Latmann 4 422 Del Skrevet 28. April 2020 Del Skrevet 28. April 2020 Trang fødsel er jo grunn nok alene til ikke å kjøpe billett, men nå er de booket. Bedre med engasjement enn cash i dette tilfellet tror jeg. Hyggelig om mange kjøper, enda hyggeligere om mange ser på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 28. April 2020 Del Skrevet 28. April 2020 Trang fødsel med minst 2 meters avstand... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2020 Nå gleder jeg meg altså så utrolig! Gått med skjerf som lukter røyk, øl, svette og tårer i hele dag og gjort klar Stabækølglassene. Handlet Ringnes og pølser og vært fullstendig ukonsentrert i alt annet. Savner Stabæk alt for mye! 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. April 2020 Del Skrevet 29. April 2020 Hvor finner man livesendingen? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 29. April 2020 Del Skrevet 29. April 2020 Det Jan Fredrik spørr om! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 29. April 2020 Del Skrevet 29. April 2020 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 29. April 2020 Del Skrevet 29. April 2020 Hvor finner man sendingen? jeg har billett. der ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 29. April 2020 Del Skrevet 29. April 2020 Finnes det en link til seansen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. April 2020 Del Skrevet 29. April 2020 3 minutter siden skrev Nr14: Finnes det en link til seansen? https://m.facebook.com/stabakfotball/videos/1139858589682211/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 29. April 2020 Del Skrevet 29. April 2020 Skal de holde på lenge? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 29. April 2020 Del Skrevet 29. April 2020 1 minutt siden skrev Latmann: Skal de holde på lenge? kl 20:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 29. April 2020 Del Skrevet 29. April 2020 Trang fødsel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2020 Dette var stas. Et par punkter til neste gang bare - teksting på forhåndsinnspilte intervjuer - roboten er fin den, men skype er kanskje enda hyggeligere? - mer aktuelt stoff (selv om mimring alltid er deilig). Skjønner at gutta har ferie, men et par minutter med Janne og kaptein Hanche hadde vært fint - at flere videoklipp er funnet fram fra før, a la gjensynet med 8-0 Håper det blir flere av disse! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. April 2020 Del Skrevet 29. April 2020 Veldig bra sending, selv om lyden fra studio var litt dårlig til tider. Kanskje YouTube eller en annen streamingløsning er bedre? Håper også at man får sendt ut enda mer informasjon neste gang, og at flere er med og kjøper billetter og Vipps’er! Kanskje egne premier blant dem som har vipps’et? Et lodd per billett? Kanskje egen premie til den som vippser mest? Kanskje kan man få Budstikka til å sende også? Håper at det kom inn enda mer penger på tampen, og at man uansett kjører dette minst en gang til! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2020 Hei og takk for at dere så på! Det var armer og bein i forkant helt opp til minuttet før vi gikk live, men sendingen gikk ganske bra til å være premiere. Vi har allerede hatt et møte om hva vi kan gjøre i de kommende sendingene, og mye av det dere nevner her har vært tema. Jeg tar med meg en del supporterinnspill. Angående hakkede lyd eller bilde så er det ikke så godt å si hva det er. Vi fikk problemer med lyden på vignett og innslag 3 min før vi skulle på, før det spredte seg til livelyden. Etter rask restart hørtes det bra ut, men på sendingen har det tydeligvis vært noe problemer i hvert fall i starten med studiolyd. Alt låt fint i bildemiksen, så det skjer et eller annet på vei ut. Edit; fant antakelig feilen. Da vi koblet til lydmikseren via USB istedenfor analogt i bildemikseren ble sample rate overstyrt av Windows fra 44.1KHz til 48, noe som da ikke matchet resten av oppsettet lenger. Det var jo utrolig ergerlig når vi brukte så mye tid på å teste, og alt spilte fint i monitor og da vi spilte av test-stream i forkant. De lydproblemene vi hadde like før sendestart var noe helt annet, og vi ble såpass opptatte med å fikse dette at vi ikke merket noe til denne overstyringen på studiolyden da vi satte igang tre min over tida. Vi hører gjerne mer om hva dere vil ha med. Jeg tror også at det kan gjøres enda mer for å gjøre sendingen tilgjengelig, både for de som ser direkte og de som ser opptaket. Utstyret er på plass i hyllene mine igjen, og gleder seg til lørdag om halvannen uke 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 Veldig bra initiativ. Er det mulig å bruke et annet medie enn Facebook. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 890 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 7 timer siden skrev Posse: Vi hører gjerne mer om hva dere vil ha med. Jeg tror også at det kan gjøres enda mer for å gjøre sendingen tilgjengelig, både for de som ser direkte og de som ser opptaket. Dere har vel sikkert vært innom det allerede, men å gjøre link til stream tilgjengelig på forhånd ville hjulpet mye. Jeg satt og fulgte med og refreshet, men gikk allikevel glipp av det første minuttet av sendingen. Fikk også en del spørsmål fra diverse personer i minuttene før sending om hvor dette her egentlig skulle bli sendt, siden det ikke var postet noe info om det på forhånd. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 Jeg er helt enig Petter. Da SS streamet treningskamper lå alt på Stabaek.no/stream of det var superenkelt for folk å finne den. Jeg har bedt om at det samme gjøres på Stabak. Vi kan også se på muligheten for å streame til både Face og YouTube. Det går an å tappe programmixen (1080p) og sende den til en annen maskin som kun streamer til YT i full kvalitet, og så får de som vil ha chat og slik interaktivitet se på Face (720p). 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 1 time siden skrev Posse: Vi kan også se på muligheten for å streame til både Face og YouTube. Streaming til YouTube hadde vært gull. Da kunne jeg sett sendingen på tv-en, i stedet for laptoppen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 Meget gøy å følge! Takk for god gjennomføring til tross for smårusk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2020 Kjempebra! Gleder meg til neste sending, og der ønsker jeg meg følgende meny: - Jon Tunold og Robin Rakke som går gjennom status på ny stadion, kanskje i lys av hva Robin har gjort i arbeidet med nye Jordal Amfi, muligheter, tanker og ideer mv. Hva har kommet frem i spørreundersøkelsen som ble sendt ut for litt siden? Noen trender? Videre en diskusjon med f.eks Jon og øvrige aktuelle klubbledere om hva ny stadion rent faktisk innebærer av økte muligheter. Hvilke erfaringer har f.eks Espeseth gjort i VIF mtp å utnytte potensialet i ny stadion. Fallgrüber, muligheter mm. - Torgeir Bjarmann og Thomas Finstad. Hva blir strategien deres frem mot ny stadion står klar, for å sikre at vi er et godt eliteserielag når den dagen kommer? Hvilke fordeler og ulemper/farer ser de ved dagens satsing på eget akademi, og hvordan skal disse håndteres? - Nostalgihjørnet med Morten Skjønsberg og Ingo, som har en gjennomgang av alle "Årskavalkader" som er laget av Stabæks sesonger opp gjennom. Det ligger flere slike på Youtube. Kanskje er det mulig å få ut liknende fra de forskjellige rettighetshavere? Naturligvis ispedd anekdoter og historier fra de to gutta. - Kampanalyse med Janne, der han tar oss gjennom hvordan en analyse-økt med laget typisk ser ut. 35 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2020 Vil gjerne ha Yaw i studio og. Han er svært opptatt av psykisk helse og det er et tema som passer godt nå. Kan evt bare la Yaw prate om alt mulig for han kommer alltid med noe fornuftig. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 701 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 Gode forslag fra Anders C! Nostalgihjørne og røverhistorier er bra! Det siste punktet er også spennende. Jeg vil tippe gutta har en time eller to med møte og video av motstander før hver kamp. Kanskje ligger det noe sensitivt materiale i hva Janne trekker frem i en sånn gjennomgang, men hadde vært veldig kult om Janne kjørte en reprise av hva som faktisk skjer. Ta en kamp der planen funket. Borte mot Enga mot slutten av forrige sesong, kanskje? Trenere som Janne har en tendens til å huske veldig mye fotball. Kunne han kjørt hele pre-match-gjennomgangen for seerne? Det ville vært veldig spennende å få innblikk i den biten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 Topp produksjon @Posse Du har muligens en ny kunde her hvis du sjekker eposten din Ellers tenker jeg som flere andre at videosamtale er hyggeligere enn robotene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 10 timer siden skrev Posse: Jeg er helt enig Petter. Da SS streamet treningskamper lå alt på Stabaek.no/stream of det var superenkelt for folk å finne den. Jeg har bedt om at det samme gjøres på Stabak. Vi kan også se på muligheten for å streame til både Face og YouTube. Det går an å tappe programmixen (1080p) og sende den til en annen maskin som kun streamer til YT i full kvalitet, og så får de som vil ha chat og slik interaktivitet se på Face (720p). Streame til YouTube ville vært gull ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 Utrolig bra initiativ. La neste sending ha mere fokus på fremtiden, ref stadion, dagens spillere, trenere osv. Litt mindre nostalgi og nå blir det mulighet med opp til 50 personer på Onkel Blå så en intimkonsert av noe som er et knepp opp fra Trang Fødsel så vil 300 kr være en grei pris for de som sitter hjemme og kanskje loddtrekning for de 50 som kan se det live og da er kanskje prisen 4-500 kr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 De færreste logget seg vel på for å se Trang Fødsel, så med mindre StabækLars står på scenen kan dere egentlig bare droppe musikken. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 Jeg ønsker mer fotball. Dvs klipp fra kamper, gjerne med analyse og kommentarer. Selv om det er riktig hyggelig med gode minner og historier synes jeg det ble litt vel mye prat og lite bilder/klipp/høydepunktenr annet enn fra den ene Moldekampen. Skulle f eks ha vist oss hvordan Somen snudde cup-kampen helt alene på Marienlyst i 2007. Husker det som et av de aller største øyeblikkene i min blaa historie: https://www.vg.no/sport/fotball/i/XGGpr/tchoyi-sendte-stabaek-til-semifinale 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 30. April 2020 Del Skrevet 30. April 2020 1 time siden skrev joffen: De færreste logget seg vel på for å se Trang Fødsel, så med mindre StabækLars står på scenen kan dere egentlig bare droppe musikken. Enig i at musikken kan droppes, hvis det ikke er en gest til klubben i form av en gratis konsert da! Men vedr. Trang Fødsel så var det vel ikke de som var der, men kun Aaserud med følge! Like greit som noen andre, men de burde ha øvd inn en av STB sangene som avslutning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå