolutt være noen med godt nettverk i Norge\Skandinavia, på godfot med Atta Aneke osv. Den detaljen er definitivt den viktigste detaljen. Vi må for all del fortsette med å ha god dialog med Norges beste agent. Det er vi avhengig av. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 4. November 2023 Del Skrevet 4. November 2023 Jeg må innrømme at den største feilen til TB, om han står bak disse er ansettelse av Kjønø og ikke minst LB med team! Med sistnevnte tok vi sjumilssteg bort fra vår identitet og kjerneverdi! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 4. November 2023 Del Skrevet 4. November 2023 19 minutter siden skrev blaasoldat: Jeg må innrømme at den største feilen til TB, om han står bak disse er ansettelse av Kjønø og ikke minst LB med team! Med sistnevnte tok vi sjumilssteg bort fra vår identitet og kjerneverdi! Er ikke dette klubbstyret sitt ansvar ? Er vel de som ansetter og sparker…om og om igjen…. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 129 Del Skrevet 4. November 2023 Del Skrevet 4. November 2023 Gjengen på toppen er fullstendig uten ide/ansvar rundt hva de driver med. Da er det nødvendig å hele tiden fylle på med (kvitte seg med) syndebukker. Man må jo være blind/døv, hvis man ikke har lagt merke til hvordan det stås frem hver gang man har ansatt en ny trener (eller annen "nøkkelperson") man tror er gull, mens man ikke har noe som helst ansvar når det viser seg å ikke være en vellykket ansettelse. Ansvaret skyves Alltid elegant nedover. Uansett. Bønn: Kjære Gud! La oss ha hytte på Sørlandet, men ikke sportssjef derfra! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 9. Januar Del Skrevet 9. Januar Blir ansatt hos Atta Aneke: https://www.vg.no/sport/fotball/i/jlGLx0/torgeir-bjarmann-klar-for-ny-jobb-blir-sportssjef-i-agentselskapet-til-atta-aneke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 9. Januar Del Skrevet 9. Januar Gamlejobben det vel 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå