Morriz 1 105 Del Skrevet 27. April 2021 Del Skrevet 27. April 2021 39 minutter siden skrev Torres: Kunne kanskje klart å svelge at sportsjefen vår promoterer lsk, om han faktisk hadde levert hos oss.. men dette er bare håpløst. Enig, pinlig ettersom LSK er i samme divisjon igjen også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 27. April 2021 Del Skrevet 27. April 2021 Akutt hjerneblødning? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 27. April 2021 Del Skrevet 27. April 2021 Greit at han har vært i LSK i mange år, men ærlig talt.... Torgeir: Holde fokus på rett sted og klubb? we need a spiss (og en stopper, og en ....) 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April 2021 4 timer siden skrev Torres: Kunne kanskje klart å svelge at sportsjefen vår promoterer lsk, om han faktisk hadde levert hos oss.. men dette er bare håpløst. Dette merker jeg at jeg har null problem med. 60 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 28. April 2021 Del Skrevet 28. April 2021 Jeg har større problemer med jobben han gjør for Stabæk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2021 Med samme logikk: Hvis Skjønsberg skulle bli sportdirektør for Sandefjord, så ville det vært hårreisende om han var med i et jubileumsklipp for Nadderud? Dette er ikke i nærheten av å få meg over hvilepuls en gang. 42 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 28. April 2021 Del Skrevet 28. April 2021 24 minutter siden skrev BelgiskBlaa: Med samme logikk: Hvis Skjønsberg skulle bli sportdirektør for Sandefjord, så ville det vært hårreisende om han var med i et jubileumsklipp for Nadderud? Dette er ikke i nærheten av å få meg over hvilepuls en gang. Om han ikke hadde levert i Sandefjord ville jeg reagert på det, ja. Jeg fikk bildet tilsendt fra en Lillestrømsupporter som hadde reagert på det selv. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 127 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2021 Er ikke grenser på hva folk reagerer på for tiden. Her har du ikke gjort noe feil Torgeir 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2021 Å føle seg krenket er jo den nye folkesporten... 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 28. April 2021 Del Skrevet 28. April 2021 2 timer siden skrev BlaaSpanjol: Er ikke grenser på hva folk reagerer på for tiden. Her har du ikke gjort noe feil Torgeir Er vel for så vidt ikke noe feil i det han gjør, men det får meg til å stille spørsmål ved hvor fokuset hans ligger. Jeg aner ikke hvor godt han jobber, men jeg savner noen synlige bevis. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 28. April 2021 Del Skrevet 28. April 2021 Jeg har ikke sett LSK-videoen, men vil overraske meg om har brukt mange kalorier på å holde opp en plakat.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2021 22 timer siden skrev Torres: Om han ikke hadde levert i Sandefjord ville jeg reagert på det, ja. Jeg fikk bildet tilsendt fra en Lillestrømsupporter som hadde reagert på det selv. 15 timer siden skrev Latmann: Er vel for så vidt ikke noe feil i det han gjør, men det får meg til å stille spørsmål ved hvor fokuset hans ligger. Jeg aner ikke hvor godt han jobber, men jeg savner noen synlige bevis. Dette virker ærlig talt mer som dere har et generelt Bjarmann-problem og leter etter en knagg å henge det på. (Et generelt Bjarmann-problem finnes det sikkert gode grunner til å ha). Fyren holder en plakat og går over skjermen i 10 sekunder. Inkludert telefontid hvor LSK spurte ham, kjøring til studio og sminke tok det kanskje en time av dagen hans. Hvor går grensen for hva Bjarmann kan gjøre før dere reagerer? Har han lov til å være gjest i en podcast? Kan han spise en utvidet lunsj med LSKs keepertrener Super-Jon på Baker Samson? Janne brukte en halvtime som gjest på "Indre bane" her forleden. Hvorfor sitrer dere ikke av raseri for at han ikke bruker 100% av tiden sin på gjøre gutta kampklare? 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 1 time siden skrev BelgiskBlaa: Dette virker ærlig talt mer som dere har et generelt Bjarmann-problem og leter etter en knagg å henge det på. (Et generelt Bjarmann-problem finnes det sikkert gode grunner til å ha). Fyren holder en plakat og går over skjermen i 10 sekunder. Inkludert telefontid hvor LSK spurte ham, kjøring til studio og sminke tok det kanskje en time av dagen hans. Hvor går grensen for hva Bjarmann kan gjøre før dere reagerer? Har han lov til å være gjest i en podcast? Kan han spise en utvidet lunsj med LSKs keepertrener Super-Jon på Baker Samson? Janne brukte en halvtime som gjest på "Indre bane" her forleden. Hvorfor sitrer dere ikke av raseri for at han ikke bruker 100% av tiden sin på gjøre gutta kampklare? For min del handler det mest om at jeg er jæævlig lei av å være middelhavsfarer fordi vi alltid skal drøye med signeringene. Det tar mer enn én treningsøkt å spille seg inn i en tropp, det er noe som gjøres over tid, spesielt for offensive spillere. Likevel skal vi tyne det lengst mulig hvert eneste år. Jeg vet at markedet ikke er det letteste i år, men da er det kanskje enda viktigere å ha fokus på rett sted? I mine øyne er ikke Åråsen Stadion og Lillestrøm riktig fokus i preseason (med mindre vi skulle hentet noen derfra), for en sportssjef i en rivaliserende klubb. I ukene og dagene før seriestart mener jeg det er egen klubb som skal være 100% i fokus for en sportslig leder, SPESIELT når vi ikke er i mål med egen spillertropp. Janne var gjest hos de som sitter med rettighetene til å vise Eliteserien, det kan selvfølgelig ikke sammenlignes med å reklamere for en direkte konkurrent. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 15 minutter siden skrev Torres: For min del handler det mest om at jeg er jæævlig lei av å være middelhavsfarer fordi vi alltid skal drøye med signeringene. Vi skulle bare signert de beste spillerne med en gang. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 360 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 Nå er ikke seriestart for oss enda men når er vinduet stengt? Begynner å haste nå. Er kassa helt bunnskrapt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 807 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 er vel åpent til 12.5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 1 time siden skrev Torres: For min del handler det mest om at jeg er jæævlig lei av å være middelhavsfarer fordi vi alltid skal drøye med signeringene. Det tar mer enn én treningsøkt å spille seg inn i en tropp, det er noe som gjøres over tid, spesielt for offensive spillere. Likevel skal vi tyne det lengst mulig hvert eneste år. Jeg vet at markedet ikke er det letteste i år, men da er det kanskje enda viktigere å ha fokus på rett sted? I mine øyne er ikke Åråsen Stadion og Lillestrøm riktig fokus i preseason (med mindre vi skulle hentet noen derfra), for en sportssjef i en rivaliserende klubb. I ukene og dagene før seriestart mener jeg det er egen klubb som skal være 100% i fokus for en sportslig leder, SPESIELT når vi ikke er i mål med egen spillertropp. Janne var gjest hos de som sitter med rettighetene til å vise Eliteserien, det kan selvfølgelig ikke sammenlignes med å reklamere for en direkte konkurrent. Nånå - Rom er ikke bygget på en dag. Det sies at det tar ca 1 år før en spiller er fullt ut integrert i en tropp, og at en tropp normalt trenger 2-3 sesonger sammen for å bli samspilte nok til å utfordre toppen av en tabell. Så er det ingen regler uten unntak selvsagt. Men vi har jo forsømt lagbygging i en årrekke under IAO, og det er først etter at Janne og Bjarmann har kommet inn at det har begynt å bli skikk på sakene. Men vi er tidlig i prosessen ennå - så om vi kan bygge på fjoråret i år, så tenker jeg vi skal kunne nærme oss toppen neste sesong. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 Bjarmann med mobilen i lomma og tar en prat med Eurosport. Skamme seg https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2021/kryptisk-rundt-stopperjakten-har-telefonen-i-lomma_vid1469302/video.shtml?fbclid=IwAR33SITT27oz06RKNv50Pgi01e4cHPC9VBkY5h_t6ywSYR02T-UmIhsPIFg 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 4 timer siden skrev BelgiskBlaa: Dette virker ærlig talt mer som dere har et generelt Bjarmann-problem og leter etter en knagg å henge det på. (Et generelt Bjarmann-problem finnes det sikkert gode grunner til å ha). Fyren holder en plakat og går over skjermen i 10 sekunder. Inkludert telefontid hvor LSK spurte ham, kjøring til studio og sminke tok det kanskje en time av dagen hans. Hvor går grensen for hva Bjarmann kan gjøre før dere reagerer? Har han lov til å være gjest i en podcast? Kan han spise en utvidet lunsj med LSKs keepertrener Super-Jon på Baker Samson? Janne brukte en halvtime som gjest på "Indre bane" her forleden. Hvorfor sitrer dere ikke av raseri for at han ikke bruker 100% av tiden sin på gjøre gutta kampklare? Tar ikke så lang tid å drikke kaffe på Gardermoen heller. Det er ikke tidsbruken det går på, men hva man gjør / ikke gjør. Nå skal jeg for så vidt gi deg rett i at jeg ikke har den helt store trua på fyren heller, og at det da er lettere å hakke på'n. Nå ser jeg @RIngo mener det endelig har blitt skikk på sakene så da er det vel greit. Går for medalje i år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2021 Uten å evaluere Bjarmann, slutter det aldri å overraske meg hva dette forumet ønsker seg av uttalelser fra sportslig leder når det nærmer seg deadline day. For min del er det helt greit å ikke kringkaste desperasjonen vår til alle vi forhandler med, det være seg klubber, agenter eller spillere. Det er jo åpenbart at man er nærme med Tromsø, og at Wangberg nå sikkert tygger på et tilbud. Så får vi ta det som et positivt tegn at Bjarmann har telefonen i lomma og ikke har lagt den til lading og gått for å kjøpe seg en is. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2021 7 timer siden skrev @ringo: Nånå - Rom er ikke bygget på en dag. Det sies at det tar ca 1 år før en spiller er fullt ut integrert i en tropp, og at en tropp normalt trenger 2-3 sesonger sammen for å bli samspilte nok til å utfordre toppen av en tabell. Så er det ingen regler uten unntak selvsagt. Men vi har jo forsømt lagbygging i en årrekke under IAO, og det er først etter at Janne og Bjarmann har kommet inn at det har begynt å bli skikk på sakene. Men vi er tidlig i prosessen ennå - så om vi kan bygge på fjoråret i år, så tenker jeg vi skal kunne nærme oss toppen neste sesong. Ja, fæle IAO som er skyldig i de mange millionene som har rullet inn i senere år. Hadde vi ikke hatt ham vil jeg påstå Bjarmann ikke hadde hatt mer enn knapper og glansbilder å handle for. Ikke uten grunn andre klubber har sett til Stabæk og vært misunnelig på hva vi har fått inn for salg av spillere de siste årene. Skal sies at akademiet selvfølgelig må få sin del av æren for det! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 Lagbygging siste året? 😊Har vel vært mer som ei svingdør med innleide spillere inn og ut. Men det er vel det budsjettet har tålt 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 12 minutter siden skrev arni: Lagbygging siste året? 😊Har vel vært mer som ei svingdør med innleide spillere inn og ut. Det siste året har vi kun lånt to spillere (Valsvik og Botheim) så dette er fullstendig skivebom. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 Hva med hollenderen og de to fra Malmø? Korte kontrakter vel. Antonsson ekstremt kort låneperiode fra oktober til jul😊 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 Maatsen var ikke lån. Gall var før Bjarmanns tid. Antonsson glemte jeg i farten, men endrer ikke konklusjonen. Uten å ha sjekket vil jeg tro 2020 var den sesongen på mange år med færrest lånespillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 Gall var vel siste året som jeg skrev. Skivebom? Vel vel Lagbygging? Ikke lett for Janne heller, han har vært her siden sommeren 2019 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 29 minutter siden skrev arni: Gall var vel siste året som jeg skrev. Skivebom? Vel vel Hvis du sjekker tittelen på tråden du diskuterer i heter den Torgeir Bjarmann og påstanden til @ringo som du svarer på er altså: "Men vi har jo forsømt lagbygging i en årrekke under IAO, og det er først etter at Janne og Bjarmann har kommet inn at det har begynt å bli skikk på sakene." At du da kommer trekkende med en spiller som ble hentet på lån av IAO er da helt skivebom ja. Når du begynner med teknikaliteter som at han ble lånt inn siste året stemmer strengt tatt ikke det heller, han ble hentet for 13 mnd siden. I motsetning til det du skriver ser vi en klar endring av strategi ved at Bjarmann ikke ønsker å basere seg på lånespillere i samme grad som IAO. Om det er fornuftig avhenger av om vi klarer å få tak i god nok kvalitet. Jeg er ikke like overbevist som @ringo, men håper å ta feil. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 29. April 2021 Del Skrevet 29. April 2021 Fint om du sjekker antall lånespillere de siste årene! IA ønsket å basere seg på lånespillere? Var ikke Janne her mens Gall ble hentet? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 30. April 2021 Del Skrevet 30. April 2021 11 timer siden skrev Ace: Hvis du sjekker tittelen på tråden du diskuterer i heter den Torgeir Bjarmann og påstanden til @ringo som du svarer på er altså: "Men vi har jo forsømt lagbygging i en årrekke under IAO, og det er først etter at Janne og Bjarmann har kommet inn at det har begynt å bli skikk på sakene." At du da kommer trekkende med en spiller som ble hentet på lån av IAO er da helt skivebom ja. Når du begynner med teknikaliteter som at han ble lånt inn siste året stemmer strengt tatt ikke det heller, han ble hentet for 13 mnd siden. I motsetning til det du skriver ser vi en klar endring av strategi ved at Bjarmann ikke ønsker å basere seg på lånespillere i samme grad som IAO. Om det er fornuftig avhenger av om vi klarer å få tak i god nok kvalitet. Jeg er ikke like overbevist som @ringo, men håper å ta feil. Jeg har aldri hørt noen fagpersoner si at kontinuitet ikke er en fordel i fotball - jeg synes vi allerede ser en effekt i det at vi ikke lenger er en dumpekandidat (som rett nok har glimtet til med gode enkeltsesonger), men har gått til å bli en forventet middelhavsfarer. Så får vi si som Eggen; "Veien er målet!" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2021 Er det noen som har hevdet at kontinuitet IKKE er en fordel? Raske spillere er bra. Ikke sant? Er det noen fagpersoner som hevder et at det er bra med trege spillere? Ikke som jeg har hørt. Men likevel tenker jeg det er en fordel at vi ser mot Akademiet, ikke sprintgruppa til Tyrving, når vi skal hente opp spillere. Fordi hurtighet langt fra er det eneste parameteret som er viktig. Vi vet vel ganske sikert at om Oliver og Kay fortsetter utviklingen fra i fjor, så er det en stor sjanse for at de er tapt neste vinter. Jeg synes likevel det er riktig av oss å satse på dem. Jeg synes det var bra at Ottesen overtok backen fra Øverås Olsen. Sistnevnte kunne garantert blitt en "klubbspiller" hos oss de neste fem årene, mens det er "fare for" at Ottesen blir så god at han drar utenlands om noen år. Jeg synes vi skal satse på Pignatel i midtforsvaret, selv om det vil gjøre at han ender med å gå til Celtic og videre til Milan. Alternativt kunne vi sikkert hatt Steinar Strømnes i troppen fortsatt hvis vi heller ville hatt kontinuitet. Det beste ville selvsagt vært om vi kunne beholdt Tobbe, Hanche og Bohinen noen år til, men sånn går det dessverre når vi har for gode spillere. I hvert fall ser det ut som vi har en viss kontinuitet på spissplassen fra forrige sesong. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå