arni 9 465 Del Skrevet 30. April 2021 Del Skrevet 30. April 2021 😂Gleder meg til « lagbyggeren» Bjarmann signerer flere nå😂 Men en hyggelig kar det er han! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Del Skrevet 30. April 2021 Del Skrevet 30. April 2021 5 timer siden skrev @ringo: jeg synes vi allerede ser en effekt Selvfølgelig er kontinuitet en fordel, der er vi enige. Det springende punktet er hva vi får tak i ved å hente permanent kontra å låne. Valsvik på lån eller Wangberg permanent? Jeg ville gått for Valsvik alle dager i uka; billigere og mye bedre. Om vi ser effekt av en mer langsiktig strategi tror jeg er litt tidlig å si. For egen del er jeg betydelig mindre optimistisk for 2021-sesongen enn jeg var for 2020-sesongen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai 2021 Merkelig stille når Bjarmann har gjort en strålende jobb med å forlenge med Nusa... Jeg er enig i at han må tåle kritikk hvis han gjør en dårlig jobb, men samtidig må han også få skryt når han gjør noe svært bra (som nå). 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 315 Del Skrevet 7. Mai 2021 Del Skrevet 7. Mai 2021 19 minutter siden skrev Hushovd: Merkelig stille når Bjarmann har gjort en strålende jobb med å forlenge med Nusa... Jeg er enig i at han må tåle kritikk hvis han gjør en dårlig jobb, men samtidig må han også få skryt når han gjør noe svært bra (som nå). Helt enig!👏👏 Bra skrevet! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 360 Del Skrevet 7. Mai 2021 Del Skrevet 7. Mai 2021 We need a spiss and one back.or maybe two spisses Etter en svak vårsesong kommer nok en del signeringer i sommer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 315 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mai 2021 I det som kan klassifiseres som de tøffeste to vinduene noen gang, har vi jaggu hentet en spiss og stopper. Sinnsykt bra jobbet, Bjarmann! Jeg er meget fornøyd 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 11. Mai 2021 Del Skrevet 11. Mai 2021 Hvem blir neste inn siden klubben håpet på to før vinduet stenger? Nije? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 291 Del Skrevet 11. Mai 2021 Del Skrevet 11. Mai 2021 Moussa kan vel signeres utenfor vinduet, så jeg tolker det som at det er en annen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 127 Del Skrevet 11. Mai 2021 Del Skrevet 11. Mai 2021 Her har du sannelig vært på jobb Torgeir. Takk! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 360 Del Skrevet 11. Mai 2021 Del Skrevet 11. Mai 2021 1 time siden skrev BlaaSpanjol: Her har du sannelig vært på jobb Torgeir. Takk! Se an hvor bra han er først da. Vi skal vel også ha noen til? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 11. Mai 2021 Del Skrevet 11. Mai 2021 En IA signering. Jeg er forsiktig optimist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Mai 2021 34 minutter siden skrev FranckTheBank: Se an hvor bra han er først da. I motsetning til Azemi som du har konkludert med at er knallgod uten at han har spilt en eneste tellende kamp? 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 360 Del Skrevet 11. Mai 2021 Del Skrevet 11. Mai 2021 42 minutter siden skrev Ace: I motsetning til Azemi som du har konkludert med at er knallgod uten at han har spilt en eneste tellende kamp? Azemi har jeg sett i andre klubber og vil at han skal få sjansen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 11. Mai 2021 Del Skrevet 11. Mai 2021 33 minutter siden skrev FranckTheBank: Azemi har jeg sett i andre klubber og vil at han skal få sjansen. I Maccabi Haifa, Vålerenga og Sandefjord? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 360 Del Skrevet 11. Mai 2021 Del Skrevet 11. Mai 2021 11 minutter siden skrev nichb: I Maccabi Haifa, Vålerenga og Sandefjord? Og Follo, Glimt og Tromsø Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 11. Mai 2021 Del Skrevet 11. Mai 2021 55 minutter siden skrev FranckTheBank: Og Follo, Glimt og Tromsø Follo er alt for lenge siden, i glimt putta han i hver fjerde. Altså 7-8mål pr sesong...er ikke veldig krutt av snittet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 360 Del Skrevet 11. Mai 2021 Del Skrevet 11. Mai 2021 1 time siden skrev nichb: Follo er alt for lenge siden, i glimt putta han i hver fjerde. Altså 7-8mål pr sesong...er ikke veldig krutt av snittet.. Bør likevel gi konkurranse til kinoshita og fortjener å prøve seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 437 Del Skrevet 12. Mai 2021 Del Skrevet 12. Mai 2021 Har vært litt skeptisk til Bjarmann, men med de siste overgangene nå så har han på papiret levert et meget bra overgangsvindu til tross for utfordringene med innreisenekt. Nå er det opp til de andre gutta i trenerteamet å få dette laget til å fungere. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 12. Mai 2021 Del Skrevet 12. Mai 2021 Han viderefører i alle fall sedvanen med å vente til etter seriestart. En velprøvd strategi. Spennende å se om de leverer før sommeren. Forsiktig optimist 🙂 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Mai 2021 Wangberg, Shala, Solbakken, Geelmuyden, Khoblenko og Sabastine inn + lukrativt salg av Emil i et meget krevende marked. Her leverer du et overgangsvindu (på papiret) til Meget, Bjarmann! Edit: for ikke å snakke om ulike kontraktforlengelser med talenter nedover i systemet! 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Mai 2021 Akkurat nå skrev jensemann: Wangberg, Shala, Solbakken, Khoblenko og Sabastine inn + lukrativt salg av Emil i et meget krevende marked. Her leverer du et overgangsvindu (på papiret) til Meget, Bjarmann! Over norm, Bjarmann! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juni 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juni 2021 Herlig å høre Bjarmanns dom over Sandberg - «når det begynner å bli vanskelig ute ved 16, se nå til hælvete å spark den ballen over tribunen! Ikke noe dribling»👍 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 25. Juni 2021 Del Skrevet 25. Juni 2021 6 minutter siden skrev arni: Herlig å høre Bjarmanns dom over Sandberg - «når det begynner å bli vanskelig ute ved 16, se nå til hælvete å spark den ballen over tribunen! Ikke noe dribling»👍 Høres ut som en LSK mann. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 25. Juni 2021 Del Skrevet 25. Juni 2021 I så fall en fornuftig LSK mann (paradoks) Kunst og fiksfakserier egner seg best lenger opp i bane. Keeper og bakerste utespiller(e) bør spille trygt og kynisk! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 25. Juni 2021 Del Skrevet 25. Juni 2021 24 minutter siden skrev El Stabæk: Høres ut som en LSK mann. Da hadde han vel sagt ta den med henda.. (ref Sundgot) 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 25. Juni 2021 Del Skrevet 25. Juni 2021 1 time siden skrev Snæss: Da hadde han vel sagt ta den med henda.. (ref Sundgot) Han trengte ikke si det til Sandberg 😅 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 25. Juni 2021 Del Skrevet 25. Juni 2021 Jeg misunner ikke Bjarmann den jobben han skal gjøre nå. Han trenger å hente etablerte spillere med kvalitet, og han har ikke råd til å bomme da klubben er i en utsatt posisjon. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Juni 2021 Del Skrevet 25. Juni 2021 38 minutter siden skrev @ringo: Jeg misunner ikke Bjarmann den jobben han skal gjøre nå. Han trenger å hente etablerte spillere med kvalitet, og han har ikke råd til å bomme da klubben er i en utsatt posisjon. Også leser man budstikka hvor han allerede sier at hele verden skal ha spisser når vinduet åpner og at det er ett problem at man har spillere med voksne kontrakter som ikke spiller ( lumanza, azemi osv ) Janne vil ha Kino ut sesongen. Bjarmann har ikke tilbudt kontrakt. Bjarmann mener laget må produsere mer så spissene kan score. Vil ikke konkludere med Khoblenko siden han ikke har fått spilletid. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 25. Juni 2021 Del Skrevet 25. Juni 2021 Trenger ikke konkludere med noe annet enn Bjarmann. Unnskyldningene kommer før vinduet har åpnet. Lykke til.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 315 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Trekk deg 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå